Bahçeden çıkıp arabaya yöneldim.Jisungun kulaklıkla müzik dinlediğini gördüm.Neyse ki hiç birşey duymamıştı.Veliahtlar olup doğana kadar sabretmek zorundayım.Ondan sonra mühürü bozmanın bir yolunu bulup,herşeyi yoluna koyup Lindayla mühürlenebilirdik.Peki ama Lindanın sorduğu gibi ona aşık olursam ne olacaktı?Bunu hiç düşünmemiştim...
Kapıyı açıp şoför koltuğuna yerleştim.Jisung başını kaldırıpta bakmamıştı bile.Umursamadan arabayı çalıştırdım ve Jisung'u bırakmak için evine doğru sürdüm.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jisung'tan*
O kızla ne konuştu bilmiyorum ama canını çok sıktığı belliydi.Arabaya binmesiyle bana bir bakış attı ondan sonra da yol boyunca konuşmadık zaten.
Eve vardığım da babama saygı amaçlı bir selam verip odama geçtim.Üzerimi değiştirdikten sonra botanik bahçeme inerken hoseok hyungla karşılaştım.Şimdi siz yine diyeceksiniz ki kendi evi yok mu her gün siz de.Kendi evi var tabi Tae hyungun omegasına ne kadar azgın olduğunu biliyordum.İşini güvene alırdı o.Sadece şuanlık ben mühürleneceğim için bana yardım amaçlı kalıyordu deneyimli biri olarak.
Bahçemin kapısından içeri girdim.2 yıllık emeklerimin heba olacak olmaları kötü olacaktı benim için.Ama yeniden bahçe kuracak olmak ayrı bir heyecan veriyordu bana.Yeni bahçe deyince aklıma o kızla minho gelmişti..Ne konuştuklarını merak ediyordum,ve neden o kadar gerildiğini.Kızda zaten bahçeden çıkarken gözleri kızarık çıkmıştı.
Eski sevgilisidir diye düşünüyorum aklma kötü senaryolar geliyor ama neyse.
Gül ekmek için gerekli olan eşyaları aldım.Eldivenleri elimden geçirip toprağı kazmaya başladım.Bir yandan da o ikisini düşünüyordum.Neden?Çünkü düşünmeden duramıyorum bu hissettiğim şey kıskançlık olabilir miydi.Küreği sertçe toprağa vura vura kazıyordum.
'Yine neye sinirlendin hyung?'
Duyduğum sesle kara düşüncelerimden ayrılıp sesin geldiği yöne baktım.Jeongin,Felix ve changbin gelmişlerdi.3 yıllık arkadaştık ve ne zaman birimizin canı sıkılsa veya bir şeye sinirlensek hemen anlaşılırdı aramızda.
'Sincabın kim damarına bastı?'dedi Changbin.
Derin bir nefes alarak 'Yok birşeyim.'dedim
'Hadi ama jisung toprağı dövecek gibi olmandan bile belli.Yeme bizi.'dedi Felix.
'Hyung canını sıkan neyse söyle ki halledelim.'
Jeongin elini sırtıma koyarak konuştu.Söylesem mi?
'Minho ile eve baktıktan sonra yanımıza bir kız ilişti ve minhoyla konuşmak istediğini söyledi.Nedenini bilmediğim bir şekilde gerildi bunu duyunca.Ben arabaya geçtim onlar da bahçeye.Sonrasın da ise o kız gözleri kızarık bir şekilde çıktı.'Tek nefeste söyledim.
'Benim şüphelerim vardı zaten sen böyle söyleyince iyice arttı'dedi changbin.
'O da ne demek hyung?Daha adamı ilk kez gördük?'diye sordu Felix.
'Mühür hazırlıkları ile ilgili konuşulacağı gece de minhonun yanındaki arkadaşlarından biri benim eski sevgilim...'dedi changbin.
Felix de jeongin de ben de gelen bu ani itiraf karşısında şaşırıp kaldık.
'Seni yarı yolda bırakan,duygularınla oynayan ex'in mi?'
'Hangisiydi?'
'İsmi ne?'
Changbin gelen bu 3 soruyla nasıl başa çıkacağını düşünüyordu.Ama sanırım herşeyi ortaya dökme vakti gelmişti.....
---------------------------------------------------------------------------------------------
<31 Evt bakalım neler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg