25/1. - Jókor, rossz helyen

4.7K 201 56
                                    


Szám, amely a részben említve van: Head & Heart - Joel Corry, MNEK
(igen bébi t_trixie, ezt neked küldöm innen is puszpusz)

Szám, amely a részben említve van: Head & Heart - Joel Corry, MNEK (igen bébi t_trixie, ezt neked küldöm innen is puszpusz)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Oké, szerintem ennyi elég lesz mára!

Felvont szemöldökkel fordultam a mellettem haladó apám felé, de azért lassítottam a tempómon.

- Mi van, csak nem elfáradtál? – ugrattam.

Jóllehet, az utolsó, amit feltételeztem volna, hogy a nagy Ethan Dawson valaha belefárad egy laza hat kilométeres futásba. Bizonyosan a duplája sem kottyant volna meg neki, ha arról lett volna szó.

Inkább neki kellett volna piszkálnia engem, amiért a mai közös futásunk nyolcvan százalékában képtelen voltam tartani vele az iramot, de ő volt annyira rendes, hogy alkalmazkodjon hozzám, és még csak utalást se tegyen arra, mennyire kijöttem a formából.

Minden bizonnyal, mert mindketten tudtuk, hogy önhibámon kívül történt.

- Én ugyan nem, de elnézve téged ha még egy sarkot hagylak futni, valószínűleg a hátamon kell hazacipeljelek. És bár örömmel látom, hogy végre kimozdulsz, nem kísértem a sorsot azzal, hogy magamra haragítom az anyátokat.

- Jogos – biccentettem. Kisimítottam egy elszabadult tincset, amely az izzadtság következtében az arcomra tapadt. – De azért ennyire nem kell túlzásokba esni. Mint látod, semmi bajom. Azon kívül persze, hogy minimum heti öt futásra lesz szükségem ahhoz, hogy visszanyerjem az állóképességem.

- Hát, hármat kipipálhatsz. De ígérd meg, hogy óvatos leszel!

- Le kell állnotok azzal, hogy úgy kezeltek, mint egy porcelánt. Nem fogok összetörni – ugyanis már nem volt nagyon mit összetörni.

De természetesen ezt megtartottam magamnak. Minden olyan egyéb hozzászólással együtt, amely kikívánkozott belőlem az elmúlt hét folyamán a családom aggódó arckifejezései láttán – bármennyire is igyekeztek leplezni előttem.

Ha mondani is akart valamit, a kezében lévő telefon rezgése végül minden figyelmét magára vonta.

- Liam? – kérdeztem kisvártatva.

Habár a választ már előre tudtam. Elméletileg szabadnapja volt, ilyenkor pedig csak egyetlen ember merte őt keresni.

Apa bólintott, kissé borús kifejezéssel méregetve a készüléket.

- Át akar menni néhány részleten a mai indulással kapcsolatban.

- Még mindig nem hiszem el, hogy tényleg belement a ma estébe – ráztam meg a fejemet.

- Ha ez segít, én sem, de gyanítom, hogy erős ösztökélésre volt szüksége.

- Nahát – tettetett csodálkozással néztem rá. – Nem volt elég neki Lydia ígérete, hogy mindent kézben tart?

War Zone: EnemiesWhere stories live. Discover now