"Kaybedilenler"
En iyi yüreği ile görebilir insan.
Gözler asıl görülmesi gerekeni görmez.
"Küçük prens "Hayretle bakakalmışken Afra,abisinin önüne doğru geçip Aybars'a doğru uzandı.
Sanki buna beklercesine Aybars bütün yorgunluğunu Afra'nın üzerine bırakmış gibi onun kolları arasına bıraktı kendini.Kanlı yüzünü Afra'nın boynuna koyup,kollarını onun boynuna doğru sımsıkı sardı.
O ara Aras ne kadar Aybars'ın koluna girmeye çalışsa bile nafile Aybars,Afra'nın sarıldığı boynundan geri çekilmiyordu.
O halde Aras'ın yardımları ile Aybars'ı içeriye taşıdıklarında yavaşça ikiside koltuğa bıraktı kendini.Aybars hala Afra'nın boynunda gözleri kapalı yatıyordu.
Aras yukarıya yüzünü gözünü temizleyebilmek için ilk yardım dolabını gitmişti.
Afra kucağında yatan Aybars'a öylece bakıyordu.Gözlerinde sanki hem büyük bir acı hem de öfke var gibiydi.
Yavaşça geriye doğru kendini çekip,Aybars'ın başını,dizinin üzerine doğru aldı.
Hareketsiz ve gözleri yumulu yatan Aybars sanki tamamen yıkılmak için Afra'nın kucağını beklemişti.
O ara elinde küçük bir çanta ile gelen Aras hemen koltuğun önüne doğru çökerek elindeki pamuk ve döktüğü sıvı ile Aybars'ın yüzünde ki kanı iyice temizledi.
Ardından kutunun içinden çıkardığı kremin birini morlukların üzerine sürüp,alnının üzerinde ki kesiğe ise yara bandını yapıştırdı.Aras çantayı toparlayıp ayağa kalktığında hala Afra'nın kucağında olan Aybars baygındı.
Aras bana doğru dönerek,"Benle gelsene Ahu yukarıdan yastık, yorgan falan getirelim,burada yatsın."diye mırıldandı.
Başımı sallayarak onu takip ettiğimde büyük bir odaya gelmiştik.Aras dolaplarla dolu olan odada rastgele bir dolabı açıp içinden yastık ve örtüler çıkartmaya başladı.
"Aybars'ı kim bu hale getirdi sence?"diye sordum çıkardığı yastığı kolumun altına sıkıştırarak.
"Emin değilim fakat eğer tahmin ettiğim şey ise bu durum hiç iyi değil."
"Aklındaki ne?"
"Anlatmıştım sana,Aybars ailesini kaybettikten sonra uzun süre kafes dövüşleri yaptı.Bu onun bazen kendini cezalandırma şekliydi,bazen hırsını alma.Kimi zaman gerçekten dövüşür kimi zaman sadece kendine ceza vermek için dayak yemeyi seçer."
Kendini cezalandırmak istedi.
Aras konuşmasını sürdürdü."Fakat anlamıyorum belli bir süredir bunu yapmadı yani en azından ben öyle biliyorum.Fakat bu kadar zaman sonra kendine neden tekrar yapıyor bunu anlamıyorum."
Sustum.
Geçen ki konuşmlarından anladığım kadarıyla Aybars,Afra'yı terk etmişti fakat bunca zaman sonra geri gelip tekrardan Afra ile konuşmak için adeta yalvarmıştı.
O zaman neydi çekip gitmesi için zorlayan ya da haklı mıydı gerçekten Afra?
Aldığımız yastıkları ve örtüleri indirirken,"Afra nerede yatacak?İki yastık almışsın."dedim.
"Karşı koltukta da o yatsın.Aybars o halde gece yalnız kalmamalı."
"Birlikte kalsınlar yani."
"Evet nasıl olsa Aybars abisi sayılır onun hem Afra sever onu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazendem
Teen FictionO evden kurtulmak için tek şansın ortaklarınızın oğluyla yapacağınız bir sözleşmeyse? Nazendem sözleşmesi... Sen bataklıksın Ahu Çetiner ve sana yaklaşan herkesi kendi bataklığına çekiyorsun. Hızlıca kolumdan tutup beni,kendine doğru çevirdi,"Seni o...