Najlepšie prázdniny

3K 128 6
                                    

Victoire

Cez prázdniny sme došli všetci k Potterovcom. V tom dome sme boli tak natlačený, že som pochybovala že sa pohneme. Albus James Lily Dominique Louis Hugo Dominique a Rose sa hrali na schovávačku a ja s Teddym sme sedeli pod stromom a len tak sme na seba pozerali. Molly a Lucy išli na dovolenku. Mama šla za starými rodičmi a ja som tu prišla s otcom. Otec stále kecal s bratmi. Sme taká veľká rodina až na mňa a Teddyho. My sme len najleší kamaráti. Som rada že spolu trávime veľa času. Jemu môžem povedať všetko a on to nikomu nepovie. Na škole som 5 a tak ma čakajú skúšky VČU. Bože to zas bude. Teddy je 7 takže tento rok končí. Čo ja tam budem bez neho robiť? Viem, bude tam so mnou Fred a Molly ale Teddyho mi nenahradia. Tento rok bude výnimočný. Od 5 ročníka majú žiaci vianočný ples. Vonku bolo tak teplo až sa pomaly nedalo dýchať. Zavolala som Teddyho či by nešiel do bazéna, no on sa na mňa iba pozrel a zdvihol ma na ruky. Nestihla som zareagovať a už som bola v bazéne.

"Idiot" skríkla som na neho.

"Victoire" začula som tetu Ginny.

"Prepáč" zakričala som na odpoveď.

"Ty si navrhla aby sme šli do bazéna" povedal Teddy a začal špliechať.

"Ale nie takýmto spôsobom. Budem sa musieť ísť prezliecť na večeru" zdvihla som sa a odišla preč Teddyho som nechala v bazéne. Bolo to dosť vtipné.

"Victoire nevidela si Freda?" spýtal sa strýko George.

"Ehmmm.. nie" zdrhla som do hosťovskej izby. Tam som si usušila vlasy a prezliekla. Keď som sa doobliekala do izby vošiel Fred.

"Čo ty tu?"

"Lily mi nedá pokoj"

"Poznám" začali sme sa smiať. Lily bola dosť dotieravá pokiaľ ide o niečo nové. Vždy sa každého vypytuje ako je na Rokforte. Trošku to ide na nervy ale mám ju rada.

"Večera" skríkla Lily. S Fredom sme sa pozreli na seba a začali sa znova smiať.

Spolu s Fredom sme zišli dole. Zrazu nastalo ticho a my sme zastali. Pozrela som sa spýtavým pohľadom na Teddyho, ale on iba kývol plecami. Keď sme spolu vykročili potkla som sa a spadla som zo schodov. Na zemi som ležala 5 minút a smiala som sa. Čupli si ku mne všetci.

"Je v poriadku?" spýtal sa Louis.

"Ako pozerám musela si udrieť hlavu. Odnesiem ju do izby" povedal Teddy a zobral ma na ruky. Ucítila som pokoj a začali sa mi zatvárať oči.

"Victoire nezatváraj ich. Nespi" povedal a dal mi jemnú facku. Otvorila som oči a videla som ako sa na mňa usmieva.

"Čo sa tak usmievaš?"

"Prišlo mi smiešno ako si spadla."

"Idiot" štuchla som do neho a on pomaly spadol aj so mnou.

"Ako vážne chceš znova spadnúť? Neviem či by ti niečo potom pomohlo" baví ho robiť si zo mňa srandu? Vošiel do "mojej" izby a položil ma na postel. Pozrela som na neho a začala sa smiať. Pozeral na mňa nechápavo a čakal kedy niečo poviem.

"Máš červené vlasy" keď som to dopovedala začala som sa ešte viac smiať. Teddy skočil ku mne na postel a začal ma štekliť. Nenávidím šteklenie. Nechápem ako ľudí baví niekoho štekliť, šak z toho až brucho bolí.

"Mama sa pýta či si už v .... " bola to Lily.

"To zas bude vysvetľovania" dodal Teddy.

"Dačo mi hovor" povedala som a obaja sme sa pobrali dole. Keď sme šli dole po schodoch počuli sme ako sa rozprávajú o nás.

"Ehm nevyrušujeme?" spýtala som sa.

"Mladá dáma ako si to predstavuješ?" povedala mama.

"Mami kedy si prišla?" spýtala som sa.

"Ešte pred tým ako tu napochodovala malá Lily a povedala čo ste robili." pri otcovi sa mama naučila rozprávať plynule.

"Nie je to tak ako to vyzeralo" povedal Ted.

"Myslíš?" zapojil sa do rozhovoru Fred.

"Fred ty buď radšej ticho. A to čo videla Lily nebolo presne to čo si myslela. Začala som sa smiať z Teddyho pretože tá červená mu nepristala a on ma v tom momente začal štekliť. Nič viac nič menej. Chápete?" povedala som a všetci prikývli.

"Nie si hladná?" spýtala sa ma teta Ginny.

"No bolo by dobré sa konečne najesť." povedal Teddy.

Na večeru sme mali ryžu s mäsom a zeleninou. Chutilo to úžasné. Všetci okolo sa rozprávajú o škole, len ja a Teddy sme hádzali na seba pohľady a smiali sa z toho. Po večeri som šla vonku do domčeka na strome. Postavil ho James a Albus. Je nádherný. Každý večer sem chodievam a rozmýšľam nad tým čo sa každý rok udeje. Som rada že sú moja rodina. Niekedy sa pýtam samej seba prečo práve oni. Je to rodina.

"Čo sa tu skrývaš?" spýtal sa strýko George.

"Ja sa neskrývam len rozmýšľam" povedala som.

"A nad čím?" spýtal sa.

"Stratil si niekoho na kom ti veľmi záležalo?"

"Victoire vieš že áno. Moje dvojča, a tak veľmi mi chýba. Bez neho je svet oveľa tmavší, ale Fred a Angelina mi ho rozjasňujú. Som rád že ich mám. Bojíš sa že keď Ted odíde z Rokfortu zabudne na teba?"

"Myslím si to" určite stretne niekoho s kým bude navždy.

"Ty si súčasť jeho života, vždy ho podporuješ a aj on teba. Ste ako nerozlučná dvojka" strýko George ma objal.

"Ďakujem"

"Mali by sme ísť, lebo ako poznám svoju sestru bude sa zas čudovať kde si zmizla" šla som dole pozrela som sa na všetkých zakývala som im a išla som hore do svojej izby.

Tieto prázdniny boli úžasné. Každý deň som trávila s Teddym. Molly bola na dovolenke do konca prázdnin. Tak veľmi mi chýbala a nemala som sa s kým rozprávať o chalanoch. Zajtra sa konečne ide na Rokfort. Na tento rok sa veľmi teším, síce skúšky by nemuseli byť, ale to nič. Ešte si musím zbalím posledné veci.

Takže toto je prvá časť môjho nového príbehu. Dúfam že sa vám bude páčiť.

Teddy and Victoire  /Harry Potter-ff/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora