Retiazka o nás

876 74 4
                                    

Victoire

Včerajšok bol neopísateľný. Cítila som sa tak šťastná. Neviem či vlastne to čo sa stalo neskôr bola realita, alebo len sen. Nechcem aby to bol sen. Zdvihla som hlavu a pozrela sa okolo. Okolo postelí sme mali každá darčeky. Baby ešte spali. Pozrela som sa na hodinly a bolo len 10 hodín. Pre Merlina čo ja len budem sama robiť. Vstala som a šla som do kúpelky. Zapla som si sprchu.

Keď som bola už oblečená znova v teplákoch a mikine šla som si pozrieť čo som zasa dostala. Na vrchu bol veľký balík od babky a ako inak dostala som Weasleyovský sveter. Vyzliekla som si mikinu a dala som si na seba sveter. Začula som ako sa niekto zobudil a tak som sa obzrela. Bola to Molly.

"Koľko je hodín?"

"Bolo by milé od teba popriať 'dobré ráno' ale nič. Je trištvrte na 11" povedala som jej kým ona sa zvíhala z postele. Kľakla si k darčekom a aj ona odbalila prvý veľký balík od babky.

"Znova" povzdychla si. Obliekla si ho.

"Veď je to zlaté" usmiala som sa.

"Čo je to malé?" spýtala sa.

"Čo malé?" ukázala mi prstom a ja som to vybrala. Otvorila som to a uvidela som malú zlatú retiazku a na nej bol prívesok. Vybrala som ju a otvprila som twn prívesok. Bola tam fotka mňa a... a Teddyho. Civela som na tú retiazku. Molly mi ju zobrala a pozrela sa.

"Milé" na viqc sa zmohnúť nemohla?

"Nemôžem to nosiť" povedala som.

"Prečo?"

"Pretože to nieje správne. Cítim sa divné keď to mám v ruke nie to že ešte na krku"

"Prestaň oplietať Victoire a ukáž sa" otočila som sa jej chrbtom a ona mi tu retiazku zapla dala som si ju pod sveter. Molly sa len usmiala a odbaľovala ďalej. Mala tam darček od Thomasa nejaký naramok. No zlaté. Pomaly som otvárala všetky darčeky. Od Lily som dostala náramok, od Ala a Jamesa som dostala tričko s nápisom 'Family forever', od otca som dostala knihu o dejinách Rokfortu a od mami aom dostala ďalšie lodičky ako inak, a ešte veľa ďalších. A bol tam ešte jeden od niekoho kto nenapísal meno. Otvorila som to a uvidela som tam knihu o Herbológii. Hneď som vedela od koho je. Ja som tiež dala Adamovi darček hodinky. Ach jaj a po tom čo sme sa pohadali som nečakala že niečo ešte od neho dostanem. Otvorila som ju a uvidela som tam venovanie:

Ďakujem za všetko Vic... :)

Usmiala som sa nad tým. Odložila som knihu ku všetkým a aj ostatné darčeky. S Molly sme šli do klubovne dole. Ostatný ešte spali tak sme kecali. Zrazilu zacali postupne chodiť ľudia. Ach jaj. Bolo už pol 12. Tak sme s Molly išli na obed. Sadla som si tam kde vždy.

Keď sme šli späť do klubovne oproti nám šiel Ted. Usmial sa na mňa a ja neho. Vôbec neviem ako sa mám k nemu správať. Včera ma pobozkal a ja vôbec neviem čo sa deje. Len som ho obišla a šla som do klubovne. Zajtra sa znova vracajú takže tu bude viac plno. Je tu strašné ticho. Nepáči sa mi to tak. Zrazu som začula ako niekto behá. Otočila som sa bol to Adam. Molly sa až napla.

"To je v pohode Molly" pokývla som jej a ona šla na pred.

"Tak?" stála som tam z rukami založemými.

"Prepáč mi za to že som včera na teba kričal. Viem že už nikdy nebude tak ako predtým, ale bol by som rád keby sme boli aspoň kamaráti. To čo som ti povedal sa neda napraviť. Odpusť mi" povedal a vydýchol si.

"To si musel dlho vymýšľať nie?" zasmiala som sa a on tiež.

"Kamaráti sa mi páči" povedala som. On sa na mňa usmial.

"Tak zatiaľ" povedal a zakýval mi. Odkývala som mu a šla som do klubovne. Keď som vošla do klubovne Molly na mňa skočila.

"Čo chcel?" hneď na mňa vyhŕkla.

"Chcel sa mi len ospravedlniť a aby sme boli kamaráti. Všetko jev pohode" povedala som jej a sadli sme si na gauč.

"Čo ty a Ted?" spýtala sa.

"Nič?"

"A tá pusa?" zrazu sa otvorili dvere a dnu vošiel Ted. Molly stíchla a ja som sa mu otočila chrbtom. Len nech sem nepríde. Začula som ako sa zatvorili dvere a ja som mu bola vďačná za to že sem neprišiel.

"Vy dvaja sa spolu nebudete vôbec baviť? Ako som rada že sa nehádate, ale veď len včera ste sa pobozkali a dnes sa ani nepozdravíte"

"Tak vieš aké to je divné vídať sa s ním po tom čo ma včera pobozkal? Nevieš. Ja vôbec netuším ako sa mám k nemu správať" Molly si len vzdychla a sedela potichu. Obe sa tam sedeli potichu. Bolo to dosť trápne. Vytiahla som si retiazku a držala som ju v ruke. Ja som mu nič nedala.

"Je to milé od nejo že ti dal tú retiazku" povedala Molly.

"Áno, ale ja som mu predsa nič nedala" povedala som skleslo. Je to pravda odomňa dostal len trapenie.

"Dala"

"Čo?" pozrela som na ňu.

"Teba" povedala a usmiala sa. Nevedela som čo mám na to povedať. To čo mi povedala ma zarazilo. Ako som mu dala seba. Nič som neurobila.

"Ako?"

"Tým že si mu odpustila a on tebe a tým bozkom" aha ten bozk

"Myslíš?"

"Má ťa viac rád akl si myslíš"

"Veď to bol len bozk" povedala som jej a vstala som z kresla. Išla som rovno do ložnice. Ľahla som si a čítala som si knihu od Adama. Bola úžasná. Dočítala som ju do polovice keď som si uvedomila že by som mala ísť na večeru. Vstala som z postele a knihu odložila na vankúš pretože keď sa navečeriam vratim sa sem a budem ju ďalej čítať.

Na večeru som veľmi nemala chuť, ale dala som si bábovku. Tá je taká ľahká na večer. Ani som si neuvedomila že sa už všetci vrátili.

"Konečne si si nás všimla Victoire" povedal Al a zasmial sa.

"Vtipné"

"Prepáč Victoire za ten dnešok" povedala Molly a ja som sa na ňu otočila.

"To nič" usmiala som sa na nu a objala som ju.

"Dámy urobte mi miesto" skíkol jemne Fred.

"Áno pane" povedala Molly a začali sme sa okolo všetci smiať.

"Ja už idem" povedala som im a postavila som sa.

"Rada som vás znova videla" povedala som Jamesovi a Lily. Zakývali mi a ja som odišla.

Ani som sa nenazdala a bola som už v klubovni. Bolo tu ticho. Stala som tam a pozerala sa do ohňa. Zrazu niekto do mňa zozadu nabúral. Otočila som sa a bol to Ted.

"Ahoj" povedal a dal mi za ucho prameñ mojich vlasov ktoré mi utiekli z gumičky.

"Ahoj" povedala som potichu.

Chcela som urobiť napinák dúfam že sa mi to podarilo ďakujem vám za podporu a komenty majte sa dobre pusinky :3

Teddy and Victoire  /Harry Potter-ff/Where stories live. Discover now