'Kuzeni galiba..'
'Kuzeni mi?Kim kuzenine onun içine düşecekmiş gibi bakar ki?'dedi changbin.
Bu arada evlilik durumunu iki hafta erkene aldılar.1 ay sonrasına kalırsa fazla uzarmış.Bana sormadan yaptılar bunu da sanki ben değil onlar evleniyor.
'Neyse hadi inelim.'
Herkes arabadan indikten sonra minho bizi gördü.İkisi de bize bakmaya başladılar.
'Hoşgeldiniz.'dedi minho'Bu benim kuzenim Linda.'
'Merhaba,O jisung sensin demek.'dedi gülümseyerek.
'Hadi davetiyelere bakmaya başlayalım.İçeri geçin.'
Hep birlikte girdik dükkana.
-15 dakika sonra-
İlgimi çeken birkaç tanesini bizimkilere gösteriyordum.3 tanesini beğenmişlerdi.Üçünden birini seçmek için minhoya sorduk.Ama o davetiye yerine bana bakıyordu?
*Minho'dan*
Davetiyeleri inceleyen jisunga bakıyordum dakikalardır.O mu abime söyledi diye düşünüyordum derken suratının güzelliğine gitti aklım.Onunla daha önceden 2 kere mi gözgöze gelmiştim.Ama bu şekilde incelememiştim.Kızlar da bile az olan bu güzellik jisungta vardı.Bazen gerçekleri öğrenirse ne olur diye merak ediyordum.
'Minho?'sorusuyla kendime geldim.Dördü de bana bakıyordu.
'Efendim?'derken gözlerine bakıyordum.Mavi irisleri gerçekten çok güzeldi..
'Bu nasıl diye sormuştum?'dedi.
'Ha iyi yani güzel gayet.'dedim gözlerimi ondan ayırmayarak.
'Tamam o zaman,bunu seçiyoruz.'dükkan sahibiyle konuşuyordu.
'Tamam efendim.Yarına kadar istediğiniz sayı hazır olur.'
'Hadi gidelim işimiz bittiyse?'dedi adı changbindi sanırım.
'Tamam,biz gidiyoruz o zaman.Sonra görüşürüz.'dedi jisung.
'Aslında..Abim jisungla beni yemeğe çağırmıştı da bizim oraya gitmemiz gerekiyor.'dedim ama gerçekten çağırmıştı.
'Oh o zaman biz gidelim.Yarın okulda görüşürüz jisung.' dedi arkadaşlarından diğeri.
'Görüşürüz.'dedi jisung.
'Bende evime gideyim o zaman iyi günler.' deyip Linda da gitti.Kıskandı mı o?
Jisungla dükkandan çıktık,ve arabaya geçtik.Arabaya bindiğimizde direkt telefonuyla ilgilenmeye başladı.Ama emniyet kemerini takmayı unutmuştu.Ona doğru eğilip kemerini taktım.Başımı kaldırdığımda yine göz göze geldik.Ama gözleri gerçekten çok güzeldi onun.Bana ne oldu böyle?Ben Linda'ya aşıktım ama Jisung beni iki dakika da gözleriyle etkilemişti.
'E-eh minho?'girdiğim transtan çıkmıştım.Başımı direksiyon tarafına çevirdikten sonra.Arabayı çalıştırdıktan sonra bizim eve doğru sürmeye başladım.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Minhonun içine aşk tohumu düştü bakalım filiz verecek mi C:
<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg