-Minho'dan-
Gözlerimi açtığımda yanımda Linda'yı görmemle gülümsedim.Onu uyandırmamaya dikkat ederek kahvaltı hazırlamak için indim mutfağa.Malzemeleri çıkartıp güzel bir kahvaltı hazırladım.Pankekleri de tabaklara koyduktan sonra Linda'yı uyandırmaya gittim.Odaya girdiğim de huzurlu bir şekilde uyuyordu.Yanaklarına öpücük kondurunca kıpırdamaya başladı.
'Kalk hadi sevgilim.'
'Uykum var,azcık daha uyuyım lütfen.'dedi ve yorganı üzerine çekti.
'Ama kahvaltı etmen gerek.'dedim dudağımı büzerek.
Bunu dememle yorganı üzerinden çektim.
'Yaaa.Uykum var ama.'
'Akşam uyursun hadi bak en sevdiğin pankekten yaptım.'
Gülümseyerek kalktı ve duşa girdi.Bende mutfağa indim.Bir 10 dakika sonrasında geldi ve yanıma oturdu.
'Bugün davetiye bastırtacaksınız demi?...'diye burukça sordu.
Suratım asıldı benimde.'Hadi ama Linda.Bunu yapmak zorunda olduğumu biliyorsun kaç kere söyledim sana.'
'Biliyorum ama üzülüyorum işte.'
'Boşver şimdi onu hadi kahvaltını yap.'dedim gülümseyerek.
'Senin yüzünden heryanım ağrıyor ya minho!'
Kahkaha attım ve kahvaltı yapmaya başladık.
-Jisung'tan-
Kahvaltı için domates doğruyordum ama birden bire minhonun yüzük taktığı parmağıma felaket bir ağrı girdi.Kesilmediği halde çok kötüydü elim uyuştu resmen.Hoseok hyung'a elimin ağrıdığını söyleyip masaya geçtim.Bugün jongdae hyungla minseok hyung gelecekti.Seviyordum ikisini de .Ayrıca 3 kişi geleceklerdi çünkü minseok hyung hamileydi.Bunu duyduğum da hoseok hyungla çok sevinmiştik.Bugün cinsiyetini öğrenip gelirlerdi herhalde.
Masa da herşey hazır olunca kapı çaldı.Kapıyı açtığım da hyunglarımı gördüm.
'Merhaba sungie!'dedi Minseok hyung.
'Hoşgeldiniz,geçin hadi içeri.'dedim.Minseok hyungun elinde bir fotoğraf gibi birşey vardı.
'Bebeğimizin cinsiyetini öğrendik bugün.'dedi elindeki ultrason fotoğrafını göstererek.
'Bir oğlumuz olacak!'dedi jongdae hyung heyecanla.Fotoğrafa baktım.Günün birinde benim de çocuğum olur muydu ki?Minho da onun için böyle heyecanlanır mıydı?Yine aklıma o kızla minho geldi ya...Daha beni sevmiyordu belki onu kıskanmamın manası neydi?Neden onu bir başkasıyla görünce sinirlerim tepeme çıkıyor?
'Jisung?ŞŞ alo?'Sesi duymamla transtan çıktım.
'Efendim Jongdae hyung?'
'Peyniri uzatır mısın diyecektim.'
'A-ah tabi.'dedim ve hemen peyniri ona taraf çektim.
Benim çocuğum olur muydu?.....
-----------------------------------------------------------------------------------
Kendi yazdığım karaktere sövüyom aq
Yeni kapak tasarımı nasıl sizce?
:3 <31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg