Babam; Misafirler daha gitmemişken,yüzüklerin takılması gerekirken sen hangi akla hizmet ortadan kayboluyorsun!
Bu ne ya ilkokul çocuğumuyum ben.Resmen salonun ortasında bana azar çekiyor.Arkadaşlarımın ve hyunglarımın gözü önünde.
Jisung; Ba-
Babam; SUS! Mühür hazırlıkları ile ilgili konuşulması gerekirken sen nereye gittiğini sanıyorsun ha!?Yine o güllerin yanına gittin demi!
Hoseok; Baba orda değil demiştim zaten sa-
Babam; Sen karışma hoseok!
Abimin üstüne de gidecekti kesin de yanında Tae Hyungun keskin gözlerini görünce sustu.
Babam; O botanik bahçesini kaldırtacağım.
Jisung; HAYIR! O bahçe benim sen oraya karışamazsın!
Çok sinirlendim ya. Benim sevdiğim şeylere karışma lüksünü kim verdi buna?
Babam; Bağırma bana! Sen zaten mühürleneceksin kendi evine kur bahçeni.
Ama ya...Benim o bahçe de 2 yıllık güllerim var.Özenle ve sevgiyle büyüttüğüm siyah güllerimi hangi hakla sökebilir.Beni annemden ayırdı zaten,siyah güllerime karışamaz ya.
Jisung; O bahçe de 2 yıldır gül yetiştiriyorum ben,senin göstermediğin sevgiyi ben onlara veriyorum.Zaten annemden ayırdın beni buna karışamazs-
....
Babam; Sana o kadının adını ağzına alma demedim mi.
Yediğim tokatla başım yana savruldu.Tokat attıktan sonra sakince konuştu.
Babam; Madem sen sözümü dinlemiyorsun ben dinletmesini bilirim...
Kolumdan tutup odama doğru sürükledi beni.Kapıyı kırarcasına açıp içeri fırlattı.Düşecek gibi olup yatağa tutundum.Kapıyı hızla kapatıp üstüme kilitledi.
Jisung; BABA! Aç şu kapıyı!
Kapıya tekme atarken bir yandan da bağırıyordum.kapalı alan fobim var benim...Birazdan çıldıracak gibi olurum herhalde.
Hoseok; Baba,napıyorsun?! Jisungun kapalı alan fobisi olduğunu unuttun mu?!
Babam; Karışmayın bana.Jisung efendi! Yarına kadar orda kal da aklın başına gelsin senin.Yola gelme vaktin geldi de geçiyor bile!
Dedi ve duyduğum ayak seslerine bakılırsa gitti...
Ben ölürüm burda ya.Nefeslerim düzensizleşmeye başladı bile.
Jisung; Hyung açın şu kapıyı lütfen!Nefes alamıyorum ben burda!
Jeongin; Hoseok hyung odanın başka anahtarı yok mu?Bayılacak yoksa içerde.
Hoseok; Tek anahtarı kapıya takılıydı babam kitleyip yanına almış olmalı.Of ya of!
Felix; Jisung! Camı aç ve nefes almaya çalış!
Cama yöneldim.Ama....Kilitliydi bu?
Jisung; Camı da kilitlemiş yaa ooof!
Gözlerim kararıyor.Nefes almakta zorluk çekiyorum.Daha fazla dayanamayıp kör karanlığa teslim oldum.Duyduğum sesler ise Tae hyung kapıyı kırmıştı,ve hoseok hyungla arkadaşlarım yanıma koşmuşlardı.Ben bayıldıktan sonra.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Görüşürüz,Jisungun siyah gülleri :> (size dedim la çiçeğe değil)
<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg