Minho-
Tek ayak cezası sizce de zor değil mi?Yani Jisung'la geri geldiğimizden beri Hoseok hyung'u elinde sopayla beni tek ayak cezasına çarptırıyor.Bütün kanım ayağıma çekildi resmen.
'Yah! Yeter artık gerçekten,hem Jisung'tan özür diledim da o yetmez mi?'
'Kaldır lan ayağını! Dua et kemiklerini kırmadım.Ayrıca yaptıklarından sonra hemen affetmemizi mi bekliyorsun?'
'Öldürün beni de kurtulun o zaman.Daha kaç kere tekrarlamam gerek ben onu seviyorum ve onun da beni sevmesi için elimden geleni yapacağım.'
'De o zaman sen çok mu seviyorsun onu?'
'Çok sayamayacağım kadar söyleyemeceğim kadar çok seviyorum ben Jisung'u.'
Bunu dedikten sonra ise Hoseok hyung diğer omegaların yanına gitti.Bende artık yerime oturabilmiştim.Sabahtan beri tek ayağımın üstünde tutuyor beni.Şimdi gitti ama alfa kurtlar sofrasına hoşgeldiniz,bu defa abimler öldürürler beni..
**
Jisung-
Sonunda yeni telefonuma kavuşmuştum.Bizimkilerle yan yana olmamıza rağmen mesajlaşıyorduk.
Felix Grup'un adını 6 veledüs ve 2 baba olarak değiştirdi.
Changbin; Minho'yu nasıl öldürmedi hayret ediyorum.
Jisung; Öldürse yeriydi bence 😠
Minho; Ama ☹️
Jisung; Ne ama telefonumu kırdın kaç kişinin ifşaları vardı sen biliyor musun😭 😭 😭
Jeongin; Hyung eski telefonunu hacklettirdin ya bana? Yalnız ifşalar aşırı iyi DJHFOSDHGOFBHGĞJSN FKDSBPBWĞPDBGĞWBGĞO.
Felix; Üniversiteye ilk geçtiğimiz yıl üst sınıftaki zorbanınkiler hala duruyor mu bari?
Jeongin; Hee fotoğrafları görünce nasıl götü tutuşmuştu🤣
Hyunjin; Gerçekten aşırı tehlikeli bir aşkın içindeyiz .
Seungmin; Valla o sizin için geçerli.Ben Jeonginin arkasından iş çevirmeyeceğim için sıkıntım yok.
Jeongin; Çeviremezsin de zaten😠 😡 Şüphelendiğim an hacklerim telefonunu.
Seungmin; Ama aşkm😭
Chan; Yalnız ne fotolar vardır Seungminde ha.
Jeongin; Seungmin?
Seungmin; Yha küçüklük fotoları hep.
Jeongin; Göstersene :3
Seungmin; Korkuyorum fotoyu görünce beni sevmekten vazgeçersin diye 🤧
Jeongin; Fotoyu mu dedim ben😒
Changbin; Aaa bebek jeonginin laflarına bak çok ayp.Terlik geliyor.👡👡👡
Seungmin; Aşkm yukarı gelsene😋😋😋😋😋😋😋😋
Jeongin; Geliyorum slak şey😘
Hyunjin; Yine biz hariç herkes🚬
Felix; 😒 ?
Hyunjin; Küçükler bile yaptı ben Felixi bir yatağa atamadım😭😭😭😭😭😭😭😭
Felix; Başım ağrıyor😌
Hyunjin; Hep bunu diyorsun😭Ne olur bir kerecik versen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fiksi Penggemar'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg