•16• [SMUT]

5K 320 308
                                    

Off annem evde yok tam 3 tane çocuk bakıyorum. Bunlar hişbişeyden memnun olmuyolar. Ne var yani her yemek yaptığımda birazcık yanıyosa dimi. Neymiş yanık kokuyomuş. Peh.

Neyse hadi yazalım. Yani ben yazim siz okuyun. Yazım yanlışlarım için özür dileriim.

Keyifli okumalar:)

•••

Felix ve Changbin odaya girdiklerinde Changbin kendini Felix ve duvar arasında bulmuştu.

"Felix, ne yapıyorsun?"

Kalın sesiyle "mutfakta bana dediğini yapıyorum" demişti.

[Smut]
Elini Changbin'in aletinin üstüne koyarak yavaşça hareket ettirmeye başladı.

"Küçük Changbin de yatağa taşımak istemiyor mu?"

Dizleri üstüne çöküp Changbin'in eşofmanını boxerıyla aşağı indirdi. Eline alıp aletini okşadı.

"Mmmh, F-felix ahhh!"

Ellerini Felix'in sarı saçlarına koyup kendini ona itmeye başladı. Felix önce penisinin ucunu emdi sonra tamamen ağzına aldı. Hepsini alamıyordu fakat alamadığı yerleri eliyle okşuyordu. Changbin boşalınca geri çekilip karşısında ki bitkin bedene bakıp sırıttı. Felix bu kadarla biteceğini sanıyordu fakat Changbin bitirmeyecekti.

Changbin hızla üstünü çıkarıp Felix'e yöneldi. Felix'i yatağa itip üstüne çıktı. Onu öperken elini Felix'in aletine götürdü. Felix Changbin elini hissedince inledi.

"Daha fazla!"

"İsmimle inle bebeğim."

"C-changbin~ahhhh!"

Changbin geri çekilip nazikçe Felix'i soyarken güzelliğinden ayrı etkileniyordu. Felix'in her detayı mükemmel ve kusursuzdu. O çok güzel ve Changbin için özeldi.

Felix'i yatağa uzandırıp, üstündeki yerini aldıktan sonra beyaz boynuna yönelip kendine ait izler bıraktı. Boynundan öperek kasıklarına indi. Bacak içleri öpücük kondurdu.

Bacaklarını iki yana açarak diliyle deliğinde keşfe çıktı. Felix Changbin'in dilini hissedince gözleri kapandı, istekle kalçasını havaya kaldırdı. Daha sonra içinde Changbin'in parmağını hissedince acıyla inledi. Acı yavaş yavaş kendini zevke bıraktığında kendinden geçerek inliyordu.

Changbin küçüğünün deliğini hazırladıktan sonra kendini birkaç kere çekip Felix'in deliğine konumlandırdı. Üstüne eğilip Felix'i öperken yavaşça içine girmeye başladı. Felix hissettiği dolulukla Changbin'in ağzına doğru boğukça inledi.

Felix kendini istekle büyüğüne doğru itmeye başlayınca, Changbin hareket etti.

Felix Changbin'in hırıltılarını duyuyordu ve bundan zevk alıyordu.

"D-daha hızlı!"

Büyüğü küçüğünü dinleyip hızlanırken geleceğini anladığında elini Felix'in aletine götürerek çekmeye başladı.

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin