-Flashback-
Chanle buluşacağımız yere az kalmıştı.Artık sevgili olma vakti gelmişti anlaşılan.2 aydır flört işiyle uğraşıyorduk.Parka yakınlaşınca Chan'in biriyle konuştuğunu duydum.Bir kızla konuşuyordu.Ara sıra sesini yükseltiyordu.Onları duyabileceğim bir yakınlığa geçtim ve konuşmalarını her ne kadar hoş olmasa da dinlemeye başladım.
'Bu işi daha ne kadar uzatacaksınız Chan?Changbinle olan aranızdaki saçmalık ne zaman bitecek?'
'Az kaldı Doralyn,arkadaşlarımın ifşalarının olduğu flash Changbin veledinin arkadaşında.Changbinle sevgili olayını flashı alana kadar uzatacağım.Zaten 3 gün sonra arkadaşının evine gidecekmişiz.Arkadaşlarım onları oyalarken bende flashı ele geçiririm sonra da siktiriboktan bir bahaneyle bu olaya son veririm.'
Duyduklarımla sarsılmıştım resmen...Ona değer vermiştim ama o benimle bu zamana kadar oynamıştı.Geldiğim yoldan hızla koşarak geri döndüm ve jeongini aradım.
'Efendim hyung?'
'Jeongin hani şu ifşaların olduğu flash sende mi hala?'diye sordum.
'Evet de neden ki?'
'Onu sakın kimseye verme sakla ben yanına geliyorum şimdi.'dedim ve telefonu kapattım.
Velet ha? Sen daha beni tanıyamamışsın Chan efendi...Omega olabilirim ama sana çektireceğim şeyler boyum kadar kısa olmayacak.
Yaw Allah'ım ben niye bu kadar kısayım yha ;-;
------------------------------------------------------------------------------------------
Chan şerefsizi şu güzelliğe nasıl kıydın amk.
Kimse changbinin öfkesinin hedefi olmak istemez bence
<31 görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfic'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg