\32/

821 72 31
                                    

Göğsümde hıçkıra hıçkıra ağlayan Minhoya bakarken için yanıyordu.Ne olmuştu da böyle kahroluyordu.Elim istemsizce saçlarına gitti ve okşamaya başladım.

'Beni bırakma Jisung..Sen olmadan yapamıyorum,olmuyor.Sen olmadan yaşama isteğim geri gelmiyor..'

'Minho kendinde değilsin,içmeyi bırak ve git uyu artık.'

'Bir süre böyle kalalım lütfen..'dedi ve göğsüme başını geri koydu.Gözyaşları yanaklarından aşağılara kayarken ne kadar masum göründüğünü farkettim.Ama düzenli nefes alış veriş seslerini duyduğumda ise,

'Minho?'

cevap yoktu.Çünkü uyumuştu.Ah,tanrım! Ben şimdi koca cüssesini nasıl kaldıracağım?

'Minho,kalk yerine yat hadi.'kıpırdama yoktu.Kolundan tutup ayağa kaldırdım.Hem sarhoş hemde uyku mahmurluğu ile ne dersem yapıyordu.Bir kolunu omzuma alıp merdivenlere doğru yürüdüm.

'Minho dur! O tarafa değil.'az daha mutfağa giriyordu be.'Gel şöyle.'

Merdivenleri çıkarken en az 3 kere düşme tehlikesi geçirdik.Ama benden daha yapılı ben nasıl götürebilirim ki onu odasına?En sonunda,verdiğim mücadelenin en sonunda,düşme tehlikelerinin en sonunda odasına vardık.Kapıyı açıp direkt yatağına fırlattım onu.Zerre umursamadan horul horul uyuyordu vallaha.Ama birşey söyleyeyim mi?

Bütün öküzlüğü,bütün şerefsizliği gidiyor yerine çok tatlı bir minho geliyordu.(UwU)Gerçekten uyuyken aşırı tatlı duruyordu.Ağlamaktan kızaran gözleri ve yanakları..Bir kere öpsem hatırlamazdı demi?Tam yanağına bir busecik konduracakken,AYI! 

Tuttu beni kendine çekti ya! Boğulacam şimdi,hayır kolları aşırı büyükler.Bir kolu benim kafam kadar boğacak beni şimdi kendi elleri ile.

'Gitme jisung..'gitmiyorum ki.Gidemiyorum daha doğrusu.Hareket etmeyi bir süreliğine bıraktım.Minho iyice uykuya daldığında kolunu nihayet çekmişti.Sonunda be! Öldüm aq nefessizlikten! Neyse odasından çıkarken ona bir kez daha baktım.Ve odasından çıktım.

Kendi kaldığım odaya geldiğimde yorulduğum için kendimi direkt yatağa attım.Son birşey söyleyeyim mi alkol kokusuna rağmen minho güzel kokuyordu.

**

Sabah uykumun en tatlı yerindeyken,tuvalete gitmem gerektiği için küfrederek kalktım.Ama bir soğuktu sanki burası ya?İşimi halledip çıktıktan sonra yatağa geri girip yorgana iyice sarıldım.Üşüyordum ama havalar sıcaktı? Bunu boşverip uyumaya devam ettim.Dünyadaki en güzel şey uyanıp uyanıp geri uyumaktı bence.Rüya alemine tam dalıyordum kiii.Minho odaya girdi.Uykum vardı ve gözlerim kapalıydı,uyuyor sanması için yeterli bir sebep.

Fakat o yanıma doğru geliyordu.Dünya da sevmediğim şeylerden biri uyurken izlenmek.

Saçlarım okşamaya başlamıştı.Yanaklarımda da geziniyordu elleri.Ya,madem böyle masumca sevmek istiyordun neden böyle işler çevirdin? Evlat içinmiş.İlla kendi soyundan bir çocuk için benim kalbimi kırmıştı.Hiç kusura bakmasın onu fena süründüreceğim.

Minho birşeyi farketmiş gibi elini alnıma koydu.O sırada bende gözlerimi açtım.

'Üşüyor musun?'nerden bildi la bu?Başımı salladım.Yeni uyanmış olmama rağmen yorgun hissediyordum.

'Ateşin var Jisung.'iyi de ateşim varsa ısınmam gerek?(sövmeyin pls ;-;)

'Kalk soğuk duş alman gerek.'

'Ya ben üşüyorum zaten ne soğuk duşu zatürre mi olayım?'

'Ateşinin düşmesi gerek.Kalk hadi.'Banyoya doğru gitti ve küveti doldurmaya başladı.Ben mayışıktım zaten bir soğuk bir sıcak iyice uyuyasım geliyordu.

'Gel jisung.'

'Valla hiç yürüyesim yok.'dediğim anda beni kucağına aldı.Nedenini bilmediğim yorgunluktan kıpırdayacak halim yoktu.Ulan,ÖKÜZ! 

Kıyafetlerimle küvete attı beni Allah'ın manyağı ya!

'Ya napıyorsun be!'

'Ateşini düşürmeye çalışıyorum.'

'Beni küvete fırlatarak mı?! Zaten üşüyorum sayende buz keseceğim birazdan!'

Gülüyor birde ya! Allah'ın cezası götüm dondu senin yüzünden.

'Çık hadi koca bebek.'

'Of git başımdan suyun içinde boğacam ben kendimi.'Havlu alıp gelmişti.

'Şuan çok yanına gelesim var biliyor musun?'

'Benimde buradan bir an önce kaçasım var biliyor musun?'

'Yolu bilmediğin için hiçbir yere kaçamazsın sungie.Neyse çık artık.'kolumdan tutup kaldırdı beni.Havluyu sardıktan sonra çıkmıştık banyodan.Havluyu bir kenara attıktan sonra üzerimdeki tişörtün eteklerinden tutmuştu.

'Minho napıyorsun?'

'Seni giydiriyorum.'

'Ben kendim giyinirim hadi yallah dışarı.'

'Ama.'

'Çıksana be.'

'Of tamam ya.'

'Heh şöyle hadi hasstalavista.'(Böyle yazılıyordur inş.)

Odadan çıktığında bende giyinmeye başlamıştım.Ama,giyindiğimde aynı bir bebeğe dönmüştüm.Bu tipim ne benim ya.

Bana ageplay falan mı ima etmeye çalışıyor? Eğer öyle birşeyse valla bu sefer aşığım falan dinlemem kafa göz dalarım buna ha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana ageplay falan mı ima etmeye çalışıyor? Eğer öyle birşeyse valla bu sefer aşığım falan dinlemem kafa göz dalarım buna ha.

----------------------------------------------- 

<31

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin