•37• [SMUT]

3.2K 237 121
                                    

Nasılsınız, heeep iyi olun💕

Ben gittim geçen bölüm bahsettiğim o fici yayımladım gidip bakarsınız değil mi?
İsmi Deney Mağdurları, beni orda da yalnız bırakmazsınız dimiii

Bi de bu bölümde smut var yeni bir okuyucum okuyamıyor benim uyari verdiğim yerleri okuma yani rahatsız olan başka okuyucularımda olabilir okumazsınız oraları.

Keyifli okumalar:)

•••

"Öküz!"

"Düzgün konuş Bin."

"Odun!"

"Bin."

"Çocuğu niye kırdın odun?!"

"Ya sen karışmasana!"

"Ne demek karışma ya! Çocuk çok kırıldı."

"Ya Seungmin'in dediğini yapmadık diye kırıldı."

"Aptal Changbin."

"Ona eş olmak istediğimi söyleyeceğim."

"Pislik Chang- ne?!"

"Evet. Felix artık eşim olsun istiyorum."

"Öyle desene! İki saatir sana sövüyorum. Ama senden de güzel uke olur."

Changbin uslanmayan vampirine son kez uyarı dolu sesiyle seslendi.

"Bin."

"Tamam tamam."

-

"Felix?"

"Efendim Seungmin?"

"Mandalina?"

Felix arkadaşına gülümseyip yanına gitti. Sonra da birlikte arka bahçeye yürüdüler.

"Seungmin hala buraya alışamadım. Koskoca bir kalede yaşıyoruz!"

"Ben de alışamadım ama çok güzel burası. O mandalinaları topladıktan 5 dakika sonra yerine başka mandilanalar geldi. İnanabiliyor musun?!"

Bu şekilde sohbet ederek bahçeye geldiklerinde gördükleriyle ikisi de gülümsedi. Hyunjin ve Jeongin çilek tarlasının ortasında gülüşüp, birbirlerine şakayla vuruyordu. Hyunjin arada bir çilek koparıp hem kendisi yiyor hem de Jeongin'e yediriyordu.

Onlarda ses çıkarmamaya özen göstererek mandalinaların yanına gidip iki tane kopardıktan sonra oturmuş ve yemeye başlamışlardı. Birlikte sohbet ederken gelen sevgilileriyle gülümsemişlerdi.

Changbin hemen gelip sevgilisinin yanına oturmuş, yanağına öpücük bıraktıktan sonra dizlerine uzanmıştı. Chan ise Seungmin'in arkasından sarılmış, ensesine öpücükler bırakıyordu. Seungmin arkasında bedene yaslanınca Chan'ın da sırtı ağaca gelmişti. Böylece daha rahat oturmuşlardı.

Felix dizinde uzanan sevgilisine mandalina yedirirken bir yandan da sohbete yetişmeye çalışıyordu.

"Cidden mi?!"

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin