•38•

2K 232 102
                                    

Dünkü yayımladığım bölüm 22 oy aldı normalde zaman alırdı 22 oy olması ama dün çabucak oldu. Isırırım dediğim için mi oy verdiniz? Tamam tamam, o zaman bu bölüme de oy verin yoksa ısırırım😌 yoksaaaa kaos olmadığı için mi oy verdiniz

Öteki ficte ortalık karıştı. Tarihler birbirine girdi, bişiler oldu ama halledicem. O fici de sevmeniz için uğraşıcam, orda ailelere çok sövdünüz, haklısınız

Keyifli okumalar:)

•••

Sabah Jeongin uyandığında yanında Hyunjin'i bulamamıştı. Endişelenip kalkacakken gülen yüzüyle içeri giren eşine gülümseyip tekrar yerine uzandı.

"Neredeydin?"

"Aşağıda Felix'e kahvaltı için yardım ediyordum. Nasıl hissediyorsun?"

Jeongin düşünüp yanıtlamıştı.

"Aslında bu sefer farklı hissediyorum, uzun zamandır yapmadığımız için mi? Hyunjin! Biz korunmadık!"

"Bebeğim nasıl hissediyorsun dedim ama o anlamda değil. Hani biz eş olduk ya, hani fesat düşünmesen mi? Ve evet korunmadık."

"Yani?"

"Evet hamile olabilirsin?"

Jeongin'in eli refleksle karnına gittiğinda Hyunjin de kendi elini onun elinin üstüne koydu.

"Yani biz baba olabiliriz?"

Hyunjin gülümseyip onayladığında tekrar konuştu.

"Zaman gösterecek.

Jeongin'in gözünden yaş süzüldüğünde Hyunjin elinin tersiyle düşen gözyaşını silip, önce alnına sonra da eğilip karnına öpücük bıraktı. Geri çekilip Jeongin'e sarıldı.

Biraz sohbetten sonra Jeongin yüzünü buruşturup konuştu.

"Yani ben hamileysem, Jisung hyung gibi mi olacağım? Mandalina gömmeye mi kalkacağım? Hyunjin lütfen öyle olmasın."

"Hayatım herkeste farklı oluyor, belki sende sinirli olursun."

"Ama öyle de kalbinizi kırarım."

"5 ay idare edebilirim."

İçeri dalan Felix'le ikisi de yerinde sıçramıştı.

"Yardım!"

"Felix hayatım, açar mısın şu kapıyı?!"

"Hayır."

"Ne oluyor ya?"

"Sorma Hyunjin sorma."

"Felix anlatsana."

"Şimdi şöyle oldu Jeongin'cim."

Flasback

Changbin kahvaltı hazırlayan sevgilisine yanaşıp kollarını ona sardığında Felix irkilsede, sevgilisini görünce rahatlayıp içine devam etmişti.

Changbin eş olmak istediğini dün söyleyememişti ve artık içinde tutmak istemiyordu. Felix'i eşi olarak görmeyi çok istiyordu.

"Eşim ol Felix."

Felix şaşırmıştı. Boynunu öpmeye başlayan dudaklarla, kafasını yana yatırıp daha çok alan açmıştı.

"Hatta şimdi ol."

Felix duyduğuyla arkasını dönüp Changbin'i itti.

"Şimdi olmaz. Böyle mi olacak? Bir kere eş olacağız Changbin. Böyle ulu ortada eş olunmaz."

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin