-Minho-
Daegu'ya gelmiştik.Ama koskoca şehirde onları nasıl bulacağımızı bilmiyordum.Dün sarışın bir fotoğrafını görmüştüm.Ve gerçekten güzelliğine güzellik katmıştı.Kendimi affettirmek için bundan daha iyi bir fırsat olamazdı.Akşam için ufak çaplı bir gezi yapacaktık belki onları buluruz diye.Sarı saçlı sincabımı gerçekten seviyordum ve onunda beni sevmesi için herşeyi yapacaktım.
'Çıkalım mı?'
'Olur sıkıldım bende zaten.'
'Seungminin odasına gittim.
'Hazır mısın?'içeri girdim.
'Ooo Jeongin için mi bu hazırlık?'
'Başka kimin için olacak hyung?'
'Hadi hadi hyunga laf yetiştirme.Çıkacağız birazdan.'dedim ve odasından çıktım.
Oteldende çıktığımızda yakınlardaki bir bara gidecektik.Çok alkol almayı düşünmüyorum belki deniz gözlümü bulurum diye.
'Sarkıntılık edecek kadar sarhoş olmak yok tamam mı?'Hah grubun babası da konuşmuştu.
'Tamam hyung, tamam.'
Bara gelmiştik.İçeri geçtiğimizde herkes ne istediğini söyledi.O sırada gözüme biri çarptı.Gökyüzü gibi gözleri altın gibi saçları ile biricik omegam buradaydı..
Seungminle Hyunjin direkt sevgililerinin yanına gittiler.Bense gözümü kırpmadan güzelliğime bakıyordum.Chan hyungunda benden bir farkı yoktu yani.Jisung beni farkedince deniz gibi gözlerini kocaman açtı.
-Jisung-
Ben daha ne kadar şanssız olabilirdim? Seungmin veledini de geberteceğim zaten.Ama onu ortalıkta göremiyorum.Jeongin'de yoktu.Bu ikisi çoktan işi pişirdi kesin ya.Haa yok la bir masada salak aşıklar gibi bakışıyorlardı.Birazdan olurlardı bence.Felix'e baktığımda ohoooo Hyunjinin kucağına çıkmış şalap şalap öpüşüyorlardı -,-
Changbin hyung ise Chan'ı farketmişti.Chan ona yavşıyordu,ama changbin tınlamıyordu bile.O sırada yanıma bir kişi geldi.
'Merhaba!'ani çıkışıyla ödüm koptu ama belli etmeden,
'Merhaba?'tipi sevimliydi ya.
'Tanışmak istermisin?'dedi şirince gülümseyerek.
'Olur,ismin ne?'
'Ben Lai Guanlin (wanna one'dan biasımdı..park woojinle shiplerdim la)
Elini uzatmıştı.
'Han Jisung.'Minhoya taraf döndüğümde ateş saçan bakışlarını görmüştüm.Eh biraz kıskandırmanın sakıncası olmaz demi.Umarım sevgilisi falan vardır.Elini sıkmıştım.
'Tanıştığıma memnun oldum.Neden yalnızsın buralarda?'
'Öyle kafa dinlemek için gelmiştim.Gezi tarzı birşeyler.Sen?'
'Ben sevgilimle gezintiye gelmiştim.Orada ki senin alfan mı?'
'Kim?'
'Şurada bana ölümcül bakışlar atan.'Minhoyu gösteriyordu.
'Yok.Olacaktı ama ortalığı karıştırdı,olmadı.'
'Baya kıskanıyor anlaşılan.Korkmasına gerek yok ki ben de omegayım.'O sırada biri yanımıza gelip elini guanlinin beline attı.
'Selam.'
'Hoşgeldinnn.'
'Hoşbuldum,bu kim?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Rose
Fanfiction'Eğer beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratırsan,seni bu suda boğarım Lee Minho..' Başlangıç, 10.07.21 Bitiş, 01.08.21 -Omegaverse- -Mpreg