5.Bölüm/Nazendem Sözleşmesi

31K 1.5K 264
                                    

~NAZENDEM SÖZLEŞMESİ~

Hayat hep aynı şeyleri sunar fakat düzeni bozan,tercihleri yapan hep insanlardır...

Şaşkındım çok şaşkındım.Uzun süredir ilk defa birisi beni kurtarmak için çabalıyordu,beni önemsiyordu.

Ağır ağır eğdiğim başımı kaldırıp,"Sen beni istesen de çekemezsin çünkü ben bataklıkta değilim batalık benim..."dedim fısıltıyla.

Hafif bir tebessüm ile gülümsedi,"Peki bataklık Çetiner...Bizde o bataklığı temizleriz,ayrıştırız içinden seni."dedi.

Yavaşça kolumu,kolundan kurtardım.İlerlemeye başladığım sırada hızlıca önüme geçip belimden kavradı.Daha ne olduğunu anlayamadan kendimi onun omzunda buldum.

"Aras ne yapıyorsun!diye bağırıp, sırtına vurarak.

"Sus kızım valla sapık sanıcaklar beni!"diyordu neşeli sesiyle.

"Burdan baya öyle gözüküyorsun zaten!"

Ben omzunda bir şekilde ilerlerken,"Tabi yere yakın olunca burası yüksek geldi ondandır."dedi keyifle.

Tıslayarak,"Sen beni indir yere o zaman görüceksin yerin altındakini!"diyiverdim sırtına vurmaya devam ederek.

Kahkalarla gülerek,beni motorun önünü getirdi.Yavaşça beni omzundan alıp,elleriyle hiç zorlanmadan motorun üstüne koydu.

Arkadan kaskı alıp başıma takmaya çalışırken denk geldikçe kollarına vurmaya çalışıyordum.O ise sadece gülüyordu.

Kaskımı ve kendi kaskını takıp bindi.Biner binmez gaza yüklenmesi ile hemen beline ellerimi doladım.Fazla temas etmemeye çalışarak kendimi geri geri çekiyordum sürekli.

Başımı yola çevirdiğimde bizim evin yolunu çoktan geçmiştik.Bu manyak seni kurtarıcam derken baya ciddi miydi?

"Hey nereye gidiyoruz?"dedim bağırınarak.Fakat bir cevap vermedi veya vermek istemedi.

İhtişamlı bir yere geldiğimiz belliydi.Büyük ve yüksek binalar vardı her yerde.

Motoru durdurması ile hemen kaskını çıkarıp indi.Aynı şekilde sanki çocukmuşum gibi benim kaskımı da çıkarttı.Çıkarır çıkarmaz hemen indim.

"Burası neresi?"dedim yüksek sesle.

"Bağırma,işimiz var sadece."

"Emrivaki yapılmasından nefret ederim.Önce bana sorman gerekiyordu nereye gelip gelmeyeceğimizi!"

Oflayarak,nazikçe bileğimden tutup beni zorla yürütmeye başladı.

"Aras diyorum!"dedim bir kez daha.

Kaç katlı olacağını sayamayacağım kadar yüksek bir yerden içeriye girmiştik.Kapıda büyük harflerle"AKAYDINLAR HOLDİNG"yazıyordu.Burada ne yapacağımız hakkında gerçekten hiç fikrim yoktu.

Beni çekiştire çekiştire asansörün birine soktu.Tuşlardan 12.kata bastı.

Bulunan kata geldiğimizde koskoca kolidorda sadece tek bir kapı vardı geri kalan heryer bomboştu.

Ve o tek olan kapıdan içeriye girdik.Bu odanın girişinde ise"Aras Akaydın"yazıyordu.Onun odasıydı,belli.

İçerisi tamamen ahşap mobilyalardan oluşuyordu ve gayette ferahtı.Köşede ise büyük iki koltuk duruyordu.

Ellerimi önümde birleştirip masanın önünde durdum.

O ise hemen masasının arkasına geçip içinden kağıt ve bir dolma kalem çıkarıp, önüme koydu.

Kağıdın üstünde NAZENDEM SÖZLEŞMESİ"yazıyordu.Ve altında belirli maddeler sıralanmıştı.

Ne olduğunu anlamayarak başımı kaldırıp,yüzüne baktım.

"İmzala."dedi emredercesine.

"Neden,ne ki bu?"

"Sana söyledim,seni kurtarıcam ondan,Ahu."

"Bunu imzalayınca güvende mi oluyorum?"diyiverdim alayla.

"Benim himayemde bana ait olan her şey güvendedir."dedi çok net bir şekilde.

"Anlamadım?"

Gözüyle kağıdı işaret etti okumam için.Yavaşça elime aldım.Aynen şöyle yazıyordu;

1-Evlilik sürecince taraflar aynı evde yaşıyacak.

2-Anlaşma sadece iki taraf onayı ile fesh edilebilinicek.

3-Bu anlaşma sadece iki tarafın bilgisi içinde olucak.Geriye kalan herkes bu evliliğin gerçek olduğunu sanacak.

Yukarıdaki herhangi bir madde
değiştirilemez veya
esnetilemez!
ARAS AKAYDIN

Başımı kaldırıp şaşkın yüzümle ona baktım.

"Evlilik mi?Ne evliliği ya sen neyden bahsediyorsun?"

Koltuğuna geçip ellerini önünde birleştirdi."Evlenicez Ahu neyini anlamadın?"

Elimdeki kağıdı yüzüne doğru fırlatıp,"Senin koruma anlayışın bu mu?Evlenmek mi yani?"dedim bağırarak.

Tepkisiz bir şekilde kağıdı alıp buruşan kısımlarını düzeltti ve tekrardan masaya koydu.

"Bak Ahu bu öyle bir evlilik değil sadece seni o evden kurtarmak için,korumak için."

"Ben senden yardım istemiyorum Aras.Böyle bir isteğim olmadı da senden!"

"Bak Ahu sana söyledim ben seni kurtarıcam sen istesen de istemesen de!"

Masadan kalkıp, kağıdı eline aldı."Ya imzalarsın bu iş hallolur ya da ben seni o evden bir gece ansızın kaçırırım Nazende!"diyiverdi.

...

NazendemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin