Mesiace

1K 84 2
                                    

Prešli 3 týždne a Ted sa s niekym stretával a stále sa mi nepriznal. Som zvedavá kto to je že mi nepovie ako sa volá, ale lepšie povedané kto to je a skade. Za tieto 3 týždne so mnou ten chalan neprehovoril. Jediné čo viem že sa volá Adam Steevenson. Jediné čo mi povedal bolo podaj mi toto. Snažím sa s ním rozprávať, ale on na mňa kašle. Strašne veľa času strácam premýšľaním nad ním prečo je taký záhadný. Keď rozmýšľam pozerám si na nohy. Pred sebou som ucítila niekoho, ale nepozerala som sa kto to je. Zrazu som sa z niekym zrazila.

"Prepáč" povedal. Pozrela som sa pred seba zbadala som Adama.

"Ty prepáč mne" povedala som mu. Konečne spolu komunikujeme.

"Ja som do teba narazil"

"No to určite" povedala som. "A vlastne prečo sa so mnou nebavíš?" neodpovedal.

"No tak Adam" pozrel na mňa.

"Ani sám neviem. Nemám za potrebu sa s niekym rozprávať. Ľudia sa ku mne správajú ako ku handre"

"Ale ja nie"

"Vieš že to nemôžeš dokázať"

"Môžem" niečo mi radilo aby som ho pobozkala, lenže ja som nevedela či to mám urobiť.

"Tak ako?"

"Poď za mnou" chytila som ho za ruku a ťahala preč niekam kde nik nebude napr. Astronomická veža. Keď sme tam prišli otočila som sa na neho.

"Tak?" pozrela som sa mu do očí. Mal ich krásne hnedé. Chcela by som vedieť čo si on o mne myslí. Spýtam sa ho. Ako vždy idem úpplne na rovinu.

"Čo si o mne myslíš?" dlho bolo ticho, ale potom prehovoril.

"Si taká krásna že ani sam neverím tomu že práve ty sa so mnou rozprávaš. Snažíš sa mi dokázať že niesi taká ako ostatné baby čo sa so mnou bavili iba preto, lebo mám všetky úlohy. Si milá a múdra snažíš sa so mnou rozprávať ani sám neviem prečo. Si proste dokonalá" usmial sa na mňa nedokázala som odolať a pobozkala som ho. On mi bozky opätoval.

"Ďakujem" ešte raz som ho pobozkala a odišla som ešte na večeru. Vo Veľkej sieni nebol už nik iba profesorka McGonagallová.

"Slečna Weasleyová čo tak neskoro?" spýtala sa.

"Mala som niečo iné na práci" zobrala som si koláče a odišla som do klubovne. Odchytila som Molly a odišli sme do kúta v klubovni.

"Urobila som niečo čo si neviem vysvetliť" povedala som.

"Čo?" spýtala sa.

"Pobozkala som Adama" Molly na mňa pozerala s otvorenými ústami.

"Ako?" vyrozprávala som jej príbeh bola nadšená že konečne nebude Adam sám. Molly ho poznala, ale nikdy sa s ním nebavila. Nik sa s ním nebavil.

"A ja som zistila kto je tá čo sa s ňom Teddy stretáva.",

"Nechcem to vedieť. Ked bude chcieť povie mi to sám." odišla som, sadla som si do kresla a čakala som na Teda. Chcela som mu povedať čo sa stalo. Sme najlepší priatelia a mal by to vedieť.

Čakala som na neho vyše hodiny. Prešlo ma to a tak som si šla ľahnúť.

Ráno som vstala sama od seba. Bolo to dosť divné. Išla som sa osprchovať. Dnes sme mali herbológiu. Je to jediný predmet v ktorom som dobrá. Šla som na raňajky. Už tu sedelo pár ľudí a medzi nimi Ted s nejakým dievčaťom. Mali pred sebou knihy čo vyzerala ako na herbológiu.

"Čauko" pozreli na mňa a Ted sa usmial.

"Victoire"

"Kto by to bol povedal"

Teddy and Victoire  /Harry Potter-ff/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant