\15/

1K 98 17
                                    

-Jisung'tan-

Yemek boyunca bana nerdeyse kullandığım diş fırçasına kadar sordular.Sorgucu bakışların üzerimde olmasından pek hoşlanmam ama Minhonun ailesini sevmiştim.Minho ise yemek boyunca hiç konuşmamıştı sadece gözlerini üzerime dikmiş bir şekilde oturuyordu.Gecenin geç saatlerine doğru yarın okulum olduğu için gitmem gerektiğini söyledim.

Arabam davetiye bastırmak için gittiğimiz yerde kalmıştı hazır yol üzerindeyken onu alırdım.Minho sürücü koltuğuna geçdiğinde kemerimi taktım.Telefonumu ve kulaklığımı da çıkarıp sevdiğim müziği dinlemeye başladım.Melodisi uykumu getirmişti.Bütün gün ordan oraya koşturunca tabi.Gözlerimi hafif kapattım ve müziğin tadını çıkarmaya başladım.

-Minho'dan-

Jisungla yola çıkmıştık.Davetiye dükkanının orada bırakacaktım.Arabası oradaydı çünkü.Chanyeol hyungla Jungkook hyungu gerçekten anlayamıyorum.Bana bilmem gerekenleri anlatmıyorlar.Linda'nın geçmişini merak etmeye başladım.Neydi sakladığı şey?İki hyungum da biliyordu ama ben bilmiyordum.Onun istenmemesinin asıl sebebi neydi?Jisung'u ondan daha çok neden istiyorlardı?

Dükkanın önüne geldiğimizde Jisung'a taraf döndüm.Uyuyakalmıştı.Onu yakından incelemek için bir fırsat daha.Uyurken çok tatlı görünüyordu.Minik burnu,gözleri,pembe dudakları..Yüzünün her ayrı özelliği birbiriyle ahenk içerisindeydi.Onu bu kadar güzel olduğu için mi istiyorlardı?Onu düşünürken Linda'yı unutmuştum bile.Sahi dükkandan çıkıp gittiğinden beri aramamıştı.Neyse giderken aradım onu.Jisung'u hafif sarstım uyanması için.

'Jisung,uyan hadi.'mırıldanarak uyumaya devam etti.Birkaç sarsışımdan sonra gözlerini açtı.

'Oh,şey özür dilerim uyuyakalmışım.'dedi.Uyanınca da baya masum görünüyor ha.

'Önemli değil.' Kapıyı açıp arabadan indi.Bu kadar kısa olduğunu daha yeni farkediyorum.Arabasının kapısını açıp bindi.Bana bir bakış attıktan sonra çalıştırıp gitti.Ben jisunga aşık olursam gerçekten çıkmaza girerdim.Ama önce Linda'nın neden istenilmemesinin nedenini öğrenmeliyim.Telefonumu çıkarıp onu aradım.Ama açmadı.Tekrar aradım,bu sefer de açmadı.Şarjı bitmiştir diye düşünüp sonra aramaya karar verdim.Evime doğru sürmeye başladım.Bugün gerçekten yorucu olmuştu.

-Linda'dan-

Gözlerim açılmaya başladığında karanlık bir odada olduğumu farkettim.Kaçırıldığım aklıma geldiğinde kıpırdanmaya başladım.Fakat sandalyeye bağlanmıştım.Ve o kadar sıkı düğüm atılmıştı ki hareket bile edemedim.

5-6 dakika sonra kapı açılmıştı ve içeriye siyah giyinimli biri girmişti.Yakınlaştığında tanımıştım.

'Tabi ya,senden başka kim yapar ki bunu.'dedim.Gülümsedi.

'Uyarılarımızı ciddiye almadın.Uygulamalı anlatıma geçmek mecburiyetinde kaldık.'dedi.

'Beni buraya getirdin.Minho merak etmeyecek ya da aramayacak mı sanıyorsun?'

'Onun arkasından çevirdiğin işleri öğrendiğinde bir de evde ki notu bulduğunda işler senin sandığın gibi gitmez Linda Chloe.'dedi.

Gözlerim büyüdü bir anda.

'Sen nası-'

'Beni hafife alıyorsun.Hemde fazlasıyla.Sana ondan uzak durmanı en başından beri söyledim.Ve şimdi bir sebep daha eklendi ondan uzaklaşman için.'

'Minho onu sevmiyor.'dedim kendimden emin bir şekilde.

'Jisung'u illa ki sever.Çünkü hiçte sevilmeyecek gibi değil.Ama herşeyi öğrendikten sonra senin adını bile anmaz.'

'Beni ondan uzak tutunca vazgeçeceğimi düşünmüyorsun herhalde?'

'Ailen tarafından Minhonun yanına bizim hakkımızda bilgi toplamak için gönderildiğini,onun arkasından her türlü pisliği yaptığını,hamile kalamıyorum dediğini ama bir mucize sonucu hamile kaldığında o zamanlar minhoyu sevmediğin için bebeği aldırdığını ve en önemlisi..En değer verdiği insan olan büyükannesinin ölümüne yardım ettiğini duysa minho seni hala sever mi sence?'

'Bütün bunları yaptın Linda ama sonrasında çok pişman oldun,neden?'

Gözlerim dolmuştu gerçekten.

'Çünkü ona aşık oldun.'

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<31 

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin