•14• [SMUT]

5.8K 334 150
                                    

Okumak istemeyenler, ben uyaracağım. Bütün çiftlere yazıyim ama ilk çiftimiz, neyse sürpriz olsun.

Bu arada yeni gelen bebeklerimizde var. Hoşgeldiniiiz bebeklerim💘

Hepinize tekrardan teşekkür ederim. Oylarım ve yorumlarınızla herşeyimsiniz💞

Önceki bölüm uzun olmuştu bütün çiftler sığmadı ajhsushdishxdhd

Keyifli okumalar:)

•••

Minho ve Jisung ise bu konu hakkında konuşmaktan yorulmuşlardı. İkisi de bu konuyu unutup, ilişkilerini konuştular.

"Bence güzel gidiyoruz."

"Evet hayatım, güzel gidiyoruz."

Minho yatağa uzanmış, Jisung onun göğsüne kafasını koyarak kucağına uzanmıştı.

Jisung Minho'nun parmaklarıyla oynayarak sorusunu yöneltmişti.

"Minho, beni ne kadardır seviyorsun?"

"Ben seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum. O gün içimde hakkımı senin için kullanmamı söyleyen ve buna zorlayan bir ses vardı. Geç farkettim sevdiğimi ama ilk gördüğüm andan beri sevdiğime eminim."

Jisung gülümsemişti.

"Peki ya sen?"

"Ben de seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum ve senin aksine farkındaydım."

Minho sevgilisine baktığında bir kez daha aşık olmuştu. Küçük yüzünde olan her detay fazla güzeldi. Yanakları arasında tatlı duran dudaklarına uzandı. Uzunca öptü. Yumuşak öpüşüyorlardı. İkisi de yavaşça geri çekildi ve kendilerini uykuya teslim ettiler.

-

Jeongin'i uyku tutmamış Hyunjin'in odasına gelmişti. Fakat oda boştu. Etrafı dinleyince banyodan su sesi geldiğini farketti. Duş alıyordu. O çıkana kadar oturup beklemeye karar verdi. Beklerken sıkıldığı için Hyunjin'in odasına daha dikkatli bakındı. Odası tam onun tarzına göre düzenlenmişti. Birebir Hyunjin'i yansıtıyordu.

Etrafa göz gezdirirken kapı sesi duyunca Hyunjin'in çıktığını anlayıp arkasını döndü.

Hyunjin'in bel altına bağladığı havluyu görünce gözleri kocaman açılmıştı. Kaslarına bakmadan edemedi. Karın kaslarına gözü değince farkında olmadan dilini dudağında yavaşça gezdirdi.

Hyunjin bunu yapmasıyla dayanamayıp onu duvarla arasına aldı. Jeongin'in göz rengi yeşildi, bu da demek oluyordu ki gergindi.

"İstiyorsun?"

Jeongin tereddüt etse de istediği ortadaydı. Kafasıyla onaylayıp konuştu.

"İstiyorum."

Jin ve İ.N aynı anda konuştu.

"Kahretsin."

[Smut başlangıcı]

Hyunjin kafasını hızla Jeongin'e yaklaştırarak sertçe öpmeye başladı. Jeongin ona yetişmeye çalışıyordu fakat zordu.

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin