•13•

2.9K 326 61
                                    

Yazarınız medyada ki şarkıyla şu zamanlarda ağlıyor. O kadar güzel ki kalbime dokunuyor şarkı. 

Aklımda çok güzel şeyler var. Seveceğinizi düşünüyorum ve bu ficin sonunu nasıl bitireceğim hakkında bir fikrim yok desem inanır mısınız??

Yorumlarınızı okuyorum ve cevap veriyorum, çünkü ne yazarsanız yazın cevapsız bırakmak istemiyorum. Cevap vermediğim zaman kendimi rahatsız hissediyorum. Umarım siz de her yorumunuza cevap vermemden bıkmamışsınızdır.

Keyifli okumalar:)

•••

1 hafta geçmiş fakat hala Seungmin'den haber alınmamıştı. Yine sessiz ve endişeyle oturdukları salonda bekliyorlardı.

Minho ve Changbin'in aklına 1 haftadır gelmeyen şey gelmişti. Minnie ile konuşmamışlardı. Neden akıllarına gelmemişti?

İkisi de aynı anda ayağa fırlayıp konuştu.

"Minnie ile konuşmadık."

Hepsi umut dolu gözlerle ikisine baktı. Changbin kafasını ona çevirerek onun yapmasını istedi. Minho onaylayıp oturdu ve gözlerini kapattı.

"Minnie?"

Ses gelmedi.

"Beni duyuyor musun?"

Ses yok.

"Seungmin?"

"O yok Minho, artık asil değil."

Minho Minnie'nin sesini baygınca duyunca yüzünü endişe kapladı. Diğerleri yüzünü endişe kapladığını görünce onlarda endişelendiler.

"Anlamadım."

"Ölüm korkusu sardı onu. Ben kendimi tutabilirdim ama o ölmekten korktu. Tek şansı önüne getirilen bir insan sandı. Kendisiyle birlikte beni de insan kanına bağımlı yaptı. Eğer beni dinleseydi yardımcı olabilirdim. Ben üstüme düşen görevi yaptım. Onu tuttum ama susuzluktan o kadar yorgundum ki daha fazla kontrolümde tutamadım o da bundan istifade edip bir insanın kanını içti."

"Bana herşeyi baştan anlatır mısın?"

"Chan ile birlikte avlanmaya gittiğimizde hem ben hem de o kendimizi fazla kaptırmışız. Etrafa baktığımızda Chan yoktu. Sonra çalıların arkasından Yugyeom çıktı. Sizi kontrol altına alan kişi oymuş. Yani şüphelerinizde haklısınız. Seungmin'e iki seçenek sundu. Ya benimle gelirsin ya da onları kontrol altına alarak zarar veririm. Seungmin de kimsenin zarar görmemesi için gitti. Ama avlanmadığı için susuzdu. Yugyeom önüne bir insan getirdi o da o insanın kanını içti."

"Seungmin nerede?"

"Minho, ben artık Seungmin'in vampiri değilim. Beni dinleseydi bir yolunu bulabilirdik. Ama ben de susuzluktan o kadar yorgundum ki onu kontrol edemedim. Asil değil, onun vücunda daha fazla kalamazdım. Ölmek istemiyorum."

"Ama bir vücuda ihtiyacın var!"

"Bir insanı vampir yapabilirim!"

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin