🔞🔞🔞 Cinsel sahneler olacaktır rahatsız olacaksanız okumayın!
Changbin-
Ne yalan söyleyim korka korka gidiyordum kendi odama doğru.Ona inat siyah ve cool eteklerimden birini de geçirmiştim ama bu daha da kötü olurdu beni yürüyemeyecek hale gelene kadar becerirdi bu öküz.
Odamın olduğu koridorda ilerlerken birden bire kolumdan tutup odanın içine çekilmiştim.Gözlerimi açıp baktığımda Chan ile kapının arasında olduğumu fark ettim.Chan koyulaşmış gözlerle beni süzüyordu.Utanmadım değil.Allah'tan odanın duvarları ses geçirmiyordu.
'Sen miydin beni azdıran?'
'Ş-Şey ııı..'
'Huh? Utandın mı bakim sen?'
Dalga geçercesine söylediği sözle daha da kızardığıma eminim.Elleri eteğimden sebep çıplak bacağımda daireler çiziyordu.Bacağımı sıkıca kavrayıp beni kucağına almıştı.Ani refleksle kollarımı boynuna sarmıştım.Öpüşmeye başlamıştık sertçe..Alt dudağımı parçalamak istercesine emiyordu.Beni yatağa uzandırdığında üstündeki siyah tişörtü çıkardı.Ellerimi ellerinin arasına alıp karın kaslarında dolaştırdı.Sonra benim eteğimi ve gömleğimi çıkarıp attı.Kendi pantolonunu da çıkarttığında ikimizde baksırlarla kalmıştık.Tekrar öpüşmeye başlamıştık.Araya dillerde karışınca ağzına inlemiştim.Dudaklarını boynuma yönlendirip öpücükler kondurmaya başladı.Ellerim omuzunda duruyordu,boynumu sertçe emdiğinde hafif sıktığım için ellerimi başımın üstünde birleştirdi.
Bir göğüs ucumu dudaklarının arasına aldığında titrek bir inleme bırakmıştım odaya.
'Cha-n.Imh,ah.'
Hiçbirşey demeden eli erkekliğime gitmişti.Dokunuşlarıyla çıldırtıyordu beni.Sonra dudaklarıma yapıştı ve baksırımı bacaklarımdan sıyırdı.Bütün herşeyimle onun gözlerinin önündeydim.O da hafif kızarmıştı.Parmağından birini deliğime doğru ittirdi.
'A-Aaah!'canım acımıştı gerçekten!
Dudağıma minik bir öpücük bırakmıştı.
'Şuan gerçekten nefes kesici görünüyorsun.'demişti gözlerime bakarken.İkinci parmağını da ekleyecekti ki onu durdurdum.
'Bu kadar yeterli,gir artık.'
'Canın yanar ama?'
'Boşver,hazır ah! Hazır hissediyorum-h'
'Tamam o zaman.'yorganı ikimizinde kalçasını kapatacak şekilde sarmalamıştı.Üyesini deliğime konumlandırıp yavaşça girmişti.Ufak bir çığlık kaçıvermişti ağzımdan.Yüzyüze gelmiştik.Elleriyle kalçamı sarmıştı.Bende kollarımı omuzlarına çıkartmıştım.Devam etmek için nefeslerimin düzelmesini bekliyordu.
'Hareket e-et!'benden onayı aldıktan sonra içime gelgit yapmaya başlamıştı.(Her smut yazışımda ezan okunuyor çarpılacam lan:<)
Vuruşlarıyla en derinime inmeyi başarmıştı.Nefeslerimiz birbirine karışmıştı ve tırnaklarım Chan'ın omzunda eserler bırakmıştı bile.Zevk noktama hızlıca ulaşmıştı.Oraya çarptığında kendimi tutamayıp büyükçe inlemiştim.
'Hızlan bi-raz-h'
'Tamam bebeğim.'kızarmış yanaklarıma narin öpücükler bırakıyordu.Hareketleri sıklaşmıştı.O içime boşaldığında elini erkekliğime atıp hafifçe çekiştirmişti.Bende onun eline boşalmıştım.İkimizde rahatladığımızda tekrar öpüşme başlatmıştı.Sonra başını çıplak ve terli göğsüme koymuştu.Derince nefesler alarak sakinleşmeyi başarmıştm.Sonra o yanıma uzandı ve beni göğsüne doğru çekti.Alnıma bir öpücük kondurdu.Yorganı da üzerimize çektiğinde uyuma eylemi gerçekleşmek üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg