"En büyük yalan"
Kopan gümbürtü tamamen dikkatimiz dağılmışken Aras'ın yüzümde baskı yapan elleri yavaşça hafifledi ve geriye çekildi.Elim o an acıyla belime gitti.
Sırtımı dayadığı duşakabin adeta tuzla buz olmuş ve ayaklarımızın altına serilmişti.
Dökülmüş cam parçaları ayaklarımıza batarken Aras hızlıca ellerini belime sımsıkı dolayıp,ayaklarımı yerden kesti.Ellerimi onun ıslak boynuna sımsıkı kenetledim.Ve sırtımda ki acıyı umursamadan başımı omuzuna dayadım.
Beni banyodan hızlıca çıkarttığında yatağın üzerine yüz üstü bıraktı.Tedirgin sesiyle,"Canın çok yanıyor mu?"diye mırıldandı.
Cevap vermedim.
Şu an çekindiğim yada beni susturan şey lanet olası camlar değildi sadece beni öpmesiydi.
Yavaşça sırtımda parmakları dolanırken bunu umursamamaya çalışarak gözlerimi yummuştum.
Sırtıma sıktığı soğuk kremi yavaşça yedirirken iç çamaşırımı tutan tek kopçayı da tamamen açmıştı.
Her yerime o buz gibi kremi yedirdiğinde şu haldeyken bile içimde en ufak bir utanç duygusu yoktu.Lakin tüm vücudumu kaskatı kesen bu duygunun ne olduğunu kestiremiyordum.
Elleri yavaşça kollarımı kavradığında,"Hadi Ahu kalk ıslaksın üstünü değiştirelim."diye mırıldandı.
Kalkmamak için elimden gelen her şeyi yapmaya çalışsamda eninde sonunda kollarımdan çekiştirerek beni doğrultmuştu.
Düşmemesi için yalnızca elimle tuttuğum ıslak iç çamaşırımla yatağın üzerinde öylece otururken o ise dolaptan giyecek bir şeyler çıkartıyordu.
Bana doğru gelip yatağın ucuna oturduğunda temiz iç çamaşırlarını önüme koydu.
"Değiştirebilirim istersen."
"Sadece arkanı dön."diye mırıldandım.
Bir şey demeden sessizce arkasını dönmesi ile hızlıca iç çamaşırlarımı yenileriyle değiştirdim.Ve hemen yorganı bacaklarıma doğru örttüm.
Bittiğini anlaması ile bana döndüğünde yüzünde büyük bir gülümseme yerleşmişti.Elinde tuttuğu siyah gömleği yavaşça kollarımdan geçirip önünü iliklemeye başladı.
Göz ucuyla ona bakarken hala gülümsemeye devam ediyordu.
Kendimi tutmayarak,"Neden gülüyorsun?"dedim.
"Hiç."
"Ne hiç resmen gülüyorsun."
Başını kaldırıp gözleri ile gözlerim buluştuğunda,"Seni sadece öpmemle koca kabini parçaladık."diyerek güldü.
Elimle sertçe omzuna vurduğumda kahkahayı basmıştı.
"Aras gülme sinirimi bozuyorsun!"
Annesinin o ciddidir dediği adam resmen karşımda kahkalarla gülüyordu.
"Aras sana gülme diyorum!"diye tekrarladım.
"Tamam tamam."dedi teslim oluyormuş gibi kollarını kaldırarak."Hadi aşağı inip kahvaltı edicez."diyerek ayağa kalktı.
Onunla birlikte bende ayaklandığımda kapıdan bana dönüp,"Altına uzun bir şey giy."diyerek odadan çıktı.
Adam resmen şaka gibi.Daha beş dakika önce sen gel,şap diye beni öp sonra altına uzun bir şey giy diye homurdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazendem
Novela JuvenilO evden kurtulmak için tek şansın ortaklarınızın oğluyla yapacağınız bir sözleşmeyse? Nazendem sözleşmesi... Sen bataklıksın Ahu Çetiner ve sana yaklaşan herkesi kendi bataklığına çekiyorsun. Hızlıca kolumdan tutup beni,kendine doğru çevirdi,"Seni o...