37

463 10 0
                                    

" Okulda mısın yakınlardayım geleyim yanına"
" Gel vallahi canım sıkılıyor"
" Tamam canım geliyorum. Sen kahveleri söyle"
" Tamam"

Seren öğlene yakın ipeği okulda ziyaret edip haftasonu neler olduğunu öğrenecekti. İddiayı kimin kazandığını merak ediyordu deli gibi. Yaklaşık 15 dakika sonra ipeğin yanına gelmişti.

" Canım hoşgeldin, geç otur"
" Yanlız okul yıkılıyor ya. Birini bulamadın bana şuradan yani ipek. Kendin buldun rahatsın"
" Şekerim odadan çıkmıyorum vallaha. Beni o buldu ayrıca ben değil"
" Neyse anlat ne oldu neler oldu iddiayı kim kazandı"
" Senin lafina uydum kendimi rezil ettim seren."
" Ne oldu"
" Olmadı bir şey. Hazır olduğumu düşünmüyormuş"
" Vay be helal olsun o zaman"
" Haklı çıktım. Olmadı bir şey. Uyuduk sadece"
" Gerçekten love adamıymış."
" Ya nasıl olurda 17 yaşındaki bir çocuk 23 yaşındaki bir adamdan daha olgun davranabiliyor. Fatih benden faydalandı mertin de böyle bir şansı vardı ama yapmadı "
" Kimileri doğuştan adam olurlar kimileri de kaç yaşına gelirlerse gelsin adam olmazlar"
" Aynen"
" Bıraktın kendini farkında mısın"
" Evet. Sanki yanımda olmayınca her şey üstüme geliyor. Ama o olunca her şeyin altından kalkacağımı düşünüyorum. Çok seviyorum ya"
" Senin adına mutlu oldum canım arkadaşım benim "

İpek ile seren konuşurken kapı çaldı. Mert içeri adım atarken sereni görünce sonra gelirim deyip çıkacakken ipek çağırdı içeri.

" Gel gel"

Mert yanlarına gelip serene selam verdi.

" E sana bir şey soracaktım da bir dakikan var mı"
" Tamam sor"
" Kapının ordayım ben"
" Tamam"

Mert çıktıktan sonra ipek de çıktı peşinden.

" Bir şey mi oldu."
" Tolga dedi ki mete ile biz konuşalım. Bende bilemedim. Sen yanlış anlamazsın değil mi"
" Niye yanlış anlayayım"
" Ya jale için sonuçta onunla da bir geçmişim var ya ondan dedim. Gitmeni istemem dersen gitmem"
" Jale ile bir geçmişin yok. Jale nin var sadece. Ayrıca yanlış anlamam. Bana gelip sorman ince düşünmen çok hoşuma gitti ama merak etme yanlış anlamam."
" Tamam o zaman gidiyim ben"
" Git git de herhangi bir olaya karışma lütfen. Terslerse falan seni müdürün odasında görmek istemiyorum"
" Tamam sakin olucam en azından denicem"
" Şu laf dinlemene bayılıyorum biliyor musun"
" Hoşuna mı gidiyor"
" Evet. Her zaman lafımı dinlesen mükemmel olucak"
" Her zaman dinlersem bir tadı kalmaz. Arada dinlemeyeceğim ki tadı olsun"
" Diyorsun"
" Dedim bile. Hadi gideyim ben görüşürüz"
" Görüşürüz dikkat et"
" Tamam"

İpek içeri yüzünde oluşan gülümseme ile girince seren yine sorguya çekti.

" Böyle yaptıkça daha çok çekiyor beni ya"
" Ne yaptı"
" Bir olay vardı da arkadaşıyla ilgili jale hani bunun eski sevgilisi. Bana sordu karışırsam yanlış anlar mısın istemezsen karışmam gibisinden. Çok hoşuma gitti yani"
" Hmmm. Gözümde gün gün puanı artıyor"
" Benimde"

Mertle tolga dersten sonraki tenefüste metenin sınıfına gittiler ama yoktu lavaboya gittiğini gören olunca onlarda lavaboya gittiler. Mete elini yıkıyordu karşılaşınca durdu öylece.

" Mete bir baksana"
" Ne oldu"
" Konuşalım biraz"
" Ne konusucaz"
" Jale hakkında"
" Jale ile benim aramda olan konudan size ne. Kaldı ki sen eski sevgilisisin."
" Bizim aramızda sevgiye aşka dair karşılıklı bir şeyler olmadı. Ben o yaşadığı olay için onunla birlikte oldum. Şu an yollarımız ayrı. Benim hayatımda biri var onunda biri vardı."
" Hâlâ var. Aramızda geçenler bizi ilgilendirir. Konuşacak bir şey yok."
" Kız perişan halde. Vazgeç bu işten"
" Sebep. Sevgilimle birlikte olmak istememde ne gibi bir sorun var."
" Bir sorun yok. Zaten onun için konuşmaya gelmedik yaptığın tehdit hoş değil. Ayıp diye bir şey var. Kız bu haldeyken sen neyi düşünüyorsun"
" Sizene kardeşim ya"

Küçüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin