\16/

1K 100 8
                                    

-Minho'dan-

Eve geldiğimde Linda yoktu.Her yeri aradım,kıyafetleri,takıları hiçbiri de yoktu.5-6 defa aradım ama yok işte açmıyordu.Delirecek seviyeye gelmiştim.Tam oturacakken masanın üzerinde bir zarf gördüm.Masaya doğru ilerledim,zarfı elime aldığım da üzerinde Minho'ya gördüm.İçini açıp mektubu okumaya başladım.

Değerli Minho,

Ortadan kaybolduğumu anladın demek.Neden gittin diye soracaksan öyle gerekti.Yani nedenini bende bilmiyorum.Biraz uzaklaşmak istedim sanırım.Telefon numaram değiştirildi,bana ulaşamazsın.Bundan sonraki hayatını eşinle ve olacak çocuklarınla huzurlu bir şekilde geçir.Bilmediğin şeyler var zamanı geldiğinde sana açıklayacağım.'

Dondum kaldım..Ayrılma sebebini o bile bilmiyorken nereden çıkmıştı bu.Neden bırakmıştı beni?Ben sözümü tutamadım galiba.Eşinle ve olacak çocuklarınla geçir demişti bana ben ona onu bırakmayacağımın sözünü vermişken o çekip gitti.Abimleri dinlemenin vakti gelmiş miydi?Jisung bana onların da dediği gibi daha iyi bir eş olabilir mi?

-Jisung'tan-

Sabah olduğunda gözlerime düşen güneş ışığı sebebiyle uyandım.Saate baktığımda sabahın altısıydı.Daha okula çok olduğu için telefonumu alıp internette biraz takıldım.Gelen mesaj ile durakladım.Minho'dandı.

Minho

Neden uyanıksın?

Jisung

2 saat sonra okulum var o yüzden.

Minho

Sana birşey sorabilir miyim?

Ama dürüst ol bana.

Neticede eş olacağız birbirimize.

Jisung

Tabi?

Minho

Benden hoşlanıyor musun?

-görüldü-

Jisung?

Orada mısın?

Aniden sorunca tuhaf olmuştum.Ondan etkilenmiştim de itiraf konusuna gelince,ne yapacağımı bilemiyorum..

Minho

Orada mısın???

Jisung

Evet buradayım.

Bir sıcak bastı da.

Yüzünü görmüyorum ama güldüğünü hissediyorum hakkaten fena sıcak bastı yaa.|

Minho

Cevap vermedin?

Jisung

Şey..

Evet.

Minho

Tamam.

Jisung

Okuldan sonra yeni eve botanik bahçesini planlamak için geleceğim de.

sorun olur mu senin için?

Minho

Yok sorun olmaz.

Zaten okul çıkışında seni almaya gelecektim.

Jisung

Tamam o zaman.

Sonra görüşürüz.

Minho

Görüşürüz.

Minho gelecekse oraya bizimkilerin gördüğü gibi gitmemem gerek rezil olmayı istemiyorum.Hemen kalkıp duşa girdim.Bende hergün duşa giriyorum ha.Titizliğimi hoseok hyungdan aldım kesin.Duştan çıktıktan sonra kıyafetlerimi takılarımı da seçip giyinmeye koyuldum.Saçlarıma da şekil verdikten sonra artık hazırdım.

Saate baktığımda 7:30 olmuştu.Hazırlanmam 1 buçuk saat almış oa.Salona indiğim de kahvaltı masasını hazırlıyorlardı daha.Evin diğer bireyleri uyanmamış demek ki.Ben gidim de tae hyungla hoseok hyungumu basim onlar geceden kalmışlardır şimdi.Odalarının önüne geldiğim de derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklatmadan direk içeri daldım.

'Eller yukarı baskın vaar!!!!'diye bağırdım.İkisi de korkarak uyanmıştı.

'Noluyor be!'

'Basıldınız hyung! Feneri nerde söndürdünüz?'diye imalı imalı konuşurken hoseok hyung ayağa kalktı.

'Ben sana bi basarım şimdi,görürsün ha.'Terliğine doğru uzandığında ben artık oda da değildim.Dediğim gibi onun terliği çok acıtıyor odadan çıkmadan önce bacağıma isabet etti.

Yanıyor ya.

-----------------------

<31 devamı yazmaya koyulim.

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin