Ben geldiiim.
Günde iki bölüm, yazım hatalarım varsa özür dilerim.
Teşekkürler vee
Keyifli okumalar:)
...
Minho günün sonlarına doğru elinde olan tek imkanı kullanmıştı.
KOSKOCA LEE MİNHO OTOSTOP ÇEKMİŞTİ?!
Araba giderken Min konuşmuştu.
"Minho birşey söylemem lazım."
"Söyle."
"Korkuyorum."
"Korkma bebe- NE?!"
"Bağırma ya!"
"Sen benim vampirimsin. Korkamazsın. Mümkün değil."
"Mümkün. Adama baksana."
Minho adama bakınca o da ürkmüştü. Adam yan sırıtışla Minho'yu izliyordu.
Adamın sorusunu duyunca keyfi yerine gelmişti.
"Susadın mı?"
Minho kafasıyla onaylamıştı.
"Arkadaki dolabta var."
Arkaya gidip dolabı açtığında hayal kırıklığına uğradı. Karşısındakinin insan olduğunu unutmuştu.
Minho suya susamıyordu, kana susuyordu.
Bir kahkaha sesi duydu.
"Tanrı aşkına?! Ne bekliyordun Minho?!"
Min kahkahalarının arasından konuşmuştu.
Öte yandan evde başka sorunlar vardı. Seungmin tepki vermişti ama hala gözleri kapalıydı. Herkes güçlerinin kaybolduğunu anlamıştı. Ne de olsa kurulun ceza vereceği kesindi. Ama hepsinin endişelendiği asıl konu Minho'ydu. Ona ulaşamıyorlardı. Bu zamana kadar gelmi olması gerektiğini biliyorlardı.
Bu yüzden hepsi bölgenin girişinde onu bekliyorlardı.
Jeongin hala sesleri rahatlıkla duyabiliyordu. Araba sesi duyduğu tarafa bakışlarını çevirdi.
"Dostum bu bölge tehlikeli."
"Ben de tehlikeliyim."
Minho'nun sesiydi bu. Arabadan indiğini gördüğünde derin bi iç çekti. Rahatlamıştı.
"Hyung!"
"Jeongin? Burada ne işin var?"
"Gelmediğin için endişelendik. Herkes bölgenin etrafında bekliyor."
Minho karşısına baktığında kurt formunda olan sevgilisini gördü. Jisung Minho'yu görür görmez diğerlerine haber verme amaçlı uludu.
Herkes eve girmişti. Jisung, Jeongin ve Minho da eve döndüler.
Jisung evin kapısında kurt formunda çıkıp sevgilisine sarıldı. İkiside birbirlerinin kokusuyla rahatlarken evi Felix'in bağırışları bastı.
Sıra Hyunjin'deydi.
Hepsinin içinden geçen şey aynıydı.
Harika güçlerimiz yok.
"En azından vücut gücümüz yerinde tutabiliriz."
Hepsi onaylayıp oraya gittiler. Hyunjin çoktan Seungmin'i kucağına almıştı.
Minho ve Changbin Hyunjin'i tutarken, Chan ve Jisung Seungmin'i almaya çalışıyordu. Seungmin'i kucağına alıp sarıldı. Hyunjin'den uzaklaştırdı.
Jeongin de Chan'la gitmişti, çünkü Chan onun kokusunda etkilenmeye başlamıştı. Felix de peşlerinden gitti.
Hyunjin'in gözleri kırmızıyı bulurken Minho ve Changbin onu bırakmıştı.
Herkes sakinleştiğinde Minho olanları anlatmaya başladı.
"Jeongin burda kalabilir ama hiçbir insana zarar vermeme kaydıyla ve insan kanı içmeyeceksin."
"Nasıl besleneceğim."
"Hayvanların kanıyla. Bir süre sonra alışacaksın zaten. İnsan kanı seni etkilemeyecek. Lütfen bu sürede Felix ve Seungmin'den uzak dur. Farkındayım insan kanının kokusu hoşuna gidiyor. Arada aklın oraya takılıyor. Yarın benimle gelirsin avlanmaya, benim de ihtiyacım var."
Jeongin mutlu olmuştu. Göz renginin pembeliği herkesi büyülemişti. İlk ve yeni ailesi iyi ve güvenliydi.
"Felix ve Seungmin'e gelirsek, onlar öldürülecek."
Chan ve Changbin duydukları şeylerle ayağa fırladılar. İlk karşı çıkan Changbin oldu.
"Buna izin vermiyeceğim. Felix ölmeyecek."
"Hakkımı kullanacağım. Seungmin bizim gibi olacak."
"Ben de."
İkiside bu fikri ortaya koyarken, diğerleri şaşkındı.
İkisi de sevdiklerinin farkında olmasa da, onları yanlarında her daim istiyorlardı.
"Ne yani Seungmin ve bende mi vampir olacağız?"
"İstersen olma güzelim. Ölürsün olur biter."
"Jisung, hayatım. Lütfen yapma."
"Madem araştırmışlar, bunu da bilmeleri gerekirdi. Siz buraya gelerek bizim düzenimizi bozdunuz. Saçma sapan bir sebepten güçlerimizi kullanamıyoruz farkındaysan."
Felix üzgün ve mahçuptu. Herşeyden önce sadece Seungmin'in uyanmasını istiyordu.
Hyunjin de Minho'ya bilgi verdi.
"Sen yokken Changbin de kontrol altına alındı. Yani üç kişi kontrol altına alındı ve Seungmin tepki verdi. Uyanma ihtimali yüksek."
3 kişi kalmıştı. Bu da demek oluyordu ki bu kişinin kendini göstermesine az kaldı. Belki de uzun bir süre.
•••
Az oldu üzgünüm. Hoşunuza gitmiştir umarım.
Woosan shipleyen varmı??
Günboyu aklım ya burda ya da diğer ficde oluyor. Evi süpürürken bile düşünüyorum aklımda yazıyorum. Bir keresinde öyle bi dalmışım ki süpürgeyi sürekli aynı yere atmışım yani atmamışım. Makina öyle açık elimde tutuyorum. Dalıp gitmişim. Annemden bir ton azar yedim. Zorla iş yaptırıyolar bana bu evde ahshduxjdhdnxh
Sizi seviyoruuum ve Stray kids ile kalın bebeklerim💖
-🌸-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood&Vampire
FanfictionSTRAY KİDS BLOOD&VAMPİRE kitabının birincisidir. ----------------------------------- Felix ve Seungmin meraklarına yenik düşüp vampirleri araştırmaya başlarlar. Edindikleri bilgiler gerçekçi olduğu için araştırmayı bırakmazlar. Bir gün girdikleri bö...