Pov:Dream
Szliśmy już w stronę polany. Cieszyłem się że tam idę, szkoda że z nim, ale ujdzie.
Byliśmy już na miejscu. George wydawał się ewidentnie zachwycony, zresztą jest czym to naprawdę przepiękna polana. Wiele kwiatów i małe ale nastrojowe jeziorko, tak dużo razy kąpałem się tu ze znajomymi. Rozłożyłem koc i położyłem go na trawie. George usiadł a ja zaraz po nim, wyjąłem jeszcze ciastka i te dwa soki. To tego papierowe kubki(eko😎).
Siedzieliśmy i rozmawialiśmy. George powiedział że zaraz wróci, położyłem się na kocu i myślałem, czemu jestem dla niego miły? Źle na mnie działa ten chłopak. Jak dostanę hajs po prostu z nim zerwę i powiem mu że muszę polecieć gdzieś daleko do rodziny a nie chce związku przez internet. To wiąże się też z zostawieniem Nick'a, ee tam to duży chłopiec da sobie radę.
George wrócił i trzymał kubek w ręku, spojrzałem na niego pytająco, ale po chwili zorientowałem się że w kubu jest woda. Po chwili zostałem oblany. Jedyne co później słyszałem to śmiech szatyna.
Bez większego zastanowienia wstałem a on zaczął uciekać. Zacząłem go gonić, można powiedzieć że dobrze się bawiłem. Gdy w końcu złapałem Georga on się przewrócił i oboje wpadliśmy w kwiaty. Zacząłem się śmiać z tej niezdarny, on zresztą też się śmiał. Spojrzałem na niego miał kwiatka we włosach. Przejrzałem się mu bardziej, kurde jest ładny.
Pov:George
Popatrzyłem na Dream'a który musiał patrzeć na mnie bo od razu złapaliśmy kontakt wzrokowy. Patrzyliśmy sobie w oczy. Clay nagle zaczął przybliżać się do mnie, po chwili nasze usta się spotkały. Znów byłem w oceanie przyjemności, nie chciałem przestawać tak samo jak on. To był mój pierwszy pocałunek, Dream'a ewidentnie nie. Musieliśmy złapać powietrze więc się od siebie odsunęliśmy. Znów popatrzyłem mu w oczy.
Pov:Dream
Co ja odpierdalam? To nie tak miało wyglądać, ale podobało mi się. George jest naprawdę uroczy, tylko że nadal pieniądze są po prostu lepsze. Jeśli tak pomyśleć nawet jeśli się zakocham nie będzie mi to stało na przeszkodzie do pieniędzy. Zwłaszcza że można zrobić z tego niezły marketing wystarczy powiedzieć fanom o związku. W internecie zrobi się wielka burza. Zasięgi wzrosną na 100% a jeśli spadną pokaże twarz i cyk następna burza. Ten mały słodziak może mi pomóc w drzwiach do ogromny pieniędzy.
--Kocham cię George-...
378słów to się porobiło XD
CZYTASZ
Nevermind//DreamNotFound
Romance21 letni Clay i 24 letni George, "przyjaźnią" się przez internet. Są popularni, i nie mogą odgonić się od wszystkich ich fanów. Clay a inaczej Dream nie pokazuje twarzy, przez co stał się jeszcze bardziej rozpoznawalny. Dream team czyli trójka "przy...