1000 okumayı geçtik :3
teşekkür ederim hepinize <31
------------------------------------------------------
Jisung-
Barda yeteri kadar sıkıldığımı düşünüyorum.Changbin hyunga da sorduğumda o da gitmek istediğini söylemişti.Jeongin desen ortalıkta yoktu,ateş bacayı sarmıştır kesin.Felix ise hala Hyunjinin kucağındaydı.
'Kalk artık Felix gidelim,sıkıldık iyice zaten zehir oldu gezi planı.'
'Tamam ya.Jeongin nerde?'
'Seungminle gitti.'
'Bak daha oturuyor kalksana ya!'
'Tamam be.Ne sabırsızsınız.'Hyunjini son defa öptü ve yanımıza geldi.
'Hadi gidelim.'
Eve geldiğimizde herkes kendi odasına çıktı.Ben duş alıp,kıyafetlerimi değiştirip,bahçedeki ufak göletin yanına indim.Geçen sene geldiğimizde buraya ektiğim siyah güllerim hala duruyordu.Ay ışığında çok güzel görünüyorlardı.
Birden arkamdan belime inen ellerle olduğum yere çivilendim.Kim olduğuna bakacaktım ki beni kendine çekti.
'Çok güzel kokuyormuşsun..'
Kafasını omzuma koymuştu.
'Ne işin var senin burada?'
'Omegamın peşinden gelemez miyim?'
'Sen başka omegaların koynundaykendemi beni düşünüyordun.'
'Herşeyi açıkladım.Lütfen bir şans ver bana..'
'Ne şansı ya? Yaptığın unutulacak gibi değil daha ne şansı? Diyelimki hadi verdim,ben sana nasıl güveneceğim bundan sonra?'arkama döndüm.
'Gerçekten herşeyi telafi edeceğim.Ben,seni çok seviyorum.Beni affedene kadar heryere peşinden gelirim.'
Bana yaklaşıyordu.Geri gidecektim ki belimden tuttu kendine çekti.Çekilecekken kolunu belime sardı.Ellerim onun göğsündeydi.Diğer eliyle de yanağımı okşuyordu.
'Gözlerin ay ışığında güzelliğine güzellik katmış.'
Kızarmadım,kızarmamışımdır.Yüzünü yüzüme daha çok yaklaştırdı.Dudaklarımız birbirine değiyordu şuan.Ama ben donmuş kalmıştım.Sonrasında dudakları hareket etmeye başlamıştı.İçimdeki ona olan sevgiye lanet ederek karşılık vermeye başladım.Bir süre öpüştükten sonra aklım başıma yeni gelmişti.Hızla evin içine kaçmıştım.Arkamdan güldüğünü duyabiliyordum.Yanaklarım öyle bir ısınmıştı ki.
'HAN JİSUNG SENİ ÇOK SEVİYORUM!'manyak gibi bağırıyordu ya diğerlerini uyandıracaktı.Elim dudağıma gitmişti.
'Bende seni çok seviyorum..Lanet olsun ki seviyorum.'diye fısıldadım.Odama gidip kendimi yatağın üzerine direkt olarak attım.Şimdi olan bütün uykum da kaçmıştı.Jeonginin nerede olduğunu bulalım en iyisi.
3 velet ve onların annesi Changbin
Velet 1; Lan veledekmek nerdesin sen?
Velet 3;Ya hyung seungminleyim dedim ya.
Velet 2; Oo sungie patik örmeye başlayalım.Seungmin 3'ten aşağı yapmamıştır diyorum ben!'
Anne; Gerizekalı evladım benim ya hamile kalırsan ne olacak?
Velet 3;Seungmine bende sordum olsun evleniriz dedi ._.
Velet 1; Ha yaptınız yani?
Velet 3; Söyledim mi onu ben ya ;-;
Anne; Üstte söyledin ya slak çocum ,-,
Velet 2; Kaç tur attınız?
Velet 3; Hee bende salaktım söyleyecektim demi?
4
Anne;
Durumu en iyi açıklayan foto bu bence.
Jeongin
YüRüYeBiLiYoRmsn bari DKJFŞSDNŞGAKBNGKJBFDGBŞBGŞBİGİA
Velet 1; Harbi 4 tur ne ya
Maç hızlı başlamış.
Velet 3; Hay söylemez olaydım ;-;
Velet 2; Sen söylemesen bile bu bizden kaçar mı?
Anne; 4 tursa her turda bir çocuk ooh maşallah
Velet 3;
Çalış seninde olsun anniş
Anne; Bakale anneyle nasıl terbiyesizce konuşuyor 😠
Velet 2; Ama doğru diyor Chan'ınkine senin göt dayanmaz 🤣
Anne; Terliği götünüze sokmadan önce yatın zıbarın ulan! 😠👞
Velet 1 ; O ayakkabı yalnız🙄
Anne; Çokta umurumda🖕
Velet 2;Jeonginler kim bilir kaçıncı turu atıyorlar şuan.Ben hyunjine kaçacam.
Velet 3;Ne turu ya? Seungmin yanımda masum masum uyuyor.Kıskanç piç.
Velet 2;👉👌
Anne; Daha burda mısınız amcılar defolun hadi!👡👡👡
Velet 1 Çevrimdışı
Velet 2 Çevrimdışı
Velet 3 Çevrimdışı
Anne Çevrimdışı
---------------------------------------------------------------------------------
Texting yazmada berbatım ;-;
<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg