Aşklarım nasılsınııız? Her gün soruyorum ama ne bilim içimden geliyo
Neyse sizi sıkmıyım ben okuyun
Keyifli okumalar:)•••
Felix erken kalkmış sevgilisini biraz izledikten sonra adayı gezmek istemişti. Adanın arka tarafında bir sürü ekilmiş sebze ve meyve vardı. Uzun süredir meyve yemiyordu ve mandalinayı çok severdi.
Kalkıp arka bahçeye gittiğinde mandalina toplayan Seungmin'i görüp gülümsedi. Aklını okumak istemişti.
"Felix mandalinayı çok sever. Ona daha fazla toplamalıyım Minnie."
Gözlerinin dolduğunu hissederken sessizce uzaklaştı. Mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladı.
Seungmin Felix'le uzun süredir ilgilenmiyordu. En yakın arkadaşını çok fazla boşlamıştı. Felix'in hayır diyemediği şeylerden biri mandalinaydı. Bu şekilde gönlünü alabileceğini düşünüyordu.
"Seungmin?"
"Efendim Minnie?"
"Çok mu güzel koktu ne? Benim de canım çekti."
"Birşey soracağım."
"Sor."
"Şimdi ben bunu yersem, sende mi yemiş oluyorsun."
"Evet. Karnında ki bebekmişim gibi düşün ama değilim."
"Hmm."
"Söyle söyle."
"Niye bizim içimizdesiniz ki. Siz de insan olarak yaşayamazmısınız?"
"Elbette formül bulunursa yaşayabiliriz. Biz sizden daha iradeli olduğumuz için yaratıldık. Ama biz birbirimize bağlıyız yani ayrı yaşasak bile en fazla 1 hafta kadar yaşayabiliriz. Sonra her ikimizde ölürüz. Yani benden kurtuluşun yok güzelim."
"Peki bana mı benziyorsun?"
"Tabi kii! Aynı olmasak bile evet sana benziyorum."
"Peki vampirler niye kan içiyor?"
"Bizim için içiyorsunuz. Biz olmasaydık kana ihtiyaç duymazdınız. Kan eşittir su."
Herneyse soracaklarım daha bitmedi. Şimdi gidelim de çilli bebeğimizin gönlünü alalım."
Seungmin bahçeden çıkıp koskoca kaleye adımını attı. Yaşadıkları kısma gelince aldığı kokular memnun mırıltılar çıkarmasına sebep oldu.
Arkadaşının kahvaltıyı hazırladığını görünce gülümseyip koşup arkasından sarıldı.
"Çillim günaydın."
"Günaydın yavru köpüş."
"Eskisi gibi konuştun."
"Çünkü herşey normale döndü."
Felix yürüyen neşe gibiydi. Gülümsemesi bulaşıcıydı. O da kahkaha atmış ve arkasında ki mandalina sepetini Felix'e vermişti.
"Seni çok fazla boşladım, özür dilerim. Sen seversin mandalinayı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood&Vampire
FanfictionSTRAY KİDS BLOOD&VAMPİRE kitabının birincisidir. ----------------------------------- Felix ve Seungmin meraklarına yenik düşüp vampirleri araştırmaya başlarlar. Edindikleri bilgiler gerçekçi olduğu için araştırmayı bırakmazlar. Bir gün girdikleri bö...