Olm 3 diğer shipe smut yazıp ana shipe smut yazmamak müq hareket
6kya özel bölüm yazmıştım
10k+ neden yazmayım?
------------------------------------------------------------------------------------------------
'Ya herif resmen gözümün önünde sana dokunmaya çalıştı! Bırakmadılar ki yüzünü çarşamba pazarına çevirseydim.'
'Minho.Uyardım adamı zaten.Büyütmesen mi acaba?'
'Sen ne demeye giydin o pantolonu?Ben sana dedim herkesin ağzının suyu akacak diye!'
'Bağırma! Biancayı korkutacaksın!'
'Bekle o zaman.'
Telefonunu çıkarıp birisini aramaya koyulmuştu.
'Merhaba Hoseok hyung.Şey Jisungla bir işimiz var da Bianca sizde kalabilir mi? Bekliyorum.'
Telefonu kapatıp bir kenara koyduktan sonra koltuğa oturup beklemeye başlamıştı.Jisung ise Minhonun hareketlerini inceliyordu.15 dakika kadar sonrasında Hoseok şaşkın ve maviş gözleriyle içeri girmişti.
'Bianca nerede?'diye sorduğunda Minho yukarı çıkmıştı.Jisunga sorar bakışlar atıyordu.Jisung ise birşey yok dercesine kafasını oynatmıştı.
Minik beden içeriye gözlerini kaşıyarak girdiğinde Hoseok sevimli gülümsemesini ona doğrultmuştu.
'Seokie?'
'Efendim aşkım?'
'Neden uyandırdınız beni?'
'Emery seni özlemişte.Onun yanına gidelim mi beraber?'
'Olur!'
'Gel bakalım.'
Biancayı kucağına aldıktan sonra Minhonun ona uzattığı kıyafet çantasını da eline alıp evden çıkmıştı.Jisung ise Minhonun kara ve arzu dolu bakışlarıyla karşılaşınca hızla takvime bakmıştı.Tarihi gördüğünde ise korkarak gerilemeye başlamıştı.
Minho üstüne gittikçe o geriye gidiyordu.Ayağı halıya takıldığında içinden küfür ederek koltuğa sırtüstü düşmüştü(Koltuk olma duası enter).Minhonun aradığı fırsat eline geçince üstündeki çeketi ve gömleği çıkarıp fırlatmıştı.
'Cezalısınız maviş omega.'
Jisung daha da geriye kaçmaya çalışırken kalçasından tutulup çekilmişti.Birden dudağına yapışan dudaklarla afallasa da karşılık vermeye başlamıştı.Sertçe öpüşüyorlardı.
Ellerini Minho tek eliyle başının üstüne sabitlemişti.Diğer eli ise Jisungun her yerini keşfetmeye çıkmıştı.Nefes almak için ayrıldıklarında Minho burnunu minik buruna sürtmüştü.Sonrasında Jisungu kucağına alarak odalarına çıktı.
Kapıyı ayağıyla ittirip içeri girmişti.Jisung yatağa bırakıldığında kıyafetlerinin çok hızlı vücudundan ayrılmasına şaşırmıştı.Üstünden kalkıp komodine yönelen Minhoya baktığında çekmeceden birkaç eşya çıkardığını görmüştü.
Gözünün önüne gelen eşyalara baktıkça hafif tırsmıştı.Minho tekrar üstündeki yerini aldığında ellerinin etrafına sarılan soğuk kelepçeler irkilmesini sağlamıştı.
'Minho?'
'Şşş..'
Ellerinin yatağa bağlanması onu savunmasız bırakmıştı.Elleri gibi gözleri de bağlandığında hızlanan nefeslerine hakim olamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg