\Özel Bölüm/

701 48 58
                                    

Evt Dark Rose 6k ya özel bir bölüm.

Keyfini çıkarın!

--------------------------------------------------------------------------------

Minho kucağındaki bebeği dikkatlice beşiğe bırakıyordu.Ben ise yeni doğum yaptığım için yatakta uzanıp onu izliyordum.Minho bebeğimize bakarken o kadar tatlı duruyordu ki.

'Jisung.'

'Efendim.'

'Kızımız çok güzel..'

Dediğiyle gülümsemiştim.Hamileliğim boyunca her an yanımdaydı ve sürekli hamilelik seni güzelleştirdi,çok tatlı oldun deyip moralimi yerinde tutmuştu.Çünkü riskli bir süreç olmuştu benim için.Bebeğimi almazlarsa ikimizden birinin hayatı riske girer dediler bana.Bu benim umrumda bile değildi,varsın kızım için benim hayatım kayıp gitsin.

Doğumda büyük bir kanama olmuş ve çok zor durdurulmuş.Ama her şeye rağmen küçük meleğimi dünyaya getirebilmiştim..

'Adını ne koyalım?'

'Ne?'

'Kızımızın adını ne koyalım?'

Heyecanla bakıyordu bana.Yani haklı şimdi ilk defa baba olunca..

'Farklı birşey olsun istiyorum.'

'Ummm..Bianca nasıl? İsmi gibi beyaz ve masum olsun bütün hayatı boyunca.'(O masumluk kısmı pek mümkün değil ama ;-;)

'Olabilir,çok güzel bir isim bence.'

Bebeğimize baktı,

'Dünyaya hoşgeldin Lee Bianca.'

**

5 yıl sonra-

İpek gibi saçlarını tarıyordum Biancanın.Saçları Minhonun saçları gibi kahvenin en şık tonuydu.Gözlerini ise benden almıştı,bana benzer yanakları vardı..

'Baba.'

'Efendim aşkım?'

'Biz şimdi nereye gideceğiz?'

'Şimdi büyükbabanlara gideceğiz bebeğim.Akşam büyük bir sürpriz var,herkes orada olacak.Şimdi hadi bakalım seni prenses gibi giydirelim.'

Oturduğu yataktan zıplayarak inmişti.

'Baba,mavi olanı giyebilir miyim?'

Şimdiki kızların çoğu pembeyi sevmiyorlardı galiba.Neyse doğum günü kızı olduğu için sıkıntı yok.

'Tabii ki.'

Hazırlığımız bayağı uzun sürecekti anlaşılan.

O sırada kapıdan ikisini gülümseyerek izleyen Minhoyu farketmemişlerdi..

**

Arabadan indikten sonra kızımızın iki elinden tutarak eve ilerlemeye başladık.Bütün dekorasyonu Hoseok hyunga bırakmıştım,çünkü o gerçekten zevk sahibi biriydi.

Bahçeden girdiğimiz anda konfetiler patlamıştı.Biancayı kucağıma alıp bahçeye doğru ilerlemiştim.Bahçede uzun masanın üstünde ki pastayı gördüğünde ise ellerini yanaklarına koymuştu.Herkes buradaydı..Hoseok hyungla Tae hyungun kızları Emery,Hyunlix,Seungin,ChanChang çiftleri.Chenmin çiftinin oğulları Mindae,Minhonun abileri.Büyük aile tam takır buradaydı.

'İyi ki doğdun Bianca!'diye bağırmıştı Emery ve Mindae birlikte.Biancayı kucağımdan indirdiğim zaman koşa koşa kuzenlerinin yanına gitti.

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin