Ráno som sa zobudila a videla som len samé šmuhy. Baby tu behali z jednej strany na druhú. Prišlo mi to dosť vtipné a tak som sa musela zasmiať. Zrazu ku mne dobehla Molly.
"Ty sa nikam nechystáš?" aha..mala by som sa ísť osprchovať, ale keď pod tou perinou je tak teplo.
"Už idem" pomaly som sa zdvihla z postele zobrala som si kozmetickú taštičku a vošla do kúpelne. Sprcha bola príjemná. Konečne som mala čas premýšľať nad všetkým. Prečo cítim pri Tedovi to čo cítim...
"Victoire rýchlo aj ja chcem ísť do sprchy" kričala na mňa nejaká baba. Nemohla som rozoznať jej hlas. Rýchlo som si našampónovala vlasy a dala telové mlieko na telo. Bolo to príjemné. Znova mi niekto začal búchať na dvere.
"Už" zakričala som a búchanie prestalo. Vyšla som zo sprchy a dala si okolo tela ručník. otvorila som dvere a šla ku svojím veciam. Vybrala som si spodné prádlo a pomaly som sa obliekala. Nehambila som sa pred babami. Obliekla som si sivé tepláky a červenú mikinu.
"Baby koľko je hodín?" spýtala som sa ich.
"Je 11 hodín" bože to vážne. Zobrala som sa a šla som k dverám.
"Kam ideš?" spýtala sa ma Emma.
"Som hladná idem do Veľkej siene na obed. Vy nejdete?"
"Nie" povedali zborovo. Tak budú hladné mne to je jedno. Zišla som dole schodmi a vošla som do Veľkej siene. Všade sedeli chalani. Nechápem tie baby.
"Čau Fred" prisadla som si k nemu a nahla som sa pre tekvicový džús.
"Čo nešalieš na izbe s babami?"
"Freed.. čo si to o mne myslíš. Ja som v pohode. Času dosť. Ples začína o 5 takže času dosť" Fred sa začal smiať. Jedla som ako len prišlo. Nebudem jak tie baby čo si dávajú pozor čo jedia. S Fredom sme sa pri jedle rozprávali o všeličom. Bola to dosť zábava počúvať čo on stváral s chalanmi. Povedal mi aj o Emme. Som rada že ide s ňou. Pozrela som sa okolo a uvidela som Teda ako ide z Veľkej siene. Mala som sto chutí ísť za ním a objať ho. Pre Merlina čo ma to napadá. Nikam by som nešla je to predsa hlúposť. Sedela som tam pokiaľ mi nezmizol z dohľadu. Rozlúčila som sa s Fredom a išla som k Adamovi. Pobozkala som ho a on sa na mňa usmial.
"Čo ty tu?"
"Prečo ste všetci prekvapený že som tu. Som človek a potrebujem jesť" on prikívol a pritiahol si ma k sebe. Dal mi pusu na líce. Ja som sa postavila on ma chytil za ruku.
"Kam ideš zlatko?"
"Idem do ložnice som zvedavá na baby čo stvárajú" usmiala som sa na neho. On ma objal a pustil. šla som pomaly po chodbe. Vošla som dnu a baby sedeli na posteli a kecali o dnešku.
"Ten obed bol peckový" hah chcem ich vynervovať.
"Nehovor" odvrkla Emma.
"Bol tam aj Fred" sadla som si na postel. Všetky baby pozreli na ňu.
"Čo?" spýtala sa. Ja som sa začala smiať.
"Ty ideš s Fredom?" spýtala sa Mia.
"Áno?" nedalo sa nesmiať. Tak som sa šúľala na posteli.
Boli už 3 hodiny a bolo na čase sa dať dokopy. Emma mi urobila vlasy a Molly ma nalíčila, a tak sme to robili naopak. Keď sme všetky 3 boli upravené boli 4 hodiny. Všetky sme sa začali obliekať okolo štvrť na 5. Pomaly som si dávala na seba šaty aby som si nezničila účes. Všetky baby na mňa pozerali.
"Bože Victoire si nádherná" stáli okolo mňa s otvoreným ústami.
"Ďakujem" cítila som že sa mi do líc hŕnie krv.
"Baby teraz ste na rade vy" povedala som a nahla som sa k Molly a pomohla som jej obliecť. Potom som prišla k Emme a pomohla som jej.
"Baby ste nádherné" bola som ešte bosá tak som behala ku kufru. Vybrala som dve malé krabičky. Dobehla som k nim. Podala som im a oni na mňa pozerali.
"No tak to otvorte" pohnala som ich k tomu. Pomaly to otvárali. Keď to to otvorili objali ma naraz.
"Je nádherný. Zapneš mi ho" podala mi ho Emma. Potom ku mne prišla Molly a aj jej som ho zapla. Ukazala som im svoju ruku. Všetky tri sme mali rovnaký náramok. Bolo tam len "Forever" aj keď je to obyčajný názov, ale pre ma veľa znamená. Bola som tak rada že ich mám. Sú pre mňa všetkým. Pre Adama som objednala niečo výnimočné. Usmiala som sa nad tým.
"Koľko je hodín?" spýtala som sa."Je ešte len trištvrte na 5" odvetila Molly. To by sme pomaly mali ísť.
"Baby ešte sa odfoťme" odfotili sme sa.Obuli sme si topánky na opätku. Chytili sme sa za ruky a šli sme pomaly dole. Otvorili sme dvere do klubovne a neboli tu iba Fred a ten chalan zo zelenými očami.
"Ahojte" pozrevila som ich. Oni spolu odišli a ja šla sama. Chceli ísť so mnou, ale ja som namietala. Nech si to baby užijú. Šla som o 5 minút neskôr než oni. Pomaly som schádzala schody. Videla som pár študentov ale nebol tam Adam. Dúfam že nebude až dole pred Veľkou sieňou. Šla som dole sama. Bol až dole. Keď som ho uvidela usmiala som sa. Dobre že som ho našla. Pomaly som schádzala schody aby som znova nespadla ako mi je zvykom. Adam šiel zamnou hore po schodoch.
"Vyzeráš nádherne Vic" zašepkal mi do ucha. Ja som sa na neho len usmiala a šli sme spolu dole po schodoch. Držala som sa ho pevne.
"Tá je nádherná" počula som ako si ostatný rozprávajú. Zasmiala som sa nad tým. Cítila som ako sa červenám. Prišli sme dole k jeho kamarátom.
"Wow máš krásnu babu" povedal jeho kamarát. Zasa som ucítila som chytám červeň. Pre Merlina to je hamba. Adam ma chytil za ruku keď Filch otvoril dvere do Veľkej siene. Bola nádherná. Hah konečne som to mohla povedať aj ja nie len ostatný. Pomaly sme šli spolu dnu. Nikdy som nevidela žiadneho 7 takže prídu asi potom. Prečo rozmýšľam nad 7? ..
Je trochu krátka, ale to len preto lebo druhá časť bude z pohľadu Teda a je to pre mňa dôležité písať z jeho pohľadu. ďakujem za 800+ reads .. :) pusinky :3
KAMU SEDANG MEMBACA
Teddy and Victoire /Harry Potter-ff/
Fiksi PenggemarJe to láska? Alebo nieje. Túto otázku si už kladú roky. Sú si obaja podobný, ale zároveň aj odlišný. Ich svety sú rovnaké len city. Viete že čas všetko vyrieši? Je to pravda a toto sa dočítate v tomto príbehu plnom lásky ale aj bolesti ktorá zasiahl...