1~Nienawiść~1

5.7K 287 1.4K
                                    

HEJ! TU JA AUTORKA PISZĘ TO 29.09.21
CHCIAŁAM TAK POWIEDZIEĆ ŻE ZAPRASZAM NA DSC!!!! LINK NA TABLICY

Pov:George

--Fuck! Dream wracaj tu do chuja-krzyczałem

--Próbuj dalej panienko- powiedział śmiejąc się i spychając mnie do klifu

--Kurw chyba żart! - Krzyknąłem

--GEORGE-Krzyknął Sapnap

--JUŻ WRACAM WYTRZYMAJ TROCHĘ-...

Jak się można być domyślać nagrywaliśmy na kanał Dream manhut'a. Strasznie nienawidziłem tego ale ostatnio miałem odcinek z Clay'em by nabić wyświetleń. Teraz byłem mu winny tą przysługę którą właśnie oddawałem.

--NO NIE-powiedział sapnap gdy Dream zabił smoka

--JEBIE TAKĄ ROBOTĘ- Wykrzyczałem

Dream zaczął się śmiać swoim głupim czajnikiem nich utka ten ryj w końcu. Jest taki wkurzający! Nienawidzę go całym sercem.

Wyszedłem z rozmowy żegnając się z widzami. Miałem dość jak na razie grania na przynajmniej dwa dni. Postanowiłem wejść na instagrama. Oczywiście kurwa pierwsze co to rysunki Dnf japierdole gdyby oni wiedzieli jak bardzo go nienawidzę. Nawet by się bali robić te pieprzone fanarty! Uznałem że wstawię zdjęcie które będzie pewnie hitem w necie.

Pov:Dream

Następny wygrany manhunt, następne wielkie wyświetlenia wystarczy dać na miniaturkę zdjęcie skina Georga mojego i Sapnap'a i 3 mln wyświetleń w godzinę. Następne pieniądze ehhh... mam nadzieję że ludzie nie ogarną że tak naprawdę się nie lubię z Georg'em i George utka tą swoją mordę. Sapnap wszedł mi do pokoju.

--Czego grzecznie pytam-powiedziałem

--Jaką chcesz pizze? Nie jadłeś nic od rana- stwierdził fakt Nick

--Pepperoni-Odpowiedziałem krótko

--Spoko-powiedział i wyszedł

Tą w cholerę ciekawą rozmowę przerwało mi powiadomienie z telefonu. Wziąłem urządzenie do ręki zacząłem je sprawdzać.- Użytkownik GeorgeNotFound wstawił zdjęcie- wszedłem zobaczyć i przy okazji napisać coś by podkręcić mu like.

Szczerze? Jest ładny ale nie zmienia to faktu że go nienawidzę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Szczerze? Jest ładny ale nie zmienia to faktu że go nienawidzę.

Napisem mu w komentarzu -George my Beloved🛐- i dałem like. Ojoj będzie miało ponad milion polubień na stówę.

Przez resztę dnia nic nie robiłem specjalnego. Zjadłem pizze i poszedłem spać. Czyli tak jak zawsze jeden posiłek w ciągu dnia jest w ok. Do tego siłownia i mam ciało jak grecki bóg. Może i jest to lekko narcystyczne a nawet bardzo ale nie obchodzi mnie to w żadnym z stopniu :) Egoizm to moje drugie imię i taka prawda.  Każdy mi to mówił wpajali mi to przez tyle pieprzony lat. Moja matka mój ojciec babcia wszyscy oprócz mojej kochanej siostry.

Pov:George

Reszta dnia była spokojna. Dream chciał mi podbić zasięgi więc napisał pod mimo zdjęciem -George my Beloved🛐- Też mu coś napisze jeśli coś kiedyś w końcu wstawi.

Nagle dostałem telefon. Nieznany numer? Kogo teraz niesie? Wtf. Odebrałem.

--Dzień dobry- powiedział męski głos

--Dzień Dobry kim pan jest? -zapytałem

--Chciałem pana poinformować o śmierci pana rodziców. Zginęli w wypadku samochodowym. Proszę udać się do szpitala pod adresem ########. Dowodzenia- chciałem zapytać się czy to żart ale się rozłączył

Uznałem to za żart ale włączyłem telewizję...

-Śmierć dwóch osób w tragicznym wypadku samochodowym! Państwo jechali spokojnie ale nagle w bok samochodu wjechała ciężarówka, całe moje kondolencje dla rodziny tych osób. Kierowca ciężarówki był pod wpływem alkoholu i możliwe że innych środków. Grozi mu od 15 do 23 lat więzienia. Jeszcze raz najszczersze kondolencje-

Zatkało mnie, zacząłem płakać. Miałem atak paniki. Moi kochani rodzice na których mogłem liczyć zawsze nie żyją? Popadłem w histerię. Uznałem że nie pojadę do szpitala nie dam rady. Napisałem do cioci by ona to zrobiła po prostu odpisała-Dobrze, przykro mi kochanie- cholerne kłamstwo chuja jest jej przykro. Mam dość kurwa, nie dość że nie mam dziewczyny nie mam normalnej pracy tylko udaje geja w internecie z kolesiem którego nienawidzę. JAPIERDOLE. Płakałem i płakałem rozwaliłem przy tym talerz i trzy szklanki. Nagle następne powiadomienie. Minęło 30 minut zanim postanowiłem w ogóle wyciągnąć rękę po telefon.

Pov: Sapnap

--Hej Dream mam dla ciebie wyzwanie. Prz okazji możesz zarobić niezłą sumkę-powiedziałem do przyjaciela

--UUU pieniądze mów- powiedział

--Spróbuj nawiązać dobry kontakt z Gogym masz na to tydzień. Jeśli ci się nie uda musisz wstawić swoją twarz na twittera na 5 minut a jeśli wygrasz dam ci aż 40tys dolarów- powiedziałem totalnie poważnie

--Naprawdę mi tyle dasz? -zapytał jakbym oszalał. Bo oszalałem.

--Tak, jeśli ci się uda to wszystko będzie twoje-powiedziałem jeszcze bardziej pewny siebie

--Umowa stoi ale mam na to dwa tygodnie nie tydzień- powiedział

--Zgadzam się-podszedłem do niego i uścisnąłem jego dłoń zadowolony i wyszedłem z pokoju.

Słyszałem tylko dźwięki wysłanej wiadomości.

Pov:Dream

Skoro oferuje kasę i to sporo. To co mi szkodzi? George nie zostawi youtube bo nie ma innej pracy. Napisałem do "przyjaciela".

722 słowa mam nadzieję że pierwszy rozdział się podobał!

Nevermind//DreamNotFound Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz