\14/

1K 102 41
                                    

-Chanyeol'dan-

Minho artık sabrımı taşırmayı başarmıştı.Ben ona o kızla görüşme dedikçe sanki inadına yapıyordu.O bunu o kızın çocuk verememesine bağlıyordu.Ama durumlar öyle değildi.Linda'nın kötü bir geçmişi vardı.Bunu da sadece ben ve jungkook biliyordu.Minho'dan saklamıştık çünkü onu çok seviyordu.Belli başlı kurallar var karşı çıkamadığımız.Kendi kanınızı taşıyan bir çocuk gereklidir malesef.Linda'nın hem geçmişindeki minhodan sakladığı sırları hemde çocuk verememesi onun istenmemesi için bir sebep.

Jungkookla çalışma odasında onu beklerken nihayet beklediğim arama gelmişti.Linda'yı bir süre minhodan uzak tutacaktım.O artık evlenmek üzereydi metres gibi bir saçmalıkla ailesini yıkmasına izin vermeyeceğim.Biraz minhodan uzak tutacağım ki jisungla belki yakınlaşır.İlgisini Linda'dan daha çok hakeden birine verirdi.

Aramayı yanıtladım.

'Hallettiniz mi?'dedim direkt konuya geçerek.

'Paket tamamdır patron.'

'Güzel.Onu şehrin diğer ucundaki bir eve kapatın,dışarıyla da ilişkisini kesin.2 hafta sonra onu yurt dışına yollayacağız,bir hata istemiyorum.Anlaşıldı mı?'dedim.

'Anlaşıldı patron.'yanıtı gelince telefonu kapattım.Çok geçmeden Minho odaya girdi.Jungkook,

'Seçtiniz mi bari davetiye yi?'diye imalı bakışlarıyla sordu.onun da benim kadar kızgın olduğunu hissedebiliyorum.

'Seçtik hyung.'

'Seçme şeklin çok güzel gerçekten.'dedim.

'Hyung bu konuyu size anlattım zat-'

'Kes sesini.'ani çıkışımla hemen sustu.

'Biz seni uyarmadık mı?'içimde sinir köpürüyordu resmen.

'Hyu-'

'Biz sana o kızla görüşmeyeceksin demedik mi?'dedi jungkook.

'Sizi jisung o şekilde görseydi,neler olacaktı tahmin ediyor musun peki?'

Jisung çoktan görmüştü.Ama bunu Minho salağına söylemeyecektim tabi ki.Sinirini Jisungtan çıkarırdı o zaman.Jisung'u Baekhyun'un arkadaşı Hoseokla görmüştüm ilk defa.O zaman gerçekten dikkatimi çekmişti.Gerek kibarlığıyla gerek nazikliğiyle ve gerekse şirinliğiyle Minho'ya en uygun omega adayı olduğunu ilk o zaman anlamıştım.Minho'ya 1 ay içinde mühürleneceğini,Linda ile ilişkisini kesmesini söylemiştim.Beni dinlemedi her zaman ki gibi.Ama bugün Jisung sayesinde yalanları birbir ortaya dökülmüştü.Ev bakmaya gittikleri günün akşamı o kız ile birlikte olmuştu resmen!Ama artık aklını başına alması gerekiyor.O bir aile kuracaktı ve onun ailesini mahvetmesine güzellikle veya zorla engel olacaktım.

'Hyung yeter artık.Ben onu seviyorum.'dedi yalvaran gözleriyle.

'Sevmeyeceksin Minho.Sen bir aile kurmak üzeresin şımarıklığını bırak artık!'dedim artık dayanamayarak.

'Ben sana Baek Hyung'dan vazgeç desem yapabilir miydin abi?Ya sen?Jimin'den uzak dur deselerdi sana sen durabilir miydin?'

'Aynı şey değil!Ne Jimin ne de Baekhyun Linda ile bir değil!Bilmediğin şeyler var,sence biz keyfimizden mi böyle yapıyoruz!'

'Sırf kısır di-'

'O DA SEBEPLER ARASINDA AMA GERÇEK NEDEN O DEĞİL! BİR KEZ OLSUN ŞU İNADINI KIR VE BÜYÜKLERİNİN SÖZÜNÜ DİNLE!BİR BİLDİĞİMİZ VAR Kİ BÖYLE YAPIYORUZ!'diye bağırdım ama dayanamıyorum gerçekten.Böyle vurdumduymazlığına dayanamıyorum ve içimde ki onu boğma isteği çığ gibi büyüyor..

'Benim bilmediğim ne var? Neyi saklıyorsunuz söyleyin ki bileyim?'

'Herşeyin bir vakti var Minho bunu sana o VaZgEçEmEdİğİn aşkın anlatsın.'dedi jungkook.

'Jisung yüzünden değil mi?'dedi.Tanrım! Jisung'un hiçbir suçu yoktu ve bu bay çok bilmiş bütün suçu ona atıyordu.

'Sırf Jisung beni istiyor diye....'sözü jungkookun ona tokat atmasıyla yarıda kesildi.Eline sağlık Jk.

'Sakın Minho! Hiçbirşeyden haberi olmayan masum birini bu şekilde sakın suçlama!'diye bağırdı.

'Şimdi omeganın yanına git,onunla ilgilen.Bundan sonra eşim diyeceğin tek ve ebedi kişi o olacak çünkü.Linda defteri açılmayacak şekilde kapandı.'

Tam ağzını açıp itiraz edecekti ki,

'Tek bir söz daha duymak istemiyorum.Defol git nişalının yanına.'dedim

Odadan çıkmasıyla Jungkook da ben de derin bir nefes aldık.

'Görüyor musun abi hem suçluyu hem güçlüyü!'dedi Jungkook.

'Görüyorum Jungkook.Ama yola gelme vakti geldi bile. 

İster güzellikle,ister zorla.....

-------------------------------------------------------------------

Chanyeol ve Jungkook favori yaa :d

<31 görüşürüz.

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin