Uyandığımda farklı bir odadaydım.Bembeyaz yorganların arasından çıkıp etrafıma bakındım.Chan uyandığımı farketmişti.
'Ah uyanmışsın.'
'Evet.'yumruk yaptığım ellerimle gözlerimi ovalarken yara olan elimin sargılandığını farkettim.
'Elini nasıl kestiysen sargılanması uzun sürdü.Kalk şimdi sana kıyafet ayarlatmıştım.'
Dediğine uyup yataktan kalktım.
Öylece dikilirken birden gördüğüm şeyle çığlık atıp Chan'ın kucağına atlamıştım.'LAN ONEY AAAAAH!'
Chan ani hareketimle şaşırmış olsa da kucğına almıştı beni.
'Ne oldu?'
'FaREĞĞ!Ne bakıyorsun alsana şunu oradan!'
'Yaw binnie ev eski sonuçta olacak o kadar.'
'Tahammül edemiyorum yah!Çıkart beni buradan!'hızla odadan çıkıp aşağıya inmiştik.
'Ne gülüyorsun Chan!? Komik mi!?'
'Gülmüyoru-SFJKNBFKJSDBFBDŞFŞSDBFŞKSB'
'Bak hala yha!'
'U-Ufacık fareden aıhdşsafdsjbşbd.'
'Gülme beh!'
'Tamam tamam gülmüyorum.Off neyse.'
'Bir yere mi gidiyorsun?'
'Gidiyoruz,çünkü burada kalmana gerek kalmadı.'
'Başka bir yere hapsedeceksin beni değil mi? Pis hain dün o kadar konuştun sabaha eski haline döndün!'
Arkamı dönüp gidecekken belime kolları sarıldı.
'Öyle birşey yok Binnie.Jisung herşeyi Linda'dan öğrenmiş.Boşuna sevinme seni kendime aşık etmeden durmayacağım.'dedi ve aniden yanağımı öptü.
'Yav napıyorsun yha!'dedim yanaklarımdaki ısıyla.
'Bebeğimi öpüyorum.'dedi ve masumca güldü.Benim derinlerime attığım ve kendime yasakladığım ona olan sevgim gün yüzüne çıktı çıkacak.Ama sorun ben bu adamın yaptıklarını nasıl affedeceğim?
-Minho'dan-
Aniden suratıma dökülen buz gibi suyla uyanmıştım.
'Kalk ulan öğlen oldu neredeyse!'
'Yha Jungkook Hyung düşmanını mı uyandırıyorsun yaa!'
'Evet Jisung'un köpeği olana kadar kardeşim demeyeceğim sana.Kalk siktirgit omeganın gönlünü al.'
Dün onun fotoğraflarına bakarak uyumuştum..Bu kadar seveceğimi nereden bilebilirim ki?
'Affettireceğim kendimi ne olursa olsun.'
'Git duş al leş gibi içki kokuyorsun.Hadi defol.'
'Hyung mu can düşmanı mı belli değil.'dediğim şeyle aniden neresinden çıkarttığını bilmediğim sopayı aldı eline.
'Ne dedin?'
'H-hiçç neyse ben duşa giriyorum eheh.'
'Şöyle yola gel.Tamam hadi siktir.'
Bazen düşünüyorum Jimin Hyung bu dişlek canavara nasıl dayanıyor diye ama gönül işte aka da konuyor bunun gibi salağa da.Aniden kafama terlik yemiştim.'
'LAN!'aboo Baek Hyung geldi..Arkamı döndüğümde o ve Jimin hyung -bu arada Jimin ve Baek hyung kardeşler-ellerinde terlikle üzerime geliyorlardı.
'N-ne oldu hyunglarım?'
'Sen!'hızla üzerime gelmeye başladılar.
'Ben ne?'
'Sen bizim minik sungumuzun kalbini kırarsın ha!'diye bağırdı Jimin hyung.
Terliklerle bana vurmaya başladılar.
'Sen sungumuzu sahipsiz mi sandın lan!'
'Seni parçapinçik ederiz şimdi ha!'Chanyeol hyung ve Jungkook hyung ellerinde çekirdekle beni dövmelerini izliyorlardı..Bunlar nasıl abi ya eşleri beni dövüyor bunlar izliyor.
'AH!Vurmasana hyung yah!'
'Sus ulan! Jisung bir affetmesin seni varya,her gördüğüm yerde eşek sudan gelene kadar döveceğim!'Şimdi de çimdiklemeye başladılar yah!
'Yav tamam! Affettireceğim kendimi! Ben seviyorum onu affettireceğim ne olursa olsun!'
'Çok mu seviyorsun onu?'diye sordular.
'Evet..'
'Tamam o zaman defol git Jisung seni affetmeden bu eve gelme! Defol ulan!'
Hızla evden çıktım,yoksa benim cenazem çıkardı oradan.Ne olursa olsun ben omegamı seviyorum..Onunda beni sevmesini ve affetmesini de sağlayacağım.
-----------------------------------------------<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg