İpek ve mert ikinci kez aynı olaydan dolayı disipline çağrılmıştı. Bu kez işleri ilkinden daha zordu. Müdür ve yanına aldığı 3 hoca ile disiplin kurulu toplanmıştı. İpek mert ve fatih içerideydi. Önce fatihe söz verildi.
" Anlat bakalım ne oldu o akşam orda"
" İpekle ben parkta konuşuyorduk. Size de söylemiştim. Üniversiteden beri tanışıyoruz. Sevgiliydik o zaman. Hatta çocuğumuz var. O an öpüştük. Mertte bunu görünce gelip saldırdı bana"Mert ve ipek gerçeği anlatmayacağını bildiği için şaşırmamıştılar. Sıra ipekdeydi.
" Siz anlatın ipek hanım"
" Saat 10 gibi beni aradı parka gel dedi istemedim ama ısrar etti mahalleye rezil olacağımı söyledi. Zorunda bıraktı beni. Mecburen gittim. Gittiğimde içmişti elinde de bira şişesi vardı. Geçmiş hakkında konuştuk"
" Doğru yani sevgilisi olduğunuz"
" Eskiden. Birlikteydik evet"
" Devam edin"
" Pişman olduğunu falan söyledi bende onu istemediğimi söyledim. Eve gidecekken beni çekti öptü zorla. Ben öpüşmek istememiştim. Sonra"
" Sonra mert geldi değil mi"
" Evet o geldi."
" Peki neden geldi ipek hanım."İpek cevap verecekken mert girdi araya.
" Duymak istediğiniz seni söyleyeyim müdür bey. Evet ipek benim sevgilim. Hatta evlendik. Karım. O gece beni de arayıp parka çağırdı. Gel de karını gör dedi gittim. Oraya gittiğimde ipekle konuşuyorlardı. Dâhil olmak istemedim çünkü ipeğe güveniyordum. Sonra onu zorla öptüğünü görünce arabadan indim gittim ağzını burnunu kırdım. Hatta ben ona vururken ipek hakkında ileri geri konuştu daha fazla dövdüm. Ben inkar etmiyorum, yaptım. Hiç de pişman değilim"
Müdür ekrem bey mertten duyduğu bu laflardan çok şaşırmıştı.
" Bu nasıl olur ya hu. Sen öğretmenisin. Nasıl evlendin. Hadi o ergen. Bir öğrenci. Aşık olabilir. Çok kez gördüm öğretmenine aşık olam öğrenciyi ama öğrencisiyle ilişki yaşayıp üstüne evleneni de ilk kez görüyorum. Bu nasıl rezil bir şey"
İpeğin başı öne eğilirken mert cevap verdi.
" Bu nasıl bir cümle ya. Bu nasıl bir konuşmak. Hepiniz bu odada bulunan herkes ipekle beni mi suçlu görüyor şimdi."
Hepsi evet dermiş gibi baktılar merte.
" Yazık size. Gerçekten. Hepiniz namus bekçiliği yapıyorsunuz ama neyin ne olduğunu bilmiyorsunuz bile. Hepiniz suçlu olarak ipeği görüyor ama suçlu olan o. Kimse neden evlenmeden çocuk yapan, istemediği halde alkollü bir kadından faydalanıp çocuk yapan bu adamdan bahsetmiyor. Niye ona o bakışı atmıyorsunuz. Neden hamile kaldı değil neden hamile bıraktı diye sorgulayın önce. Ayrıca konu benim ilişkime ipekle yaptığım evliliğe gelince onunda cevabını veririm. İlk disiplin de hatırlıyor musunuz müdür bey, o zaman doğruydu bir ilişkimiz yoktu. Ama sonra ben ona aşık oldum. Biliyorum canımı çok yakacaktı karşılık bulamayacaktım ama çok sevdim. Sonra sonra o da benden hoşlandı beni sevdi. Evet kendine yediremedi öğrencisiyle aşk yaşamayı. Çünkü öyle bir toplumuz ki aşkı seçmek yerine yok öğretmenmiş yok büyükmüş derdine düşüyoruz. Evliliği ise ipeğin oğlunu bu baba olamayacak kadar şerefi noksan adama vermemek için öne aldık. Çünkü babalığı zerre haketmiyordu. Ama merak etmeyin şu an olmasaydı bile birgün onunla evlenecektim. Çünkü çok aşığım."
Sinirinden nasıl konuşacağını bilmiyordu mert.
" Bir şey soracağım ya çok merak ediyorum. Sizler hiç aşık olmadınız mı. Biri için yanıp tutuşmadınız mı. Nasıl bu kadar vicdansız oluyorsunuz. Ama şuna kalıbımı basarım. İpek erkek ben kadın olsaydım eminim bu kadar üstüne gitmezdiniz. Çünkü hepiniz yobazsınız. Şimdi oturup ipeğe bana ne ceza vereceğinizi düşünün. Çünkü sadece bunu bilirsiniz. Ortada olan bu aşka saygı duymayı bilmiyorsunuz."
Bu konuşma odadaki herkesi susturmaya yetmişti bile. Mertin konuşması boyunca ipek gözleri dolu dolu merte bakmıştı. Diyecekleri bitince kafasını yanındaki bu gözleri dolu kadına çevirip ondan güç alıp elini tuttu. Herkesin içinde. Üstelik ipek elini çekmedi daha da sıkı tuttu. Mert ipeğin elini tutup çıktı odadan. Bütün koridor mertin yükselen sesiyle onları dinliyordu. Kapıdan çıkan ipekle merti görünce de hayretle onlara bakıyordu. İkiside binadan çıkıp arabaya bindiler. Tek kelime etmeyip uzaklaştılar okuldan. Mertin evine gelmişlerdi.
" Sakın üzülme tamam mı. Gözünden bir damla yaş akarsa yakarım o okulu."
İpek yine de gözündeki yaşı durduramayıp öpmeye başladı merti. Kucağına almıştı ipeği. Koltuğa oturup öpüşmeye devam ettiler.
Kendini geri çekip mertin yüzüne baktı.
" Sevişelim mi"
İpeğin yüzündeki kararlılığı görünce ağlamaktan kalınlaşmış dudağına baktı. Ne de cazip geliyordu şu an o dudakları öpmek.
" İstediğinden emi.."
İpek yapışmıştı merte bu sefer. Hem öpüşüp hem mertin üstündeki tişörtü çıkarıyordu. Mertte ipeğin üstündeki gömleği çıkardı çabucak. Kucağına alıp yatağa götürdü. İpek pantolonu çıkardı iç çamaşırlarıyla kaldı. Mert ondan aldığı güçle elini ipeğin sırtına götürüp sütyeninin kopçasını açtı ve yavaşça üzerinden çıkardı. Aşkla vücudunu izliyordu mert. Mert ipeğin boynunu öpüyordu ve yavaşça aşağıya doğru indi. Külodunu çıkarıp üstüne uzanıp dudaklarını öpmeye başladı. İpeğin eli mertin kemerine gitti. Mert ondan hızlı davranıp çıkardı kemerini ve boxerıyla kaldı. Çok geçmeden içine girmişti ipeğin. O ilk his merti daha da çok devam ettirmeye başarmıştı. İpeğin karşısında zevk aldığını görünce durmadı. İpek ilkinde bu zevki hissedememişti. Ama mert fazlasıyla hissettirmeyi başarmıştı. Deli gibi sevişmeye devam ettiler. Merti altına alıp üstüne çıktı ipek. Üstünde zıplıyordu. Mert yüz ifadesiyle geldiğini belli ediyordu. Ama ipek inmedi üstünden.
" İpek in tamam"
" Hayır"
" Ne yapıyorsun"
" Seninle bütünleşmek istiyorum"
" Boşum şu anda. Prezervatif yok"
" Biliyorum"İpeğin gözündeki kararlılığı görünce şaşırdı. Bunu beklemiyordu. Yalandan gelme numarası yaptı ama ipek yemedi. Ama çok geçmeden o sıvı ipeğin içine işlemişti. Yatağa uzanınca mertin bakışlarına maruz kaldı.
" Neden yaptın. İlkinde öyle olmadı mı"
" Evli olduğumuzu unuttun herhalde"
" Ya tamam da okul bitmedi daha. Keşke"
" Sus. Keşke deyip bu içimdeki hissi öldürme. Çocuk istemiyor muydun"
" Konu o değil. Elbette istiyorum ama şu an benim daha üniversitem var. Senin işin var. Kim bakıcak çocuğa"
" Buluruz bir yol. Sanki hemen hamile kaldım he"Mertin kızdığını anladı ama üstüne gitmedi. Üstünü alıp banyoya koştu ipek. Mertse yatağında uzanmış az önce yaşanan olayın muhteşemliğini düşünüyordu. İlk defa sevişmenin bunun da ipekle olmasının mutluluğu vardı üstünde. Altını giyip etrafı toplamaya başladı ipek çıkana kadar. Mertin bornozuna sarılı çıkınca merti gülme aldı
" Ne oldu kendi elbiselerinize"
" Seninkiler varken"İpeği kendine çekip dudağından öptü.
" Sana çok aşığım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm
ChickLitİmkânsız gözüyle bakılanlar belki de bakıldığı gibi imkansız değildir. #Rehberlik 1. 30.11.2021 #Ders 2. 11.05.2022