Gözlerim açılmaya başladığında etrafıma bakındım.Bir odadaydım ve ellerim birbirine bağlıydı.Aklıma en son Chan'ın beni bayıltıp kaçırdığı gelince hızla yerimde doğruldum.Duvarın dibinde paramparça olan telefonumu görmemle neden beni buraya getirdiklerini anlamıştım ama artık çok geçti.Beni ortadan kaldırmak için çok geciktiniz aptal alfalar...10-15 dakika sonra kapıdan kilit seslerinin gelmesiyle hemen gözlerimi kapayıp uyuyor süsü vermeye çalıştım.Kapı açılmıştı ve içeri Chan girmişti.Üstünde olduğum yatağın yanına doğru ilerledi.Bir sandalyeyi oraya çekip oturdu ve beni izlemeye başladı.
Gözlerimi açtığım anda gözlerimiz çakıştı.Bana gülümseyerek bakıyordu.Sinirim aşırı bozuluyordu ama şuan ellerim bağlı olduğu için hiçbirşey yapamıyordum.
'Niye bakıyorsun?'diye sordum dayanamayarak.
'Uyuyan sevgilimi izleyemez miyim?'dedi.
'Ben senin sevgilin değilim Chan.Senin sevgilin Doralyn,ben değilim.'
'İyi ki de kapıyı dinlememişsin Changbin.Yapacak olsan fotoğraflarnı da çekerdin öyle değil mi?'Konuyu değiştirmeye çalıştığı o kadar belliydi ki.
'Ne yapmamı bekliyordun? Jisung benim arkadaşım,onun arkasından dönen ihanet oyununu tabi ki söyleyecektim.Beni buraya kaçırarak öğrenmesini engelleyebileceğini mi sanıyorsun?'
'Tabi ki engelleyemem ama,erteleyebilirim.Hem artık hep hayal ettiğim yerdesin.'
'Ben sonsuza kadar burada durmayacağım Chan.Beni biraz tanıyorsan böyle yerlerden çabuk kurtulabildiğimi de bilmen gerekir.'
'Nerede olduğumuzu bilmen imkansız , ayrıyetten de 1-2 hafta boyunca beraber olacağız.Yani benimle iyi geçinsen iyi edersin.'
'İyi geçinmezsem ne yaparsın?'diye sordum.Hiç korkutucu gelmiyordu ki aksine gülesim geliyor.Dudağımı dişlemesem gülmekten kırılacağım şurada.
'Aklına gelebilecek herşeyi,Changbin.İstersem seni şuracıkta mühürleyebilirim ve kimse karışamaz.Denemek ister misin?'dediği şeyle resmen şok olmuştum.Ama buna taciz denir ve bana bunu yapmaya hakkı yok ki.
'Hemen sustun bakıyorum,korktun mu yoksa? Hemen suratın düştü?'
'Ne korkacağım ya.Bana bunu yapmaya hakkınız yok sizin.Minho'da herşeyin açığa çıkma korkusuyla beni ortadan kaldırttı demi? Peki ben, sen beni bayıltmadan önce bütün kayıtları Jeongine attıysam o zaman ne yapabilirsiniz ki?'
'Şöyle ki Minho ile Jisung mühürlenmeden sana burdan çıkış falan yok.Jeongine attıysan Seungmin devreye girer ve benim sana yaptığımı o da Jeongine yapar.Felix'e attıysan aynısı onun için de geçerli.Ama daha atamadan telefonunu parçaladığım için çok şanssızsın.'
'Mühürden sonra öğrendiklerinde Jisung'un senin o iğrenç arkadaşınla hala evli kalmak istediğine emin misin peki?'sabrımı zorluyordu artık.
'Minho Jisung'tan etkileniyor aşık olmuş bile olabilir.Onlar bir şekilde barışırlar.Birbirlerini sevdiklerinden sonra pek bir şeyin önemi yok.'
'Neyse yeter bu kadar sohbet.Ben geri dönene kadar uslu dur olur mu? Benim minik omegam.'dedi ve sırıtarak gitti.
'Ben senin omegan değilim!' diye arkasından bağırdım.
Sinirlerim gerçekten gerilmişti.Jisung herşeyden habersiz masumca bekliyordu olmaması gereken evliliği.
---------------------------------------------------------------
<31 kısa oldu ama nys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg