tıslay aklıma gelen fikir ile hemen yalandan gülümseyerek ayağa kalktım."Nasip kısmet o zaman."diyerek de arka bahçeye doğru yürümeye başladım.
Misafir geleceği için Sedat bütün güvenlikleri dağıtmıştı ve fırsattan istifade kaçmalıydım.
Hızlı adımlarla arkaya gelip tam demire tırmandığımda,"Kapının icadından haberin yok sanırım!"dedi bir ses dalga geçerek.
Başımı çevirdiğimde gelen Aras'dı.Şimdi ne cevap vermeliydim ya da kaçmaya devam edecek miydim?
Yavaşça kendimi yere bıraktığımda takılıp dengemi kaybetmemle birlikte Aras bir hamleyle belimden sımsıkı kavradı.
"İyi misin?"dedi fısıltıyla.
Evet anlamında yavaşça başımı salladım.
Kısa süre o şekilde kalıp yüzüne boş boş baktıktan sonra hemen kendimi geri çekip,üstümü başımı düzelttim.Tek kaşını havaya kaldırıp baştan aşağıya beni süzmeye başladı.Nolduğunu anlamasamda pekte umrumda değildi.
"Bileğini uzat!"dedi emredercesine.
"Anlamadım?"
"Bileğini uzat diyorum Ahu!"dedi tekradan.
Göz ucuyla bileğime baktığımda sürdüğüm fondöten akmış ve bileğimin morlukları ortadaydı.
"Hass*ktir!"diyiverdim sessizce ve hemen kolumu arkama aldım.
Bana doğru yaklaşıp,koluma uzandığı anda,"Ahuu!"dedi bir ses bağırarak.
Hemen kendimi iyice geriye çekip,"Fatih?"diyiverdim.
Başımı tekrardan Aras'a çevirdiğimde alnı resmen mosmor olmuştu.Bu kim dercesine bana bakıyordu.
Fatih'te hemen yanımıza gelip,"Noluyor burada?Bir sorun mu var Ahu?"dedi.
"Hayır yok Fatih bende odama çıkacaktım zaten."dedim gülümsemeye çalışarak.
Aras hemen araya girip,"Hayır çıkmayacaktın,konuşuyoruz!"dedi bastıra bastıra.
"Demek ki konuşmak istemiyor kız,uza burdan!"demesi ile.
Aras yumruğunu sıkıp,Fatih'in tam gözünü hedef alıp sertçe vurdu.
"İlk sen uza ama boylu boyunca!"dedi öfkeden boğuklaşan sesiyle
Şok içinde bakakaldığımda olayın uzayacağı belliydi.
Fatih hızla ayağa kalkıp,belinden silahını çıkartması ile hemen kendimi hemen Aras önüne attım."Sakın,sakın!"diyerekten.
Aras yavaşça kolumdan tutup beni arkasına doğru çekiştirdi."Vur hadi, sıkıyorsa vur!Vursana ne bekliyorsun,hadi!"dedi bağırarak.
Bense Aras'ın kolundan sımsıkı tutmuş,
"Fatih sakın sakın yapma."dedim tekrar tekrar.Fatih yavaşça silahını indirip,beline geri koydu.Derin bir oh çektikten sonra yavaşça elimi,kolundan çektim.
"Hadi Ahu gidiyoruz odana!"
"Hayır Ahu benimle geliyor asıl sen gidiyorsun!"
Harbiden şuan küfür edicem ha.Bu ne ikilemdir kardeşim!
Olay daha fazla büyüyüp,Sedat'ın kulağına gitmemeliydi.Hemen Fatih'in yanına geçtim."Hadi çıkalım."dedim onu onaylarak.
"Ahu..."dedi Aras son kez daha.
"Beni rahat bırak!Lütfen!"diyerek Fatih'in arkasından ilerledim.
Mutfağa girdiğimizde Fatih sandalyenin birini çekip,bana yaklaştırdı.Yavaşça oturup,arkama yaslandım."Rahatsız mı etti seni o?"dedi.
"Hayır sadece konuştuk."diyiverdim savuşturarak.
"Ne konuştunuz?"
"Öylesine,Fatih işte.Neyse gelse senin gözüne buz koyalım."diyip hemen buzluktan paketle buz kalıbı çıkardım ve gözünün üstüne doğru tuttum.
O sıra içeriye çalışanlardan birisi girip,"Ahu Hanım,Sedat Bey sizi çağırıyor misafirleriniz gidiyor."dedi.
Hemen buzu Fatih'in eline tutuşturup odaya geldim.Sağ elimi arkama saklayıp, yanlarına geçtim.
Aras hala baştan aşağı beni süzerek, inceliyordu.
"Görüşürüz Ahu kızım."dedi Aras'ın babası.
Gülümseyerek başımı salladığımda,
Aras bilerek sol eline bana doğru uzattı.Mecburen de olsa çekinerek elimi arkadamdan çıkarıp,elini tuttum."Görüşürüz,"diyiverdim.
Kolumdaki morlukları fark edip, dikkatle incelemeye başladı.Elimi geriye doğru çekmeye çalıştığımda ise hala sımsıkı tutuyordu.
Tekrardan,"Görüşürüz."diyip elimi hemen geriye çektim.
Bir şeyler anladığı her halinden belliydi.Ama büyük ihtimalle oda herkes gibi susacaktı...
Nihayet herkesin gitmesi ile odama çıkıp,üstümü değiştirdim.Kollarımda ki fondöteni temizledim.
Dolaptan siyah tarağımı çıkarttım ve aynanın önüne geçip,kızıl olan saçlarımı da taradım.
Yavaşça yatağımın üstündeki örtüyü alıp koltuğuma geçip uzandım.Örtüyü üstüme örttüm.
Kapıyı hep olduğu gibi ardımdan üç kez kilitlediler.
Gözlerim ağır ağır kapanmaya başlamıştı.
(Sabah)
Kapının kırılacak gibi sertçe açılması ile içeriye Sedat girdi...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazendem
Teen FictionO evden kurtulmak için tek şansın ortaklarınızın oğluyla yapacağınız bir sözleşmeyse? Nazendem sözleşmesi... Sen bataklıksın Ahu Çetiner ve sana yaklaşan herkesi kendi bataklığına çekiyorsun. Hızlıca kolumdan tutup beni,kendine doğru çevirdi,"Seni o...