61

478 13 1
                                    

1 AY SONRA

Tolga eda ve mert ipeğin evinde buluşup notlarını öğreneceklerdi. Sistem yoğun olduğu için geç giriyordu. Önce edanın notuna bakmak için girdiler sisteme. Sayfa yavaş açıldı ama puanını öğrendiler. Eda gözlerini kapatmış tolganın elini tutuyordu. Tolga ekranda sınav puanını görünce şaşırdı. Bir edaya bakıp bir ekrana bakıyordu.

" Aşkım söylesene ne oldu"
" A-aşķım sen bizden gizli ders falan mı çalıştın."
" Ya tolga ne oldu"
" Kendin bak bakalım"

Gözlerimi açıp ekrana baktığında bir çığlık koptu evde. Eda 410 puan yapıp eşit ağırlıkta ilk 3 bine girmişti. Heyecandan tolganın kucağına atlamıştı. Mert ve ipekse gülüyordu onların bu hâline.

" Tebrik ederim güzel kızım benim. Aferin sana"
" Aynen ya tebrikler"

" Teşekkür ederimmmm. Çok heyecanlıyım. Hadi bakalım sıra sizde"
" Mert önce sen bak"
" Yok lan geç sen"
" Yok abicim sen bak. Totemim var benim"
" İyi peki"

İpek mertin bilgilerini girdi. Heyecanla bekliyorlardı. İpek mertin elini tutmuştu. 8 göz de ekrana bakıyordu. Sistem açıldı ve karşılarına belge çıktı. Mert sayısalda derece yapmıştı. Gördüklerine inanamayan mert ekranın dibine girip iyice bakmıştı.

" Ne yazıyor orda 490 mı"
" Evet aşkımmmm benimmmm. Evetttt. 490. Yani resmen ülke genelinde sayısalda ilk 100 e girmişsin"

Mert şaşkınlıkla ve yüzündeki anlamsız sırıtışla ipeğe dönmüştü. İpek ise yanağından kocaman öpmüştü.

" Başardın"

Diğer tarafına dönüp tolgaya baktı. Tolga duyguluydu.

" Lan neye ağlıyorsun"
" Gel buraya. Salak. Sen emeğinin karşılığını aldın."
" Ya tolga ne adamsın. Gül lan gül"

" Çok iyi yapmışsın mert tebrik ederim"
" Sağol:)"

Mert, eda ve tolgaya birlikte sarılmıştı. Artık içinde büyük bir huzur vardı. Bu puanla güzel bir yer kazanırdı. Tolga bilgilerini girerken mert arkadan ipeğin boynuna sarılmış yanağını öpüyordu. Tolga ise sözelde çok iyi bir ortalama yapmıştı. İlk 5 bine girmişti. Ağzından çıkan sevinç çığlığıyla duramıyordu resmen.

" Oh be. Oh be. Sonunda oldu be."
" Gel lan buraya"

Nihayet bu üçlü hayatlarının en zor sınavına girmiş ve alınlarının akıyla çıkmışlardı. Hemen akşama artık beraber eğlenmek için dışarı çıkmışlardır. Bir kulübe gittiler eğlenmek için. Dans edip eğlendiler deli gibi. İpek de bu 18 lik gençlere uyum sağlamıştı. Artık aralarındaki hocam lafı kalkmış ipek olmuştu. Saat 2 ye doğru mekandan ayrılıp evlere dağıldılar. İpek alkollü bir şekilde eve gitmek istemeyince mertin evine geçtiler.

" Başım çatlıyor ya ne içtik"
" Stres artık iyi oldu valla"
" Aynen"

İkisi de koltuğa bırakmışlardı kendini. Bir süre gülüştüler sonra mert ipeği tutup yatmaya götürdü.

" Yatalım mı 4 saat sonra sabah olucak"
" Üst versene bana"

Dolabından bir şeyler çıkarıp verdi ipeğe. Mert ise ipeğin varlığını aldırmadan üstünü çıkarıp giyindi. İpek merti süzmüştü. Arkasından gidip sarıldı.

Küçüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin