Amacımı unutmamam lazımdı.Lindayla çocuğumuz olamıyordu ve bir veliahta ihtiyaç vardı.Ben jisungla sadece bu yüzden mühürlenecektim.Ama neden hapsolmuş gibi bir his var içimde?
Böyle düşünürken eve varmıştık.Chanyeol hyungun şimdiden bana çekeceği azarı görebiliyordum.Ama sevdiğimden vazgeçmemi nasıl beklerdi?Ben ona Baek hyungdan vazgeç desem yapabilir miydi?Yapamazdı neden çünkü onun çocuk verebilme olasılığı vardı.Linda ise küçükken başına gelen bir kazadan dolayı malesef çocuğu olamıyordu.Ama ben ona söz vermiştim?Senden başkasına gitmem demiştim.Keşke düşünseydim jisung etkilemişti beni..
Arabadan inip eve geçtiğimizde kapıyı Jimin hyung açmıştı.
'Hoşgeldiniz çifte kumrular!'dedi gülümseyerek.Yanına baek hyung da gelmişti.Aha 3 omeganın arasına düştüm bunlar beni çiğ çiğ yerler.En iyisi Chanyeol hyungun yanına gideyim.Onun vereceği hasar 3 tane omeganın vereceği hasardan daha iyidir.
'Hoşbulduk,hyung.Abilerim nerede?'diye sordum.
'İkisi de çalışma odasında.Geldiğinde onların yanına uğramanı istediler.'Başımı sallayıp merdivenlere doğru adımladım.O ikisi ise Jisungu ortalarına alıp salona götürdüler.Jisung için üzüldüm şimdi.Onların arasına düşerse herşeyi sorarlar ona.Çalışma odasının kapısına geldiğim de kapıyı tıklattım ve içeri girdim.İkisi de sertçe bana bakıyordu.Evet muharebe başlıyor sonra görüşürüz..
-Linda'dan-
Evime doğru yürürken bir yandan da düşünüyordum.Minho hani senden başkasına gitmem demişti bana?Gözgöze geldiklerinde kendini alamadı resmen.Ben kötü bir insan değilim...Ama eğer minho sözünde durmazsa olanı biteni jisunga anlatırdım ki peşinden dönen dolapları görsün.Ben mihnoya en başından dedim olmaz birinin duygularıyla bu şekilde oynayamazsın diye.Ama beni dinlemedi.Evlatlık alırız dedim,aynı soydan olması gerekiyormuş sözde.Jisungun bir suçu yoktu.O minhoyu tanımıyordu bile.Minho ona aşık olursa'nasıl benim alfamı elimden alırsın?'mı diyeceğim ona?Bu çok klişe.Ben jisungla arkadaş olacaktım.Bunu kafama koydum ve yapıcam.Minho sözünden dönerse herşeyi jisunga anlatacağım..
Düşüne düşüne evimin olduğu sokağa vardım sonunda.Karanlıkta yürürken birden bire önüme bir araç durdu.İki kişi indi ve üzerime gelmeye başladılar.
'Ne istiyorsunuz?'dedim korkarak.
'Bizimle geliyorsunuz.'dediklerinde arkamı dönüp koşmaya başladım.Var gücümle koşuyordum ki aniden kolumdan yakaladılar.Ağzıma kapanan mendil ile koyu karanlığa teslim oldum.Bir ses duyuyordum.Beni kaçıranlardan biri telefonla konuşuyordu.
'Paket tamamdır patron.'dedi ben bayılmadan önce..
------------------------------------------------------------------------------------
Uu ekşın <31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
أدب الهواة'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg