-Jisung'tan-
Changbin gideli nerdeyse 15 dakika olmuştu.15 dakika da olsa meraklanmıştık aslında.Laboratuvarın olduğu kat zemin katında altındaydı ve telefonlar çekmeyebiliyor orada.Felix,
'Gidip bir bakalım bence ders başlayacak.'dedi
'Tamam hadi o zaman.'derken kapıdan giren Changbin ile duraksadık.Yüzü kıpkırmızıydı ve dudağı biraz kızarmıştı.
'Nerdeydin changbin? Ayrıca ne oldu sana,bu halin ne?'
'Birşey olmadı koştum sadece yetişebilmek için.'dedi nefesini düzenlemeye çalışırken.
Daha fazla da soru sormadık zaten ders başlamıştı çünkü.Jeongin Felix'in yanına oturdu bende Changbin'in.
-Okul Sonunda-
Sonunda bütün dersler bitmişti.Birlikte bir kafeye gidecektik ama benim yeni eve gitmem gerekiyordu.Botanik bahçemin planını yapacaktım.Minho ile gidecektik zaten.Bizimkileri de çağırdım ki onlar da fikir yürütsün tek başına yapması çok zor.Şuan Minhoyu bekliyordum.Bizimkiler Changbinin arabasına geçtiler.Ben Minhoyla gidecektim.
Sonunda geldi ya.Önüme durduğunda bindim ve eve doğru gitmeye başladık.Changbinler de arkadan takip ediyorlardı.
'Nasılsın?'dedi Minho.
'İyiyim,sen?'
'İyiyim bende,arkadaki araba da arkadaşlarım var da beraber planlayacağız botanik bahçesini.'
'Tamam zaten benim arkadaşlarımda geleceklerdi tanışmak için.Dün yazacaktım sana ama unutmuşum.'dedi ve gaza bastı.
Eve vardığımız da Minho arkadaşlarının gelmesini bekleyeceğini söyledi ve ön bahçeye geçti.Bizde planlara başlamak için arka bahçenin kapısına doğru ilerledik.Changbin,
'Jisung ben bir elimi yıkayıp geleceğim tuvalet nerede?'diye sordu.
'Yukarda soldan ikinci kapı hyung.Biz bahçedeyiz gelirsin.'
-Minho'dan-
Jisungla denemeye karar vermiştim.Linda benden ayrılıp mutlu olacaksa eğer bende Jisungla evlenip mutlu olurdum.Zaten etkileniyordum da güzel bir omegayla evlenip de aşık olmamak imkansızdı herhalde.Böyle düşünürken kapı açıldı ama içeriye beklediğim kişiler değil Linda girdi.Şaşırmıştım,o notu bıraktıktan sonra ilk kez görüyordum onu.
'Linda? Ne yapıyorsun burada?'diye sordum şaşkınlığımı gizleyemeyerek.
'Seninle konuşmam gerek.'
'Şuan olmaz Jisung ve arkadaşları evde.'Yalnız bir saniye Lindayı her gördüğünde deli gibi atan kalbim şuan bir zerre bile ses vermiyordu.Jisung dediğimde ufak bir depar attı gibi ama neyse.
'İçeri geçsek?'diye sordu.
'Tamam,hadi.'diyerek eve girdik ve üst katta ki çalışma odasına yöneldik.
Kapıyı kapattıktan sonra koltuğa geçti .Bende karşısına oturdum.
'Özledin mi bari beni?'diye tekrardan sordu.Başımı hayır anlamında salladım.Çünkü özlemedim amk işte Allah'ın bildiğini kuldan mı saklayım?Linda ise şaşırmış gözlerle bana bakıyordu.
'Özlemedim ne yalan söyleyim.O bıraktığın notta eşin ve doğacak çocuklarınla birlikte mutlu ol yazıyordu.Eşim olacak omegayla biraz yakınlaştıktan sonra seni çok özlemediğimi fark ettim.'
'Minho ben sana vakti gelince herşeyi açıklayacağımı söylemiştim.'
'Ama eşinin yanında ol da demiştin.Sen mutluyken ben neden mutsuz olacak mışım?'
'Bilmen gerekenlerin olduğunu da söylemiştim.Bu kadar çabuk mu vazgeçtin benden?'
'Buraya konuşmaya gelmiştin herhalde kavga etmeye değil.Aramızda geçen sevgi dolu günlerin hatrına seninle konuşuyorum şuan.'
'Jisung herşeyi öğrenirse neler olacağını hiç düşündün mü? Senin onunla sadece bir varis için birlikte olduğunu ve varis doğduğunda onu terk edeceğini öğrense şuan aranızda ki yakınlık ta yerle yeksan olur.'kararmış gözleriyle konuşmuştu.
'Sen de benimle iş birliği yapmıştın?'dedim.
'Bir süreliğine ülke dışına çıkacağım zaten geldiğim de de herşeyi sana anlatacağım şimdilik bilmemen daha iyi olur.'ayağı kalktı o sırada Chan,Hyunjin ve Seungminde gelmişti.Linda direkt gitmişti zaten.
'Ne konuşuyordunuz Minho?'dedi Chan.
'Uzun hikaye de siz ne zaman geldiniz?'
'Az önce,biz gelirken changbin aşağı iniyordu.'Gözlerim anında kocaman olmuştu.
'Aşağı mı iniyordu?'dedim yutkunarak.'Peki elinde telefon falan birşey var mıydı?' Jisung'un arkadaşıydı ve herşeyi öğrendiyse kayıt altına almıştır kesin.Okullarında ki ünleri malumdu.
'Evet,kendi telefonu vardı galiba?Neden sordun ki hyung?'Seungmin sormuştu.
Korkmaya başlamıştım.Az önce Linda'nın söylediklerinden korkmayan ben şuan Changbin Jisung'a herşeyi anlatır diye korkuyordum.
'Chan çabuk Changbinin peşinden git!'dedim yutkunarak.
'Neden ki?'
'Herşeyi öğrenmiş olabilir! Changbini bir süreliğine uzaklaştır lütfen!!'
'Tamam.'deyip koşar adımlarla gitti.
-Changbin'den-
Tuvaletten çıktığım da karşı da ki odadan sesler geliyordu.Umursamayıp geçecektim ki Jisung adını duymamla durdum.Biraz duyabileceğim bir şekilde yaklaştım kapıya.Birileri içerde konuşuyorlardı.
'Jisung herşeyi öğrenirse neler olacağını hiç düşündün mü? Senin onunla sadece bir varis için birlikte olduğunu ve varis doğduğunda onu terk edeceğini öğrense şuan aranızda ki yakınlık ta yerle yeksan olur.'
Duyduklarımla kanım donmuştu resmen.Telefonumla da kaydetmiştim konuşulanları.Minho efendi gerçekten başın büyük bela da.Hızlıca merdivenleri inerken Chanla karşılaştım.Bakmadan direkt geçip gittim.Ev biraz fazla büyüktü.Koridorlardan geçerken birden bire duvara yaslanmıştım.Ne olduğuna anlam veremezken karşımdaki kişinin Chan olduğunu fark ettim.
'Kapı dinlemenin hoş birşey olmadığını bilmiyor musun Changbin?'dedi.
'Saçma sapan konuşma Chan.Ben kapı falan dinlemedim.Elimi yıkamaya gitmiştim sadece.'
İnanmayarak bana baktı.
'Sence ben buna inanır mıyım? Minho ile konuşan kişinin ses kayıtlarını aldığını bilmiyorum sanki.'
'Jisung'a attığınız kazığı öğrenmemden mi korkuyorsun? Yazıklar olsun size ya! Bırak beni!Omegaları fazla hafife alıyorsunuz anlaşılan.'dedikten sonra onu itmiştim.Tam kaçacakken ağzıma tutulan mendil ile afallamıştım.Kurtulmaya çalışıyordum ama Chan biraz fazla güçlüydü.Daha fazla dayanamayarak bayılmıştım..
-------------------------------------------------------------------------
<31 500 okuma sayısı için teşekkür ederim!!!!
Ay duygulandım ;-;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg