•20•

2.5K 269 121
                                    

Doğum günümüz kutlu olsun Staaaayy😚

Şu yangın olayları durulana kadar bölüm atmak içimden gelmiyor. Sanırım en mantıklısı... bu?

Umarım herkes iyidir.

Keyifli okumalar bebeklerim:)

•••

3 hafta geçmiş ve birçok şey olmuştu. Mesela Seungmin çok iyi olmasa da iyileşmişti. Sadece fazla halsizdi, baş ağrıları çoktu, midesi bulanıyor ve gözü kararıyordu. Değil kan içmeye, kandan tiksiniyordu. İnsan ya da hayvan farketmez.

Hyunjin'in kabusları durulmamıştı. Hala aynıydı. Bu yüzden Jeongin ile kavga etmişlerdi. Jeongin anlatması konusunda ısrar etmişti çünkü onu öyle görmeye dayanamıyordu. Hyunjin uykusuzluğun ve sinirin etkisiyle ona bağırmış, devamı da çorap söküğü gibi gelmişti.

Jisung ve Minho'da kavga etmişti, çünkü son zamanlarda Minho hiçkimseyi takmıyordu. Liderliği gözünde fazla büyütüyordu ve etrafında ki insanları fazlasıyla kırıyordu.

Changbin ve Felix'e gelirsek. Nedensiz bir şekilde Felix fazla çocuksu olmuştu. Gereğinden fazla mızmızlanıyordu. Changbin bundan memnundu fakat sanki abartıyor gibi görünüyordu. Changbin'in yaptığı ve söylediği en ufak şeyde ağlayıp, etrafa bir daha kokusunu duymak istemeyeceğiniz kokulardan salıyordu. Bu evdeki diğer üyeleri de rahatsız ediyordu. Changbin ondan buna son vermesini istediğinde ortalık birbirine girmişti.

Chan Seungmin ile ilgilenmekten şikayetçi değildi. Seungmin ona dinlenmesini söylese de başında onu bekliyordu. Fakat Seungmin onun da dinlenmesinde ısrarcı olmuştu ve Chan bunu yanlış anlamıştı. Kafasında kurduğu şey "beni yanında istemiyorsun" du. Seungmin onun bunu demesiyle kırılmış ve sesini bir daha çıkarmamıştı.

San ve Wooyoung bu olanları düzene koymak için çabalarken, Hongjoong sevgilisini iyileştirmeye çalışıyordu. Çünkü sevgilisi inatçı olduğu için büyük hasar almıştı. Hongjoong'un bilekliğini kullanmak istemişti. Hongjoong tehlikeli dese de Seonghwa dinlememiş ve ısrar etmeye devam etmişti. Joongi bu duruma fazlasıyla sinirlenmiş ve Hongjoong'u kontrol ederek bilekliği Seonghwa'ya savurmuştu ve çok pişmandı. Fakat o yalvarışları siz duysaydınız siz de sinirlenirdiniz.

Wooyoung en sonunda dayanamamış ve herkesi toplamıştı. San ile birlikte karşılarına geçip adam akıllı konuşacaklardı.

"Ne yaptığınızın farkında mısınız siz? Herkes birbirine saçma sapan sebeplerden dolayı düştü. Hepiniz bugün burada derdiniz anlatacaksınız ve aranızdakileri çözeceksiniz. Teker teker."

San da sevgilisini onaylamış ve Hongjoong'dan başlamıştı.

"Dinliyoruz."

"Yemin ederim o benden izin almadan yerime geçti. Ben onu yerine gönderecekken herşeyin geç olduğunu farkettim. O da pişman yaptığından. Seonghwa benden nefret edecek."

Bunları dediğinde gözyaşları düştü. Şuan kim ne dese boştu. San Chan ve Seungmin'e geçti.

"Sizin olayınız ne?"

"Seungmin'le ilgilenmek istedim fakat beni yanında istemedi."

"Seni yanımda istemiyorum değil aptal. Benimle çok fazla ilgileniyordun ve kendini önemsemiyordun bile. Sadece dinlenmeni istedim. Yoksa insan aşık olduğu adamı niye yanında istemesin?"

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin