•30•

2.1K 234 119
                                    

Bebeklerim nasılsınız???

!LÜTFEN OKUYUN!
Öncelikle ficin başından beri her bölümde kaos olduğuna hemfiriz. Yani 3-5 bölüm dışında. Çok fazla kaos ortamı yarattığım için ficte soft bölümlerde olsun istiyorum. Bu kaosu en fazla 10 bölüm kadar uzatabilirim sonrasında sizin soft birşeyler okumanızı istiyorum ve mpreg devam ettirmek istiyorum. Çok fazla sürmez. Sizden istediğim bana akıl vermeniz.

Çok fazla uzatma, sıkma?

Bencede soft ortam yarat, mpreg iyidir?

Hangisiii???
!!!

Keyifli okumalar:)

•••

Hongjoong, Seonghwa, San, Wooyoung, Mingi, Yunho, Yeonsang, Jongho, Soobin ve Taeyong artık gitmek için hazırlardı. Nereye gideceklerini bilmiyorlardı fakat arayıp bulacaklardı. Kendilerine güzel bir kasaba bulup, üyelerini zamanla çoğaltacaklardı. Yeosang ve Jongho eşlerdi. Eş olan vampirlerin çocukları olma ihtimali vardı. Bazen Yeosang'ın aklına geliyordu bu durum ve onu gülümsetiyordu.

Yunho da Mingi ile eş olmak ve ondan çocukları olsun istiyordu. Sadece bunu söylemeye utanıyordu fakat bugün Jeongin'in insan içinde yaptığı ona cesaret vermişti. Mingi de eş olmak istiyordu fakat ilk adımı Yunho'nun atmasını istiyordu. Yunho duyduklarıyla heveslenir ve heyecanlanırdı. O şeyi yaptıktan sonra ise pişman olurdu. Eğer Mingi eş olalım dediğinde hevesle ve heyecanla bunu yaparsa pişman olmasını istemiyordu.

Wooyoung ve San'ın ilişkisi canlıydı. Eğlenceli ve aşk doluydu. Onlar acele etmek istememişlerdi. Zamanı geldiğinde eş olmak ikisi içinde uygundu.

Seonghwa ve Hongjoong ise uzun zamandır eş olmak için fırsat kolluyordu. Belki yerleştikleri yeni evlerinde olacaklardı. Rahat ve güzel olsun istiyorlardı.

Minho ağırladığı misafirleri ve yakın dostlarına teşekkür etmek için konuştu.

"Size ne kadar teşekkür etsek az. Belki o gün gelmeseydiniz hayatta kalamayacaktık. Hepinizin farklı yardımları oldu. Asla iletişimi kesmeyelim. Gittiğinizde bize haber verin ve birşeylere ihtiyacınız olursa söyleyin.

Mingi gülümsedi. Kafasıyla onayladıktan sonra Hwasa'nın sesi duyuldu.

"Beni ve kalan perilerimi de yanınıza kabul eder misiniz?"

Mingi anında onayladı. Hwasa güvenilir biriydi. Tabi ki peri olsa da sürüsünde isterdi. Şifa konusunda iyiydi. Güler yüzlü ve sevecen biriydi.

"Neden olmasın. Güvenilir ve iyisin. Hoşgeldin."

Hwasa gülümseyip kalan iki perisine döndü.

"Siz burada kalın. Chan ile ilgilenirsiniz. Sizinle bir şekilde konuşur nerede olduğumuzu söylerim."

Jungwoo Lucas denen insanla bir süre daha kalacağına sevinse de, Yeonjun Soobin gittiği için kalmak istememişti. Lucas da geldiğinden beri Jungwoo'dan gözlerini alamıyordu. Karamel ve siyah rengi saçları, gökkuşağının bütün renkleri barındıran gözleri, ince ve şeftali tonları dudakları ve gece bahçede açtığı büyüleyici kanatlarıyla müthiş gorünüyordu. Jungwoo'nun gözleri diğerlerinden farklıydı. Mutlu olduğunda gökkuşağında ki bütün renkler gözlerinde görülürdü. Büyüleyici olurdu. Eğer üzülürse gözleri siyahı bulurdu. O kadar enerjik ve pozitif biriydi ki göz renginin siyah olduğunu kimse şu ana kadar görmemişti.

Blood&Vampire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin