\26/

989 76 46
                                    

Pişmanlığı fayda edebilir miydi benim kırılan kalbimi onarmaya?Gözlerine bakarken bu soruyu da sormuştum kendime.Minho çıkıp gittiğinde ise hala oturuyordum.Hoseok hyungum yanıma gelip elimi avuçlarının arasına aldı.

'Jisung,bir süreliğine kafa dinlemek için uzaklaşmak ister misin? Okulunun bitmesine az kaldı sonuçta.'

'Bilmem ki hyung.Hem yalnız başıma sıkılırım..'

'Arkadaşlarında seninle beraber gelsin o zaman.Birbirinizi korur kollarsınız.'

O sırada kapı çaldı yine.Bu sefer ben açtım.

'Changbin!'diye bağırıp sarıldım.O da sarılışıma karşılık vermişti.

'İyi misin o şerefsiz sana birşey yaptı mı?'

'Ay Sungie! Dur, boğuluyorum galiba.'

'İçeri geç hemen bende Jeongin ile Felixi arayayım.'

Sarılır vaziyette salona doğru adımlamıştık.

'İyisin demi?'

'Evet jisung.'

'Benim yüzümden başına gelene bak ya..'

'Sung bunun seninle ne ilgisi vardı ki?'

'En başından şüpheliydin zaten.Herşeyi öğrenince de seni benim öğrenmemem için uzaklaştırdılar bizden.'

'Senin suçun yok Jisung.Yakalanmamalıydım.'

'Hyung bizim grupla tatile gitmek ister misin?'

'Nasıl yani?'

'Şöyle,bir süreliğine uzaklaşmak ister misin? Hoseok hyung bu yaşananlardan sonra hepimizin tatile ve kafa dinlemeye ihtiyacı olduğunu söyledi.'

Babam,

'Bence de çocuklar,hepinizin iyi bir dinlenmeye ihtiyacı var.Daegu'da ki yazlığı hazırlatacağım yarın hepiniz oraya gideceksiniz.İtiraz kabul edilmiyor.'

Tekrar kapı çaldı Jeongin ile Felix'de gelmişti.

'Hazırlanın tatile gidiyorsunuz.'

'Tatil mi?'diye sordu Felix.

'Evet hepinizi sürüyorum burdan.Tatil bitmeden dönerseniz pompalıyla kovalarım hepinizi.'

Hep birlikte gülmüştük.İyi ki böyle bir aileye sahiptim..

-2-3 saat sonra-

Bavullar hazırdı,biz hazırdık.Jeonginle Felix sevgilileri ile görüşemeyecekleri için biraz üzgünlerdi.Ama Changbin Hyungla ben bir süre Chan ve Minho'yu görmek istemediğimizden emindik.

Jeonginin elinden telefonu alıp,

'Ha Seungmin.Bana bak nereye gittiğimizi eğer söylersen geldiğimde içinden geçerim senin!'

Sonra telefonu sahibine fırlattım.

'Hadi artık gidelim bavullar hazır.'

'Hyung niye bağırıyorsun köpüşüme yha!'

'Of be yemedik sevgilini.Yürü hadi.'

Alfalara yakalanmadan defolup gidersek iyi olurdu.

Arabaya geçip yolculuğa başladık.

-Chan'den-

Şuan korkuyorum galiba abimin eşlerinden.Seokjin hyung elindeki sopa ile üzerime üzerime geliyordu.

'Kardeşimi kaçırırsın ha?'gözleri beni korkutuyordu ve kaçacak yerim kalmamıştı.Bacağıma vurmasıyla çığlık attım.

'Sen benim kardeşimi üzersin ha?! Bende senin kemiklerini kırmazsam adım Seokjin değil!'

'AH! Hyung acıyor ama! Namjoon hyung birşey desene şu eşine!'o sırada Namjoon diğer eşi Yoongiyle sırnaşıyordu.

'Zerre karışmam suçlusun çek cezanı.'Seokjin hyung,

'Bensiz sarılıyor musunuz?'dudaklarını büzdü.

'İşini bitirip gel aşkım.'dedi Yoongi Hyung.

'Ayh.Bebeğim sen öyle deyince bir hoş oldum bir daha desene..'

Fırsattan istifade edip oturacakken götüme yediğim sopa ile geri kalktım.

'Kim sana otur dedi!?'

'Ama hyung-'

'Tek ayak cezan başladı hadi!'

Off bu cezadan bıkmıştım artık.Birde rekorum vardı 45 dk boyunca öyle durmuştum.

'Hyung bu çok zor amağ!'

'Bana ne? İşleri karıştırırken düşünecektin.'dedi ve Yoongi hyungun dizine yattı.

'Ya ben Changbinin gönlünü alacağım zaten!'

'Bulursan alırsın.'

Anlamayarak,

'Ne?'

'Changbini bulursan gönlünü alırsın.'

'Bir yere mi gidiyorda?'

'Sizin gibi at sineklerinden dolayı kafa dinlemek için birkaç günlüğüne gidiyorlarmış.'Dedi Namjoon hyung.

'Nereye peki?'diye sordum.

'Benim alnımda salak mı yazıyor? Ben sana yerini söyleyim,sende git Minho ile çök tepelerine.'

Bana yaklaştı ve,

'Pışşşşşşşık.'dedi.

İlla ki bulurdum.Benden uzaklaşmasına izin vermeyecektim ki.

'Kaldırsana ayağını kaslı öküz!'diye bağırdı Yoongi hyung.

'Birtek ben neden ceza alıyorum? Minho'da suçlu..'

'Onu Baekhyun'la Jimin daha beter yapmış.'

'Terlik manyağına çevirmişler resmen.Bir Jimin vurmuş bir Baekhyun.'

Bazen Jimin-Baek kardeşlerden gerçekten ürküyordum.Şuan benim hyunglara şükrettim resmen.

Neyse benim minik bebeğimin peşinden gitmem lazım.Onu aç köpeklerin ortasına atamam.Güzelliği beni yakıp kavuruyor,başka bir alfanın görmesine tahammül bile edemiyorum.

Bizimkilere haber versem iyi olur.Herkes sevdiğinin başında durmalı demi?

------------------------------------------------------

<31

Dark RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin