\6/

1.3K 120 75
                                    

Evin içinin tasarımı gayet güzeldi bence.Ama ondan önce bahçeye çıkıp bakındım yeni botanik bahçem için yeterli alan var mı diye.Nasıl tasarlayacağımı düşünüyordum aklımda güzel fikirler de vardı yani.

'Ne düşünüyorsun?Ev güzel mi sence?'

Sesin geldiği yöne baktığım da minhonun kapıya yaslanıp bana baktığını görmüştüm.

'Güzel,tasarımını beğendim.'dedim.

'Benim şirkete gitmem lazım,hadi gidelim.'

Evden çıktık ve arabaya yöneldik.Ama arabanın orada sarışın bir kız görmemle duraksadım.Bu kızı tanımıyordum,daha önce de görmemiştim.Bizi görmesiyle minhonun yanına geldi hızlıca.

'Minho biraz konuşalım mı?'

Minho sinirli gibiydi?Bu kızla bir alakasının olmasını düşünmeye başladım.

'Olur.'dedi sakince nefes almaya çalışarak.

'Jisung sen arabaya geç,geliyorum.'

'Tamam.'dememe kalmadan onlar evin bahçesine geçtiler.Şüphelerim de benle birlikte beklemeye başladı.

----------------------------------------------------------------------

Minho'dan*

Jisungla evden çıkacakken Linda'yı görmemle telaşlanmaya başladım.İkimizi gördüğün de direkt olarak yanıma geldi.Bütün planı mahvedecek napıyor bu kız?

'Minho biraz konuşalım mı?'dedi.

Gergince nefes alarak 'Olur' dedim.

'Jisung sen arabaya geç,geliyorum.'diyerek hemen evin bahçesine geçtim.

Linda'nın da bahçeye girmesiyle ona döndüm.Buraya gelerek jisungla karşıma çıkarak herşeyi mahvedecekti.

'Ne yaptığını sanıyorsun sen?'

'Minho deniyorum ama olmuyor işte..Ben senden uzak kalamıyorum.'

'Ben senden uzak kalabiliyor muyum sanıyorsun?Ama şartlar gereği bunu yapmak zorundayız.'

'Sırf sana bir varis veremiyorum diye bu yarayı kalbime açmanız mı gerekiyor?Sensiz nefes bile alamazken mühürlenmene seyirci kalabilecek miyim ha?'

Ortam daha da gerginleşirken derin bir nefes aldım.Ona doğru yürüyüp yüzünü avuçlarımın arasına aldım.

'Bu iş bittiğin de ona aşık olursan ne olacak?Bırakacak mısın beni?'

'Ben senden başkasına gitmem Linda.Ama bazı yazılı olmayan alfalık kanunları yüzünden bir veliaht gerekli.Abilerimi ikna edemiyorum soyumuz için bunu yapmak zorundayım anla lütfen beni.'

'Peki onunla gerçekten mühürlenecek misin?'dedi gözyaşları yanaklarından kayarken.

'Malesef zorundayım.Ama varisler doğarlarsa o zaman mühürü bozmanın bir yolunu bulacağız.Sadece sabret.'

'Tamam...Sadece seni bekleyeceğim.Sende beni unutma.'dedi gülümsemeye çalışarak.Dudaklarıma bir buse kondurup geri çekildi.Sonrasında bahçeden çıktı ve gitti.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Sanırım bu ficde yanan Jisung olacak.:c

<31 görüşürüz

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin