\2/

2K 161 85
                                    

Lan..bu alfa grubu niye bizimkilerle bana sikecek gibi bakıyor.Daha da önemlisi mühürleneceğim alfanın yanındaki arkadaşlarından biri abimin kocasının kardeşi ve ben bunu şimdi mi öğreniyorum.

Babam; Hoşgeldiniz beyler.

Mühürleneceğim alfa bana bakmayı kesip babamla konuşmaya başladı.Siz şimdi diyeceksiniz ki anan nerde....Babam olacak vasıfsız herif annemle boşandığı için kendi evinde kalıyor.Abimle beni annemden ayırdı.Biz üç kardeşiz aslında en büyüğümüz Jongdae hyung,Hoseok hyung ve ben.İkisi de evlendi Hoseok hyungu biliyorsunuz zaten.Jongdae hyung ise Omega minseok ile evlendi.Babam birtek ona değer veriyor...Alfa olduğu için.

Minho; Hoşbulduk bay Han.

Babam; Yolculuk nasıldı?

Minho; İyiydi.

Ve tekrar bana bakmaya başladı.

Babam; Buyrun masaya geçelim.

Hepimiz masaya kurulduktan sonra minhonun abilerinden ortanca olan konuşmaya başladı.

Jungkook; Mühür hazırlıkları nasıl gidiyor?

Babam; Gayet hızlı ve güzel 1 aya kalmaz mühürlenirler.

Goyot hozlo vo gozol bor oyo kolmoz mohorlonorlor.Uyuz oluyorum babama ya benden kurtulacak ya eteklerine zil takmış oynuyordur kesin.

Sonrasında minhonun büyük abisi konuşmaya başladı.

Chanyeol; Jisungun okulu devam ediyor demi?

Babam; Evet devam ediyor.Mühür hazırlıkları sebebiyle izinli şuan.

Chanyeol; Ne okuyor peki?

sonrasında babam bana baktı.Cevap vermem için.

Jisung; Dans ve Müzik.

Chanyeol; Oo iyiymiş.

Minho; Mühürlenince ben bırakırım artık okuluna.

Yediğim yemek genzime kaçtı amk milletin ortasında böyle mi söylenir.

Babam; Tabi tabi.

Sonrasında masadan kalkıp koltuklara geçtiler.Bu salak alfa neden hala bana bakıyor anlamıyorum ya.

Babam; Nerede yaşayacaksınız mühürlenince?

Ne salak bir soru bu ya evde tabi.

Minho; Yeni yaptırdığım bir ev var mühürlendiğimde omegamla yaşayabileyim diye.

omegam deyince bi tuhaf oldum la sinirlendim mi utandım mı belli değil oof of.

Hoseok hyung gerginliğimi fark edince bir yalan uydurdu ve mutfağa çekildik.

Hoseok; Kendini sıkmaktan kanın beynine gitmeyecek ha.

Jisung; Yaw hyung sende yanımda oturuyordun görmedin mi nasıl bakıyor.

Hoseok; 1 ay içinde evleneceksiniz alışsan iyi olur.

Jisung; Ne güzel moral veriyorsun ya çok sağol.

Jeongin; Neden bu kadar büyütüyorsun ki.

Jisung; Sen sus be veledülzina seni de gördüm minhonun yanındaki seungminle nasıl bakıştığını.

Jeonginin hemen yanakları kızardı tabi.

Jisung; Neyse ya of.Hyung.

Hoseok; Efendim?

Jisung; Ben güllerime bakmaya gidiyorum ya bunalttılar beni.

Felix; Misafirler ne olacak?

Jisung; Hoseok hyung halleder,güllerimin yanına gidiyorum daralttınız beni.

Mutfaktan çıkmamla birlikte bir bedene çarpmam bir oldu.Kapıyı mı dinliyordu bu lan.

Jisung; Aa pardon.

Minho; Önemli değil.

botanik bahçeme gidecekken tutulan kolum ile afalladım.Elimi tuttu ve parmağıma bir yüzük taktı.

Minho; Şimdi gidebilirsin.Dedi ve salona geri döndü.

Yanaklarımla kalbime ne oluyor be.Bir sıcaklık bastı bana of...

-----------------------------------------------------------------------------------

<31

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin