'İşte böyle oldu.Bu yüzden kuşkularım var,bu mühür işinin altından bir bokluk çıkacak ve sana kötü birşey olacak diye içim içimi kemiriyor.'
Duyduklarımdan sonra Felix ile benim ağzım açık kalmıştı resmen.1 ay sonra mühürlenme olacaktı o zamana kadar ise ortalık karışabilirdi.O kızın kim olduğunu bilmiyorum ama illa ki öğrenirdim.
'Peki o flashı ne yaptınız?'diye sordu felix.
'O beni üzer de ben bunu onun yanına bırakır mıyım sizce?Jeonginle birlikte anonim bir hesaptan okulun sitesine attık ve herkes onların ne mal olduğunu gördü.'
'Hala duruyor mu?'
'Evet,duruyor olası bir kaos durumda direkt tehdit yoluna geçeriz.'dedi jeongin piçimsi bir gülüş atarak.
Yani şimdi Jeongin,ben,Changbin ve Felix.Bize okulda organize suç örgütü diyorlardı.Çünkü herkesin ne boklar yediğini illa ki bir şekilde öğrenirdik ve bunu tehdit yoluyla kullanırdıkta.Kalpsiz demeyin bize yaw o kadar da acımasız değiliz.Chan'ın Changbine attığı kazık taa lise dönemindeydi ve biz üniversitenin ilk yılında tanışmıştık.Neden bu zamana kadar anlatmadı?Bilmiyorum.
'Neyse hadi içeri geçelim.Sıkıldım ben burda.'
'Tamam.'deyip son dokunuşlarımı da yapıp malzemeleri dolaba koydum.Birlikte içeri geçtik,daha mühürlenme için özel bir salon seçilecekti,konuk listesi çıkarılacaktı,davetiyeler bastırılacaktı.Ölme eşeğim ölme.Bir dünya dolusu iş var hepsini yetiştirmek zaman alacak.Hoseok hyung da yardım için arkadaşlarını çağıracaktı.Jeonginin ve Felixin ağabeyleri ile Hoseok hyung yakın arkadaştı.Yoongi hyungu da Jimin hyungu da severdim.İkisi de omegaydı ve Jimin Minhonun abisi Jungkook ile mühürlüydü.Yemek akşamı neden gelmemişti ki o zaman?
-Yarım saat sonra-
Jimin ve Yoongi hyung da gelmişti.İlk olarak Ben,Hoseok hyung ve Changbin Salon bakmaya gidecektik.Jeongin,Felix,Yoongi hyung ve Jimin hyung da davetli listesini çıkaracaklardı.
Akşama doğru iki işte hallolmuştu,yarın da davetiyeler bastırılıp gönderilecekti.
Hep birlikte ön bahçe de ki çardakta oturuyorduk.
'İyi yorulduk ama ha.'dedi Changbin kahvesinden bir yudum alarak.
'Ama değdi iki işi de halletik.'
'Alfa tarafı niye hiç birşeye karışmadı canımız çıktı tüm gün be.'
Bu arada Changbinin abisi de var o niye yetim gibi kaldı derseniz,onun abisi,seokjin hyung yoongi hyungun sevgilisi.Bir de namjoon hyung var.Threesome takılıyorlar.Namjoon hyung alfa,Seokjin hyung beta,Yoongi hyung ise omega.Adeta şeytan üçgeni gibiler 3'ü de birbirinden beter.
Omega grubu gibi olduk resmen ha.
'Neyse artık herkes uykuya yarın daha davetiye bastıracağız.Jisung hadi yallah odana!'
'Bebek miyim ben hyung ya tavuk gibi erkenden yatırmaya çalışıyonuz.Bana diyorsun da sen neden gitmiyorsun uyumaya?'diye sordum.
'Ben Taehyung'u bekliyecem.İşimiz var da.'dedi
Piç gibi sırıtıp ona yaklaştım.'İşiniz var demek ha?'O da kafa mı parmağıyla ittirip,
'Sana ne be veledülzina.'dedi.
Dudağımı büzerek'Hii beni kırıyor musun,beni beni bebeğini?'dedim.
'Evet kırıyorum yallah odana.'dedi.
'Tamam be Tae hyungla sana hayırlı işler.'diye dalga geçtim.Suratı kıpkırmızı oluverdi bir anda.Ayağından terliğini çıkardığını görmemle gülerek odama kaçmam bir oldu.
Yalnız ne koşmuşum la saniyesinde odama geldim.Ama terliği çok can yakıyor ya;-; geçen tam popomdan vurdu beni iki gün izi kaldı resmen acıdan üstüne oturamadım.Ilık bir duşa girdikten sonra yatağıma uzandım.10 dakikaya kalmadan da uykuya daldım.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
C: kitap nasıl sizce?Bok gibi derseniz anlarım ;-;
<31 görüşürüz siyah güller.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg