*time skip* LOL (wiem że to kochacie)
Pov:Dream
Właśnie wychodziłem, Sapnap powiedział że on zostanie z Gogym i że już zapłacił. Podał mi adres i jedziemy, robię to tylko dlatego by się odwalił, ale jeśli serio to mi pomoże niby coś zrozumieć to czemu nie spróbować.
Byłem już na miejscu. Stanąłem przed niedużym niebiesko białym budynkiem. Wszedłem do środka i nie wiedziałem co praktycznie mam robić. Przypomniało mi się że Nick podesłał mi nazwisko tej psycholog.
--Dzień dobry! -podszedł do mnie niższy blondyn z brązowymi oczami
--Dzień dobry-...
--Szuka pan kogoś? -...
--Właściwie to jest umówiony z panią Davies-...
--Aaa to pan. Proszę udać się do drzwi numer 67 są one po lewo tam pani już czeka-...
--Dziękuje za pomoc-podziękowałem i poszedłem tam gdzie mi wskazał
Stałem już przed gabinetem, wziąłem jeden wdech i wszedłem do środka.
--Dzień dobry-...
--Witam pana... Claya tak? -zapytała się kobieta miała czarne krótkie włosy i jak widzę była po jakiejś 30 była dość ładna
--Zgadza się-potwierdziłem
--Niech pan siada lub się położy jak panu lepiej-powiedziała wskazując na czerwoną kanapę
Położyłem się bo chciałem się trochę bardziej odprężyć.
--Jak coś ma pan wodę na stoliki obok-powiedziała
--Więc tak nazywam się Lila nazwisko pewnie znasz i mam 33 lata-zaczeła
--Jestem tu by ci pomóc, oczywiście twoje problemy nie zostaną nikomu powiedziane to się nazywa tajemnica lekarska-...
--Twój przyjaciel pisał mi że masz problemy w związku i jak to on określił jest on toksyczny-...
--Opowiedz mi-...
Zacząłem z nią rozmawiać. Powiedziałem jej tak naprawdę wszystko od początku do końca. Czyli wtedy jak na początku to był dla pieniędzy i jak się zachowywałem nawet o tym uderzeniu i zdradzie. Czułem się dobrze, bo wiedziałem że ona nic mi nie zrobi. Po prostu powiedziałem jej wszystko.
Hello tu dopis autorki chciałam tylko wspomnieć że ja nie mam doświadczenia z psychologią i nie wiem co taki psycholog by powiedział! To tylko moja wizja.
--Clay, szczerze to jak się do niego zachowujesz jest okropne. Ale skoro tu jesteś chcesz to zmienić. Jestem od tego by ci to wszystko sprostować, czyli uczucia twojego chłopka-...
--Po twoich słowach wnioskuje iż jest on w tobie bardzo zakochany. Wręcz obsesyjnie, jeśli zależy ci na tej relacji musisz nad sobą popracować. Może i tego nie widzisz, ale krzywdzisz go okropnie a jedynie wykorzystujesz fakt że cię nie zostawi. Wydaje mi się że twoje nastawienie jest takie dziwne z powodu jakiś wydarzeń z przeszłości.-...
--Jeśli kochasz go musisz nauczyć się zrozumieć miłość, polecam ci zablokować chłopaka z którym pisałeś. Gdy opowiadałeś mi te wszystkie historię zauważyłam jedną rzecz, bardzo dbasz o niego, ale mimo wszystko wykorzystujesz bo nie widzisz w tym nic złego-...
Przez resztę czasu opowiedziałem jej jeszcze trochę o mojej przeszłości. Wytłumaczyła mi dlaczego źle zrobiłem i czemu mogło to się odbić na psychicznie na George. W tym wszystkim zdałem sobie sprawę że ona ma rację. Naprawdę byłem okropny i powinienem to naprawić. Umówiłem się z nią jeszcze na jeden termin by dopracować wszystko.
Czas do domu i wiem co chce już zrobić. Jechałem tak by być jak najszybciej ponieważ była już 22:49.
Dojechałem cały i zdrowy, otworzyłem drzwi i wszedłem do domu ściągnąłem buty. W salonie siedział Sapnap spojrzał się na mnie pytającym wzrokiem, ale nic nie mówiłem. Wszedłem tylko na górę i od razu udałem się do mojego i Georga pokoju. Otworzyłem drzwi i zobaczyłem Georga który nagle popatrzył się na mnie lekko smutnymi oczami.
--Przepraszam George, jestem skończonym dupkiem. Zrozumiałem swoje błędy proszę wybacz mi zrobię wszystko-powiedziałem
--Po prostu mnie przytul-Bez zastanowienia prawie że rzuciłem się na niego i wtuliłem się jak nigdy dotąd
--George, kocham cię bardzo-...
Nagle usłyszałem klaskanie w dłonie, nie był to nikt inny jak Nick który opierał się o framugę drzwi.
621słów strasznie mi się zrobiło ciepło na sercu szczerze
CZYTASZ
Nevermind//DreamNotFound
Romance21 letni Clay i 24 letni George, "przyjaźnią" się przez internet. Są popularni, i nie mogą odgonić się od wszystkich ich fanów. Clay a inaczej Dream nie pokazuje twarzy, przez co stał się jeszcze bardziej rozpoznawalny. Dream team czyli trójka "przy...