"Hayatına dokunmak"
Şaşkınlığımla dikiz aynasına baktığımda arkamızda siyah,uzun bir araç vardı.
Nasıl bu kadar emindi bizim peşimizde olduğunu anlayamıyordum.
Tek eliyle direksiyona hakim olurken diğer eliyle torpidoyu açıp,"Şarjör doldurabilir misin?"dedi silahın birini eline alarak.
Hemen elindeki silahı alıp şarjörü taktım ardından bir tane daha silah çıkarıp,"Tenha bir yola gir.Dikkatlerini dağıt gerisini bana bırak."dedim bütün dikkatimi vererek.
Sanki bana güvenmiyormuşcasına bakıyordu bana,"Aras beni dinle ve hadi!"
Sessiz kalması onun dilinde bir kabuldu.Hemen emniyet kemerini çıkarıp, gelinliğimin alt kısmını ve dantellerini hızlıca kavrayıp yırttım.Aras ne yaptığımı anlamaya çalışarak bir yandan yolu bakıyor diğer yandan beni izliyordu.
Tenha orman yoluna girdiğimizde araç hala peşimizdeydi.O an anladım ki gerçekten Aras haklıydı.
Silahı elime alıp,camımı sonuna kadar açtım,"Şimdi!"dedim.
Hızlı hamlelerle ayağa kalkıp,kalçamı cama koyup,başımı dışarıya çıkardım.Silah ile araç,tekerlerini hedef almaya çalışıyordum.Diğer yandan Aras ise arabaya doğru rastgele sıkıyordu.
Kurşun seslerinin artması ile arka camımız çok yüksek bir gürültü ile buz gibi dağılmıştı.
Dizlerime batan cam parçalarını hissediyordum.
Daha fazla oyalanmadan başımı korumak için içeri çektiğim yerden derin bir nefes alıp tekrar çıkardım.Kurşunları umursamamaya çalışarak sağ,ön tekeri hedef alarak,sıktım.Tekere,kurşunun nihayet isabet etmesi ile araç sağ sol yaparak sıktığım noktaya kayarak, ormanlığın içine dalmıştı.
Gülerek tekradan derin bir nefes alıp hemen kendimi içeriye çektim.Benim aksime Aras çok öfkeli duruyordu.
Başını bana çevirip bir şey söyleceği sırada gözleri koluma takılıp,"Kolun!"dedi.
Başımı eğip koluma baktığımda bembeyaz gelinlik, parçalanmış ve akan kanlarla kıpkırmızı olmuştu.Büyük ihtimalle kurşun kolumu sıyırmıştı ve olayın hızıyla ile hissetmemiştim bile.
Aras hemen koparıp,yere attığım gelinliğin parçalarını alıp,koluma bastı."Bunu bas daha fazla kan kaybetme."dedi.
Koluma dokuması ile onun da ellerine kan bulaşmıştı ve ellerini takımına sürerek temizledi.Artık onunda omuzun birisi tamamen kan olmuştu.
Kolumdaki sızı ile danteli koluma daha da bastırırken,ufak bir tebbessüm ile,"Korkma vücudumdan ilk defa bu kadar kan gitmiyor."diyiverdim.
Gözlerini devirerek başını yola çevirdiğinde,"Kendini tehlikeye atmandan hoşlanmadım."dedi.
"Ben kendimi tehlikeye falan atmıyorum zaten tehlikenin tam da kendisi değil miyim?"diyiverdim.
Kafasını oflayarak sallayıp,herhangi bir cevap vermedi.
Arkama tamamen yaslanıp, gülümseyerek,Sanırım sözleşme gerçekten iptal."dedim.
Kolundaki saatine bakıp,"Bence bu kadar emin olma."dediğinde gaza daha da basarak,hızlanmıştık.
Şaşkınlığımla,arabanın kolunu sıkıca tutuyordum.Kendimi aşırı hızdan kusucak gibi hissediyordum.Fakat o benim aksime bundan zevk alıyor gibiydi.
Arka camın parçalanması yüzünden arka koltuğun üstü tamamen camdı ve hatta Aras'ın takımının üstünde bile bir kaç parça cam kırıntısı duruyordu.Arkadan gelen rüzgarın etkisi ile ikimizinde saçları uçuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazendem
Novela JuvenilO evden kurtulmak için tek şansın ortaklarınızın oğluyla yapacağınız bir sözleşmeyse? Nazendem sözleşmesi... Sen bataklıksın Ahu Çetiner ve sana yaklaşan herkesi kendi bataklığına çekiyorsun. Hızlıca kolumdan tutup beni,kendine doğru çevirdi,"Seni o...