'Senin ne işin var burda?'
'Bir alfanın yeri omegasının yanıdır lafını ne çabuk unutmuşsun.'
Gülmeye başladım.Ama çok komik değil mi ya,bor olfonon yoro omogosonon yonodor!Gülmekten gözlerimden yaşlar gelirken bana anlamaz bir ifade ile bakıyordu.
'Oof ay çatlayacağım gülmekten,ne dedin bir daha söylesene?Bir alfanın yeri omeg-AKFSKAJNBFAJDBSGŞJBSKŞG ASDJFGBŞJFBGKJDBA.'
Kolumdan tutup kendine çekmesiyle gülmem durmuştu.
'Dediğim şeyin nesi yanlış?'sinirlenmiş gibiydi.
'Saçma sapan konuşma Chan ya! Ben senin omegan falan değilim.'
Biraz durup nefes aldıktan sonra,
'Ayrıca neden geri döndün? İfşanız yayıldıktan sonra ortadan kaybolmuştunuz hepiniz.Ne oldu da geri döndünüz?'
'Bunu neden yaptın?' sorarcasına bana bakıyordu birde.
'Sen benimle oynarken sonuçlarını düşünmedin mi? Beni oldukça hafife almışsınız,yaptığının bedelini ödetmez miyim sandın?'
'Ben ne yapmışım?'
'Benimle sadece o flashı alabilmek için yakınlaştığını,flashı aldığında benden ayrılacağını o kadar kolay öğrendim ki.Flash davası kapandı artık.Daha ne dolaşıyorsun dibimde?'
'Flash için burada olduğumu kim söyledi peki?'dedi umursamazca.
'Yapma ya! Neden burdasın o zaman.'Üzerime gelmeye başladı.O geldikçe ben geriye doğru gidiyordum.
'Neden üzerime geliyors-'Sırtımın duvara gelmesiyle sözüm yarıda kalmıştı.İki elini iki yanıma koyarak iyice duvara sıkıştırmıştı beni.
'Ne yapıyorsun ya! Çekil önümden.'Onu itmeye çalıştım ama inanın bana 1 milim bile kıpırdamadı.
'Senin için.'dedi.
'Ne?'
'Senin için geri döndüm.'
'Peki ben geri dönmeni istedim mi? Yoksa Doralyn tatmin edemiyor mu seni?'dedim alaylı bir şekilde.
'Doralyn'i karıştırma şimdi.Ruhlarımız birbirini tamamlıyorken sen de inkar edemezsin.'
'Sebep?'
'Uzatma Changbin.Neden kalbin hızlı atıyor şuan?'Valla ilk defa doğruyu söyledi.Kalbim sebepsizce hızlanmıştı.Ve nedense bunun sebebi oymuş gibi hissediyorum..
'Ya neyi uzatmayım neyi! Ben her kafan estiğinde alfanım deyip kalbini kırabileceğin diğer sürtükler gibi değilim! Geçmişte onca yaptığın şeyden sonra hala nasıl durabiliyorsun karşımda!Ben senin omegan falan değilim!'Gözyaşlarım benden izinsiz gözlerimden fırlamışlardı..Sinirlendiğim de ağlamama engel olamıyorum neden Tanrım neden.....
Başım yere eğik bir şekilde dururken bir anda çenemden tutup gözgöze gelmemizi sağlamıştı.Bana yaklaşıyordu ve iyice duvara sıkışmış vaziyetteydim.Aniden beni öpmesiyle sanki kalbim durmuştu.Onu itmeye çalışırken öpmeyi bıraktı ve iki elimi de tutup başımın üstünde birleştirdi.Öpmeye devam etti.Karşılık vermedikçe sinirlendiğini hissediyordum.Birkaç defa dudağımı ısırmıştı.En sonunda istemsizce karşılık vermeye başlamıştım.Dudaklarımız ayrıldığında ise
'Sen benim omegamsın Changbin.Buna alışsan iyi edersin.'bunu dedikten sonra ellerimi serbest bıraktı.Laboratuvardan koşarak çıkmıştım kızardığımı da çok net hissediyorum...
----------------------------------------------------------
<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg