•40• [SMUT]

3.2K 201 180
                                    

Hepinize çok teşekkür ederim💖 Sıralamalarda gayet iyiyiz, toplam oy 1 bin oldu, okunma 5 bini geçti, yorum da 1 bini geçti ve en önemlisi de sizsiniz. Ben en başta bunu yazmaya başlarken bu kadar okuncağını, ya da o kadar oy verilceğini düşünmemiştim. Sizinle sohbet etmek gerçekten keyifli, bazen girip şu bildirim sayfasını yeniliyorum, yazan olmuş mu diye, sizin yazdıklarınızı okuyorum cevap verebildiğim kadar veriyorum, size sorduğum sorularda aldığım her bi cevabı inceliyorum, ona göre karar veriyorum. Ben buralara kadar geliceğimizi hiç düşünmemiştim, teşekkür ederim💕

Oyhh
Keyifli okumalar:)

••

[Smut Başlangıçı]

"Immh Chan!"

Öpüşmenin ardından Seungmin kendini Chan'ın kucağında ona sürtünürken buldu. Bu hissi çok seviyordu. Onun kendi için tahrik olmasını ve bunu hissetmeyi.

Chan kendine sürtünen eşine bakıp dudaklarını boynuna bastırdı. Dişlerini değdirip, emerken elleri kalçasını buldu. Kalçasını sıkıp kendini Seungmin'e bastırdı. Bu hareketiyle ikisi de inlemişti.

Chan tek hareketiyle Seungmin'i altına alıp üzerine uzandı. Dudaklarını dudaklarına bastırıp sert bir öpüşme başlattı. Diğer eli de tişörtünün içine girmiş ve göğüs ucunu bulmuştu. Parmakları arasına alınca Seungmin inlemiş ve sırtını germişti. Bu onu kıvrandırsa da zevk veriyordu. Chan hem kendini hem de Seungmin soyduktan sonra tekrar üstüne uzandı.

Öpücükleri boynundan göğüs uclarına gitti. Birisiyle dudakları oyalanırken, diğeriyle de eli oyalanıyordu.

"C-chan hızlı ol!"

Chan duyduklarıyla yavaşlamış ve geri çekilmişti.

"Devam et."

"Yalvar Seungmin."

"Ne?"

"Yalvar bana."

"Chan lütfen bana dokun, seni hissetmek istiyorum lütfen."

Chan sırıtıp eğilmiş ve Seungmin'in penisini ağzına almıştı. Bir süre sonra geri çekilmiş ve Seungmin'in arkasını dönmesini sağlamıştı.

"Kalçanı kaldır."

Seungmin onu dinleyip kalçasını kaldırmış ve öne çıkarmıştı. Chan dudaklarını yalayıp eşinin deliğine öpücük kondurmaya başlamıştı.

Seungmin hissettiği dudaklarla inlemiş ve gözlerinden zevk gözyaşının akmasına izin vermişti.

Chan dilini içeri gönderdiğinde Seungmin dengesini kaybedip yatağa yığılmıştı.

Seungmin eşinin dudaklarının gittiğini hissedince kalkmış ve eski pozisyonu almıştı.

Chan eşi düşünce geri çekilmiş, kendini çekmeye başlamıştı. Tekrar kalkınca bi süre kasılıp duran deliği izlemiş ve inlemişti. Sonra sertçe içine girmiş ve inlemeye başlamıştı.

Seungmin aniden gelen dolulukla önce acıdan sonra da zevkden inlemişti. Gözlerinin kaymasına engel olamıyordu. Chan çok güzel hissettiriyordu.

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin